Kako priti med top 3 spletnih trgovin v svoji kategoriji?
21. februarja, 2023 ob 9:30 - 10:30
| 27.00€V današnji digitizirani dobi je izrednega pomena, da imamo spletno trgovino, ki privabi uporabnike in potencialne kupce spreminja v končne naročnike. Naša spletna trgovina mora biti enostavna in uporabniku prijazna, na pristajalni strani pa mora imeti vse ključne informacije, ki mu bodo pomagale pri orientaciji na spletni strani in ga spodbudile k nakupu. Celotna uporabniška izkušnja mora biti preprosta in uporabna, da se bo kupec z veseljem večkrat vračal nazaj.
Spletna trgovina mora vsebovati tako tehnične funkcionalnosti, ki bodo podpirale delovanje strani tudi v spletnih brskalnikih in vašemu podjetju ali znamki omogočile večjo prepoznavnost. Prav tako mora vsebovati uporabniške funkcionalnosti, ki bodo potencialni stranki omogočile preglednost in lažje brskanje po sami strani ter jih prepričale v nakup izdelkov.
Najpomembejše pri celotni zasnovi tako spletne trgovine kot tudi spletne strani pa je seveda strateško načrtovanje, pri katerem si vnaprej postavite želene cilje, predvidite ovire in izzive na vaši poti ter si natančno začrtate potek izdelave spletnega izdelka. Ne smete pa pozabiti tudi na sprotno prilagajanje odzivom strankam, analiziranje uporabniške izkušnje in na splošno uporabnosti strani ter popravljanje funkcionalnosti, ki vam pri doseganju ciljev ne koristijo.
Predaval bo Roman Čretnik, spletni strateg pri spletni agenciji IT Melona.
Roman Čretnik je digitalni multipraktik s kilometrino v spletnem novinarstvu, optimizaciji spletnih strani za iskalnike in izboljševanja uporabniške izkušnje. Je WordPressu lojalen razvijalec spletnih strani in trgovin. V zadnjem obdobju največ časa posveča strateškemu načrtovanju in skrbi, da načrtu sledi tudi izvedba in doseganje ciljev.