Loading Dogodki

V vsakem poslu je uspešnost podjetja odvisna od prodaje. Prodaja pa je seveda odvisna od tega, koliko potencialnih strank smo dejansko uspeli spremeniti v potrošnike. Ti kupci pa pogosto kupujejo preko spleta, preko različnih družbenih omrežij, kot so Instagram, Facebook, LinkedIn, idr. Zato se more naša prodaja spremeniti na način, da bomo dosegli tudi takšne stranke. To lahko storimo na preprost način in sicer s prodajnim lijakom – vzpostavitvijo zamišljenega prodajnega scenarija, ki bo deloval za našo ponudbo in naše stranke.

Če ste tudi Vi med tistimi, ki se zavedate, da je treba stopiti v korak s časom in prodajo razširiti tudi na druge kanale, se nam pridružite na webinarju »Koraki za vzpostavitev profitabilnega digitalnega prodajnega lijaka, ki bo zagotovil povečanje prodajne uspešnosti na spletu”.

Predaval bo Rok Makovec,  kreativni direktor spletne agencije IT Melona.

Rok Makovec je soustanovitelj in direktor IT Melona, ene izmed najhitreje rastočih spletnih marketinških agencij v Sloveniji. Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo je v preteklih letih pomagal že številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje.

  • Kako vzpostaviti oglase na omrežjih, ki bodo povečali obisk spletne strani?

  • Kaj ponuditi strankam zato, da vam bodo zaupale svoj kontakt?

  • Kako ustvariti pristajalno stran, ki bo povečala pridobivanje potencialnih strank?

  • Kako ugotoviti način, ki bo vaše stranke spremenil v končne kupce?

  • Udeležite se online delavnice

    Koraki za vzpostavitev profitabilnega digitalnega prodajnega lijaka, ki bo zagotovil povečanje prodajne uspešnosti na spletu


    ki bo 16.2.2023 ob 9.30

Webinar: Koraki za vzpostavitev profitabilnega digitalnega prodajnega lijaka

Ne oklevajte, razlogov za udeležbo je veliko

  • pridobivanje potencialnih strank in njihovih kontaktov

  • kakšen je proces priprave marketinškega lijaka

  • odlična priložnost, da pridobite informacije o pridobivanju kontaktov

  • kako zagotoviti, da se investicija v marketing n-krat povrne

  • spoznajte proces, ki potencialne stranke spremeni v končne kupce

  • zakaj je tako pomembno, da razumemo razmišljanje strank

  • kaj ponuditi strankam, da bodo zaupale svoje podatke

  • kako zasnovati pristajalno stran, ki za 30% poveča pridobivanje kontaktov

Vstopnice

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Vstopnice ni več na voljo