Loading Dogodki

Če želimo izstopati iz množice in biti uspešni, za kar se večinoma vsi trudimo v poslovnem svetu, moramo izstopati iz množice na različne načine. Naj bo to s ponudbo, ceno, kvaliteto ali elitno znamko. Vendar pa je vsem uspešnim podjetjem skupno to, da za njimi stoji kvalitetno grafično oblikovanje, zaradi katerega si potrošniki sploh zapomnijo podjetje.

Celostna grafična podoba podjetja je postala temelj vizualne komunikacije podjetja s strankami, s katero sporoča vizijo, cilje in filozofijo podjetja. Stranke se bodo na podlagi grafičnega oblikovanja odločile ali bodo investirale svoj čas, energijo in denar v določeno podjetje. Če grafična podoba podjetja ali znamke ni dovolj prepoznavna, tudi samo podjetje ne mora izstopati na konkurenčnem trgu.

Predavala bo Nataša Kastelic, grafična oblikovalka in ustanoviteljica podjetja Designa studio.

Nataša ima na področju grafičnega oblikovanja že več kot 15 let izkušenj in pridobljeno znanje ter izkušnje ves čas prepleta z velikim veseljem do ustvarjanja. Njena strast so celostne grafične podobe in grafično oblikovanje embalaže. Zna zasnovati in razviti vizualne koncepte, s poudarkom na natančnosti izvedbe. Vedno tudi upošteva razmerje med idejo in sredstvi, ki so na voljo, ter stremi k razumljivosti in uporabnosti končnega izdelka. Zna zasnovati in razviti vizualne koncepte, s poudarkom na natančnosti izvedbe. Vedno tudi upošteva razmerje med idejo in sredstvi, ki so na voljo, ter stremi k razumljivosti in uporabnosti končnega izdelka.

  • Si želite spoznati kako izstopati, povedati svojo zgodbo na konkurenčnem trgu?

  • Zakaj s pomočjo celostne grafične podobe nastopiti in opozarjati nase?

  • Kako ustvariti pripadnost blagovni znamki s pomočjo celostne grafične podobe

  • Zakaj izdelava CGP ni strošek za podjetja, ampak dolgoročna investicija

  • Udeležite se online delavnice

    Kako nam celostna vizualna rešitev dvigne prepoznavnost podjetja ali blagovne znamke.


    ki bo 23.2.2023 ob 9.30

Webinar: Kako nam celostna vizualna rešitev dvigne prepoznavnost podjetja ali blagovne znamke.

Online, 23.2. 2023

Ne oklevajte, razlogov za udeležbo je veliko

  • praktični nasveti, ki jih lahko uporabite takoj

  • razumevanje potreb, želj tako strank kot tudi kupcev

  • kako poudariti prednosti znamke s pomočjo CGP

  • predstavitev dobre grafične podobe kot prednost podjetja in ne strošek

  • veliko primerov iz prakse za lažjo predstavo

  • kako ustvariti pripadnost blagovni znamki ali podjetju

  • dvig uspešnosti in prepoznavnosti vašega podjetja

  • predstavitev inovativnih rešitev in sprememb