Kako pripraviti pristajalno stran?
20. februarja, 2023 ob 20:30 - 21:00
| 27.00€V veliki večini primerov, vas je povezava vodila na določeno pristajalno stran (ang. landing page), ki je bila ustvarjena prav zato, da vas prepriča, da nekaj naredite.
Glavni cilj pristajalne spletne strani je namreč prepričati potencialnega kupca v določeno akcijo. Podjetje vas s pristajalno stranjo elegantno vodi, da vi kot kupec naredite točno tisto, kar si podjetje želi (prodaja, zbiranje e-kontaktov, zbiranje povpraševanj, prijava na webinar …).
Ko ste na strani podjetja, je zelo pomembno, da se zavedate pomena pristajalnih strani ter da jih prilagajate glede na cilj, ki ga imate in na ta način lažje pridete do dobrih rezultatov.
Tako kot vse stvari imajo tudi pristajalne spletne strani svoje zakonitosti. Kaj napisati in kako prepričati kupce, da nekaj naredijo.
Spoznali boste
Predava:
Ana Trampuž, ki pri spletni agenciji IT Meloni pomaga s svojimi marketinškimi znanji (pisanje digitalnih vsebin,
postavljanje pristajalnih strani, grafičnega oblikovanja, …), ki jih je pridobila z delom v oglaševalskih agencijah,
dela na strani naročnika in dela v medijih.