Loading Dogodki

ONLINE PREDAVANJA

3 predavanja vrhunskih strokovnjakov

1 predavanje gratis

posnetki predavanja še 10 dni po dogodku

Pridružite se nam na webinarju in spoznajte, kako lahko tudi vi pridobite več gostov brez posrednika!

Akcijska cena: namesto 127.00€ zgolj 47.00€

WEBINARJI

Rok Makovec: Koraki za vzpostavitev profitabilnega digitalnega prodajnega lijaka, ki bo zagotovil povečanje prodajne uspešnosti na spletu

Digitalno oglaševanje dandanes ni zgolj oglaševanje na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, Googlu,… Ima precej globlji pomen. Dobro zasnovan digitalni marketinško-prodajni lijak zagotavlja, da se investicija v marketing n-krat povrne.

Na tem webinarju boste spoznali korake, ki jih je potrebno narediti za vzpostavitev uspešnega spletnega prodajnega lijaka, ki resnično prodaja. Skozi predavanje bomo na podlagi praktičnega primera, kjer so na IT Melona za enega izmed naših naročnikov v zgolj 4 mesecih dvignili prodajo za več kot 900%, obdelali proces pridobivanja novih potencialnih strank in kako jih spremeniti v končne kupce.

Spoznali boste:

  • Kako izpostaviti oglase na družbenih omrežjih, da bodo ti povečali obisk spletne strani/trgovine
  • Kaj ponuditi v zameno, da vam bo kvalificirana potencialna stranka zaupala svoj kontakt
  • Naučili se boste zasnovati pristajalno stran, ki do kar 30% poveča pridobivanje kontaktov potencialnih strank
  • Spoznali proces, ki zagotavlja, da boste potencialne stranke spremenili v končne kupce

Tim Zupančič: Če nimate videa, vas praktično ni

V današnji hitro spreminjajoči se dobi interneta in digitalnega marketinga je potrebno slediti aktualnim smernicam, ki uporabnikom družbenih omrežij narekujejo kaj je trenutno »in«. Trenutni trend je zanimiva in atraktivna video vsebina, s katero podjetja, posamezniki in pa seveda influencerji najlažje komunicirajo s svojo ciljno publiko. To je recimo live video, kjer lahko podjetja v živo snemajo in oddajajo vsebino, pa seveda personalizirana vsebina, ki znamko, podjetje ali posameznika predstavi na bolj človeški način, s kakšnimi nepravilnostmi in nepopolnostmi, s katerimi se ljudje lahko povežejo.

Video mora biti primerno zasnovan, da bo pritegnil pozornost gledalca na tiste detajle, ki jih sami želimo izpostaviti. Ker je z natančnim načrtovanjem in video montažo to precej enostavno, moramo samo poskrbeti, da ustvarimo takšne posnetke, ki bodo gledalce popolnoma očarale.

Spoznali boste:

  • 5 skrivnosti za oblikovanje atraktivnejšega videa, s katerim boste navdušili gledalce
  • Kakšne vsebine morate izbirati, če želite imeti številčnejše ogledov in več dosega ciljne publike
  • Katere oblike videa so trenutno najbolj priljubljene in zakaj si boste z njimi povečali prodajo
  • Zakaj morate začeti vlagati več finančnih sredstev v video promocijo in kako se vam bo to obrestovalo
  • Kako z videom pritegniti obiskovalce spletne strani, da bodo na njej ostali dalj časa in nadaljevali z nakupnim procesom na spletni trgovini.

Vesna Zagoda Peperko: Digitalizacija v turizmu: Združitev digitalne in realne izkušnje za uspeh turističnih ponudnikov v sedanjosti in prihodnosti

Turizem je vseprisoten, prepleten s številnimi drugimi dejavnostmi ter izjemno odvisen od medsebojne komunikacije in pristnih stikov. Turistični ponudnik, ki želi biti edinstven in prodajno uspešen, svojo ponudbo predstavlja tako, da uravnoteženo združuje digitalno in realno dimenzijo sveta, pri čemer so v  ospredju celovit produkt, gradnja odnosa z gosti ter vključenost v lokalno okolje oz. destinacijo. Odzivanje na hitre spremembe v okolju in s tem obstoj ali celo rast pa je veliko lažja, če se odloči za sodelovanje s  timom strokovnjakov za različne vidike digitalnega marketinga v turizmu.

V predavanju se osredotočamo na načine, kako lahko turistični ponudniki izkoristijo možnosti, ki jih ponuja digitalizacija, da bodo na eni strani s svojo podobo, produkti in storitvijo povečali število zvestih gostov in ob tem dosegali višje prihodke ter si na drugi strani, s premišljenim sodelovanjem v lokalnem okolju (ali destinaciji), omogočili dostop do večje prepoznavnosti in s tem trga.

V webinarju boste spoznali:

  • Kako pritegniti turiste v digitalni dobi, kjer se soočamo s poplavo informacij, odzivi nanje in realnimi potovalnimi omejitvami, ki jih ustvarja sedanjost
  • Kako nadgraditi svojo zgodbo, da bo zanimiva vsebinsko in vizualno, da bo navdušila turista, se mu vtisnila v spomin in ga spodbudila, da se z veseljem vrača in izkušnjo deli, priporoča;
  • Kako lahko povezovanje z lokalnim okoljem oziroma destinacijo pomaga, če želi posamezni turistični ponudnik izstopati v množici ponudb, doseči večje število obiskovalcev in njihovo zvestobo;
  • Kako lahko turistični ponudniki lažje dinamično sledijo spremembam in so konkurenčni ter izkoristijo možnosti za dostop do različnih, tudi nepovratnih, virov financiranja.

GRATIS: Predstavitev inovativnega turističnega produkta: MINI ADVENTURES – Pustolovski paketki, s katerimi si lahko popestrite marsikateri vikend z družino

Mini Adventures pustolovščine so projekt, v katerem so se združile mamice in pustolovke Katja, Hayley in Tamara. Osnovale so idealne aktivnosti za družine – pustolovske paketke MINI ADVENTURES. Z njihovo pomočjo boste preživeli lepe trenutke s svojo družino in se še dodatno povezali. Poleg tega vam več ne bo treba skrbeti za to, kako in kje boste preživeli prosti čas s svojo družino.

Na webinarju vam bo Katja Prkič predstavila:

  • kaj Mini Adventures pustolovščine so in kako delujejo, kar pomeni tudi kako so sestavljene,
  • kaj je namen Mini Advetures pustolovščin in kakšne so njihove prednosti,
  • zakaj njihove ustvarjalke menijo, da so odlična alternativna drugim aktivnostim.
  • Udeležite se online delavnice

    Trrendi digitalizacije v sodobnem turizmu – Kako do več gostov brez posrednikov? 


    ki bo 9. 11. 2021 ob 9.30

    AKCIJSKA CENA ZGOLJ 127.00€ 47.00€

PREDAVATELJI

Rok Makovec (Spletna agencija IT Melona)

Rok Makovec je soustanovitelj in direktor IT Melona, ene izmed najhitreje rastočih spletnih marketinških agencij v Sloveniji. Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo je v preteklih letih pomagal že številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje.

Tim Zupančič (Zupančič design)

Tim Zupančič je videograf in direktor podjetja Zupančič design, ki je eno izmed uspešnejših podjetij za videoprodukcijo. Čeprav je študiral arhitekturo, je svojo strast našel v oblikovanju video vsebin in ravno zato posnetki nepremičnin igrajo veliko vlogo v njegovih stvaritvah. Do sedaj je sodeloval s številnimi lokalnimi in večjimi podjetji v Angliji, na Kitajskem in Združenih državah Amerike. Svojim strankam se posveti v celoti, skupaj raziščejo kaj bi podjetje rado predstavilo in nato v kreativnih posnetkih ustvari željeno vizijo.

Vesna Zagoda Peperko (Turistična agencija Fontus)

Geografinja in magistrica poslovodenja in organiziranja (MBA) izhaja iz Rogaške Slatine, priznane slovenske turistične destinacije, kjer je že v zgodnjem otroštvu preko družine vzljubila turizem, kulturo, umetnost, odgovorno delovanje v družbi in v lokalni skupnosti. Dela v družinskem turističnem podjetju, kjer so pred več kot desetletjem združili bogate delovne in strokovne izkušnje starejše in entuziazem mlajše generacije. V njem se ukvarjajo s trženjem ponudbe slovenskih turističnih destinacij in destinacij v regiji ter s ter poslovnim svetovanjem za različne ponudnike in organizacije (javne in zasebne) v turizmu.

Katja Prkič (Mini Adventures)

Katja je prevajalka, mamica in v prostem času tudi pustolovka. Ideja za to, da si skrajšamo popoldneve in vrnemo iskrice v oči našim najmlajšim, ko z radovednostjo odkrivajo namige po krajih, ko je popolnoma navdušila in prevzela… Zato je še z dvema pustolovkama,  Tamaro in Hayley, ustvarila pustolovske paketke, s katerimi navdušujejo tako otroke kot tudi atije in mamice.

Webinar: Trendi digitalizacije v sodobnem turizmu – Kako do več gostov brez posrednikov?

Online, 9. 11. 2021

Ne oklevajte, razlogov za udeležbo je veliko

  • praktični nasveti, ki jih lahko uporabite takoj

  • razumevanje potreb in želj podjetnikov

  • oblikovanje atraktivnejšega videa

  • odlična priložnost, da s svojimi kreativnimi oglasi dosežete ciljno publiko

  • dvig uspešnosti in prepoznavnosti vašega podjetja, znamke

  • veliko primerov iz prakse za lažjo predstavo

  • prihranek časa in denarja za nepotrebne marketinške kampanje

  • predstavitev aktualnih trenov