Loading Dogodki

Predstavljajte si, da imate fizično trgovino in morate prodajati v popolni temi… Verjetno ne gre, kajne?

Tudi pri prodaji v spletni trgovini je tako. Če imate ogromno število podatkov, ki jih ne razumete ali jih ne znate analizirati, ste v temi. A tu vam lahko priskoči na pomoč Google Analitics. Google Analytics je brezplačno orodje, ki nam omogoča spremljanje ogromnega števila parametrov za spremljanje učinkovitosti. Takšno orodje bi moralo biti nameščeno prav na vsaki spletni strani in trgovini. A sama namestitev pa še ni dovolj. Google Analitics nam namreč omogoča spremljanje številnih kazalnikov, vendar moramo znati te podatke pravilno brati in razumeti njihov pomen. Z razumevanjem ključnih podatkov lahko občutno povečamo učinkovitost spletne strani ali trgovine.

Webinar bo vodil spletni strateg IT Melona Roman Čretnik. Na praktičnem primeru vas bo popeljal skozi brezplačno orodje, s katerim boste spoznali učinkovitost spletnih trgovin oziroma strani in obnašanja obiskovalcev na teh straneh (kje in koliko časa se na njih zadržujejo, od kod do strani dostopajo, na kateri točki trgovino ali stran zapustijo…).

Predaval bo Roman Čretnik, spletni strateg pri spletni agenciji It Melona.

Roman Čretnik je digitalni multipraktik s kilometrino v spletnem novinarstvu, optimizaciji spletnih strani za iskalnike in izboljševanja uporabniške izkušnje. Je WordPressu lojalen razvijalec spletnih strani in trgovin. V zadnjem obdobju največ časa posveča strateškemu načrtovanju in skrbi, da načrtu sledi tudi izvedba in doseganje ciljev.

  • Želite znati uporabljati podatke Google Analyticsa in Search Console?

  • Si želite vedeti kako preko pridobljenih podatkov spoznati navade vaših obiskovalcev?

  • Katere so najpogostejše napake pri razumevanju metrik v Google Analyticsu?

  • Kako si v Google Analyticsu zastaviti cilje, ki merijo vaše poslovne namene?

  • Udeležite se online delavnice

    Spremenite suhoparne številke Google Analyticsa v uporabne podatke


    ki bo 28. 9. 2021 ob 9.30

Webinar: Spremenite suhoparne številke Google Analyticsa v uporabne podatke

Ne oklevajte, razlogov za udeležbo je veliko

  • predstavitev Google Analyticsa in uporabnosti podatkov

  • razumevanje potreb, želj tako obiskovalcev vaše spletne strani

  • kako izvesti še boljše prodajne akcije ali uvesti izboljšave

  • praktični nasveti, ki jih lahko uporabite takoj

  • dvig uspešnosti in prepoznavnosti vašega podjetja

  • določitev in razumevanje KPI (kazalnikov za določanje učinkovitosti)

  • kako spoznati navade kupcev vaše spletne trgovine

  • predstavitev inovativnih rešitev in sprememb