Digitalni laboratorij: Formule v digitalnem marketingu za povečanje dobička
9. junija, 2022 ob 8:30 - 13:30
| 120.49€5 odličnih predavanj
2 primera dobre prakse
Mreženje
GRATIS vstopnica “Tvoja pot do uspeha”
DOBRODOŠLI NA 7. DIGITALNI LABORATORIJ
Končno se spet vidimo v živo. Verjamemo v to, da se v živo znanje pretaka hitreje, da je pristen stik z ljudmi na izobraževanjih pomemben in da je vsak dogodek odličen tudi za vzpostavljanje novih poznanstev. Dogodek pa je v prvi vrsti seveda pridobivanje ZNANJA.
Na 7. Digitalnem laboratoriju vam bomo predstavili Formule v digitalnem marketing za povečanje dobička. Dobili boste znanje, ki ga lahko takoj naslednji dan uporabite v praksi.
Znanje s področja učinkovite uporabe spletnih orodij nam daje v poslu prednost:
- hitreje se lahko odzivamo na razmere na trgu,
- bolj učinkovito lahko promoviramo svoje produkte in storitve,
- zvišuje se nam prodaja,
- tisto, kar pa si v poslu vsi želimo je pa to, da vsaka investicija prinese tudi dobiček.
Dobil boš odgovore na naslednja vprašanja:
Za to ceno dobiš:
Žal ti bo, če zamudiš.
POTEK PROGRAMA:
08:30 Prihod
09:00 Uvodni nagovor
09:05 Hudič je v detajlih, še posebej pri načrtovanju oglaševanja
09:35 Izboljšaj proces prodaje na spletu
10:10 Kako uspešno izkoristiti svojo mailing bazo za prodajo?
10:45 Primer dobre prakse – Plosca.si
11:15 Čas za kavo, rogljičke, WC in sproščeno kramljanje
11:45 Pristani na pristajalno stran
12:20 Napiši vsebino, ki kupca takoj pritegne
12:55 Primer dobre prakse – OI Concept
13:30 Zaključek
Jasmina Strašek je strokovnjakinja za oglaševanje na različnih digitalnih platformah. Večletne izkušnje je pridobivala na strani naročnika storitev, zato pozna potrebe tako naročnika kot trga. Na IT melona skrbi za osvajanje obstoječih in novih digitalnih platform in storitev.
Jasmina Strašek
Marketing Manager
O PREDAVANJU – Hudič je v detajlih, še posebej pri načrtovanju oglaševanja
Izvajanje oglaševalskih akcij je podobno gradnji hiše – če nimamo arhitekturnega načrta, bomo stežka zgradili vrtno lopo, kaj šele hišo. V našem primeru bo arhitekturni načrt predstavljala strategija za zmago na spletu. Z njo bomo postavili »zidake«, ki bodo poskrbeli, da bo naša oglaševalska akcija prikazana pravemu (potencialnemu) kupcu, ob pravem času, na pravem kanalu. Vsi »zidaki«, postavljeni v »enotno hiško«, pa bodo poskrbeli za uresničitev citata: »Marketing ne zapravlja denarja, ampak ga ustvarja.«.
Dobili boste:
- odgovore zakaj je digitalna strategija pomembna,
- odgovore na vprašanja, kaj je pomembno, da oglaševalske akcije ne bodo zapravljale nepotrebnega časa in denarja,
- orodja, ki vam pomagajo pri pripravi strategije.
Jasmina Strašek je strokovnjakinja za oglaševanje na različnih digitalnih platformah. Večletne izkušnje je pridobivala na strani naročnika storitev, zato pozna potrebe tako naročnika kot trga. Na IT melona je skrbi za osvajanje obstoječih in novih digitalnih platform in storitev.
Jasmina Strašek
Marketing Manager
O PREDAVANJU- Hudič je v detajlih, še posebej pri načrtovanju oglaševanja
Izvajanje oglaševalskih akcij je podobno gradnji hiše – če nimamo arhitekturnega načrta, bomo stežka zgradili vrtno lopo, kaj šele hišo. V našem primeru bo arhitekturni načrt predstavljala strategija za zmago na spletu. Z njo bomo postavili »zidake«, ki bodo poskrbeli, da bo naša oglaševalska akcija prikazana pravemu (potencialnemu) kupcu, ob pravem času, na pravem kanalu. Vsi »zidaki«, postavljeni v »enotno hiško«, pa bodo poskrbeli za uresničitev citata: »Marketing ne zapravlja denarja, ampak ga ustvarja.«.
Dobili boste:
- odgovore zakaj je digitalna strategija pomembna,
- odgovore na vprašanja, kaj je pomembno, da oglaševalske akcije ne bodo zapravljale nepotrebnega časa in denarja,
- orodja, ki vam pomagajo pri pripravi strategije.
Rok Makovec
Direktor IT Melona
O PREDAVANJU- Izboljšaj proces prodaje na spletu
Prodaja je odvisna od tega, koliko potencialnih strank smo uspeli spremeniti v potrošnike. Ti kupci pogosto kupujejo preko spleta, preko različnih družbenih omrežij. Prodaja mora upoštevati najpomembnejše kanale, kjer se kupci radi zadržujejo.
To storimo na preprost način in sicer s prodajnim lijakom– vzpostavitvijo zamišljenega prodajnega scenarija, ki bo deloval za našo ponudbo in naše stranke.
Dobro zasnovan digitalni marketinško-prodajni lijak zagotavlja, da se naša investicija v marketing n-krat povrne.
Izvedeli boste:
- kako pridobiti nove kontakte potencialnih strank;
- proces priprave digitalnega prodajnega lijaka;
- kako zagotoviti n-kratno vračilo investicije;
- proces spremembe potencialnih kupcev v končne potrošnike;
- kako pridobiti še več podatkov o strankah.
Rok Makovec je soustanovitelj in direktor IT Melona, ene izmed najhitreje rastočih spletnih marketinških agencij v Sloveniji. Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo pomaga številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje.
Rok Makovec je soustanovitelj in direktor IT Melona, ene izmed najhitreje rastočih spletnih marketinških agencij v Sloveniji. Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo je v preteklih letih pomagal že številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje.
Rok Makovec
Direktor IT Melone
O PREDAVANJU- Izboljšaj proces prodaje na spletu
Prodaja je odvisna od tega, koliko potencialnih strank smo uspeli spremeniti v potrošnike. Ti kupci pogosto kupujejo preko spleta, preko različnih družbenih omrežij. Prodaja mora upoštevati najpomembnejše kanale, kjer se kupci radi zadržujejo.
To storimo na preprost način in sicer s prodajnim lijakom– vzpostavitvijo zamišljenega prodajnega scenarija, ki bo deloval za našo ponudbo in naše stranke.
Dobro zasnovan digitalni marketinško-prodajni lijak zagotavlja, da se naša investicija v marketing n-krat povrne.
Izvedeli boste:
- kako pridobiti nove kontakte potencialnih strank;
- proces priprave digitalnega prodajnega lijaka;
- kako zagotoviti n-kratno vračilo investicije;
- proces spremembe potencialnih kupcev v končne potrošnike;
- kako pridobiti še več podatkov o strankah.
Roman Čretnik je digitalni multipraktik s kilometrino v postavljanju spletnih strani in trgovin, optimizaciji spletnih strani za iskalnike in izboljševanja uporabniške izkušnje. V zadnjem obdobju največ časa posveča digitalizaciji in avtomatizaciji procesov, ki prinašajo prihranek časa in povečujejo dobiček.
Roman Čretnik
Digitalni multipraktik
O PREDAVANJU- Kako uspešno izkoristiti svojo mailing bazo za prodajo?
Če želite uspešno poslovati preko spleta, morate svoje kampanje obvezno prilagoditi svojim uporabnikom, strankam in kupcem. Vedeti morate, kako se premikajo po vaši strani, kaj klikajo, kje se najdlje zadržujejo. Katera vaša sporočila berejo in katerih ne. Vedeti morate, kaj se zgodi z URL povezavami, ki jih dodajate v e-mail sporočila. Predvsem pa morate biti kupcem in strankam na voljo ves čas. Pa je to sploh mogoče?
Je. Če si nekatere procese marketinško – prodajnih kampanj avtomatizirate.
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki bi želeli prihraniti svoj čas, vsem, ki vas zanima, kako je možno avtomatizirati oglaševalsko kampanjo.
Dobili boste odgovore na vprašanja:
- kako prihraniti svoj čas pri vzpostavljanju digitalnih kampanj,
- kako zmanjšati stroške z avtomatizacijo
- in povečati prodajo svojih izdelkov ali storitev.
Roman Čretnik je digitalni multipraktik s kilometrino v postavljanju spletnih strani in trgovin, optimizaciji spletnih strani za iskalnike in izboljševanja uporabniške izkušnje. V zadnjem obdobju največ časa posveča digitalizaciji in avtomatizaciji procesov, ki prinašajo prihranek časa in povečujejo dobiček.
Roman Čretnik
digitalni multipraktik
O PREDAVANJU- Kako uspešno izkoristiti svojo mailing bazo za prodajo?
Če želite uspešno poslovati preko spleta, morate svoje kampanje obvezno prilagoditi svojim uporabnikom, strankam in kupcem. Vedeti morate, kako se premikajo po vaši strani, kaj klikajo, kje se najdlje zadržujejo. Katera vaša sporočila berejo in katerih ne. Vedeti morate, kaj se zgodi z URL povezavami, ki jih dodajate v e-mail sporočila. Predvsem pa morate biti kupcem in strankam na voljo ves čas. Pa je to sploh mogoče?
Je. Če si nekatere procese marketinško – prodajnih kampanj avtomatizirate.
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki bi želeli prihraniti svoj čas, vsem, ki vas zanima, kako je možno avtomatizirati oglaševalsko kampanjo.
Dobili boste odgovore na vprašanja:
- kako prihraniti svoj čas pri vzpostavljanju digitalnih kampanj,
- kako zmanjšati stroške z avtomatizacijo
- in povečati prodajo svojih izdelkov ali storitev.
Ana Trampuž
Vodja projektov
O PREDAVANJU – Prileti na pristajalno stran in kupi
Glavni cilj pristajalne spletne strani je prepričati potencialnega kupca v določeno akcijo. Želimo, da kupec naredi tisto, kar si mi želimo (prodaja, zbiranje e-kontaktov, …).
Tako kot vse stvari imajo tudi pristajalne spletne strani svoje zakonitosti. Kaj napisati in kako prepričati kupce, da nekaj naredijo.
Spoznali boste:
- na katere elemente pristajalne strani ne smete pozabiti
- kako jih privabiti na pristajalno stran
- zakaj je klic k akciji pomemben.
Ana Trampuž pri IT Meloni pomaga s svojimi marketinškimi znanji (pisanje digitalnih vsebin, postavljanje pristajalnih strani, grafičnega oblikovanja, …), ki jih je pridobila iz agencij, na strani naročnika in medija.
Ana Trampuž
Vodja projektov
O PREDAVANJU – Prileti na pristajalno stran in kupi
Glavni cilj pristajalne spletne strani je prepričati potencialnega kupca v določeno akcijo. Želimo, da kupec naredi tisto, kar si mi želimo (prodaja, zbiranje e-kontaktov, …).
Tako kot vse stvari imajo tudi pristajalne spletne strani svoje zakonitosti. Kaj napisati in kako prepričati kupce, da nekaj naredijo.
Spoznali boste:
- na katere elemente pristajalne strani ne smete pozabiti
- kako jih privabiti na pristajalno stran
- zakaj je klic k akciji pomemben.
Ana Trampuž pri IT Meloni pomaga s svojimi marketinškimi znanji (pisanje digitalnih vsebin, postavljanje pristajalnih strani, grafičnega oblikovanja, …), ki jih je pridobila iz agencij, na strani naročnika in medija.
Gaber Marolt je poslovni coach in trener za osebno rast ter diplomiran ekonomist. Je iskriv in zabaven predavatelj ter eden izmed najstrokovnejših NLP (nevrolingvistično programiranje) trenerjev pri nas. Je ustanovitelj NLP Centra. Predava tako v Sloveniji kot tudi tujini in sodeluje s številnimi domačimi in tujimi strokovnjaki.
Gaber Marolt
NLP Master Trainer
O PREDAVANJU – Napiši vsebino, ki kupca pritegne
Svet zaznavamo prek naših čutil in vsak izmed nas ima svoj priljubljeni »kanal« sprejemanja informacij (česar se po navadi niti ne zavedamo). Pomembno je, kako napišemo, povemo ali pokažemo vsebino naših oglasov kupcu in povečamo možnosti, da oglas najprej sploh pogleda in nato tudi kupi. Nimajo vse besede v digitalnem svetu enake teže.
Spoznali boste:
- po čem hrepenijo vaši kupci,
- kaj jih nagovori k nakupu,
- kako sprejemajo vaše oglase.
Gaber Marolt je poslovni coach in trener za osebno rast ter diplomiran ekonomist. Je iskriv in zabaven predavatelj ter eden izmed najstrokovnejših NLP (nevrolingvistično programiranje) trenerjev pri nas. Je ustanovitelj NLP Centra. Predava tako v Sloveniji kot tudi tujini in sodeluje s številnimi domačimi in tujimi strokovnjaki.
Gaber Marolt
NLP Master Trainer
O PREDAVANJU – Napiši vsebino, ki kupca pritegne
Svet zaznavamo prek naših čutil in vsak izmed nas ima svoj priljubljeni »kanal« sprejemanja informacij (česar se po navadi niti ne zavedamo). Pomembno je, kako napišemo, povemo ali pokažemo vsebino naših oglasov kupcu in povečamo možnosti, da oglas najprej sploh pogleda in nato tudi kupi. Nimajo vse besede v digitalnem svetu enake teže.
Spoznali boste:
- po čem hrepenijo vaši kupci,
- kaj jih nagovori k nakupu,
- kako sprejemajo vaše oglase.
Nataša Šafhalter Đukić je referent za trženje pri IT Melona. Pripravlja digitalne vsebine in kampanje vsebinskega marketinga za večje slovenske in regijske naročnike. Pri svojem delu izhaja tudi iz modalitet NLP (NLP Trener, Mojster Praktik, Praktik) ter znanj fotografije in kreativnega razmišljanja.
Nataša Šafhalter Đukić
Referent za trženje
O PREDAVANJU – Kako biti pri ustvarjanju digitalnih vsebin še boljši, drugačen?
V vseh poplavi digitalnih vsebin in kampanj je dandanes ijemno težko izstopati, doseči svoje ciljne skupine in ne nazadnje doseči, da se kupci in stranke vračajo k nam. Na tokratnem predavanju boste spoznali načine, kako pri digitalnih aktivnostih izstopate od konkurence.
Nekaj možnih načinov bomo predstavili skozi primer našega naročnika plosca.si, za katerega smo skozi najrazličnejše akcije povečali prodajo za kar 10-krat v le nekaj mesecih.
Nataša Šafhalter Đukić je referent za trženje pri IT Melona. Pripravlja digitalne vsebine in kampanje vsebinskega marketinga za večje slovenske in regijske naročnike. Pri svojem delu izhaja tudi iz modalitet NLP (NLP Trener, Mojster Praktik, Praktik) ter znanj fotografije in kreativnega razmišljanja.
Nataša Šafhalter Đukić
Referent za trženje
O PREDAVANJU – Napiši vsebino, ki kupca pritegne
V vseh poplavi digitalnih vsebin in kampanj je dandanes ijemno težko izstopati, doseči svoje ciljne skupine in ne nazadnje doseči, da se kupci in stranke vračajo k nam. Na tokratnem predavanju boste spoznali načine, kako pri digitalnih aktivnostih izstopate od konkurence. Nekaj možnih načinov bomo predstavili skozi primer našega naročnika plosca.si, za katerega smo skozi najrazličnejše akcije povečali prodajo za kar 10-krat v le nekaj mesecih.
Miloš Ulčar
CEO OI Concept brand (by OIKOS Housing d.o.o.)
O PREDAVANJU – Kako prodati hišo in tudi po zaključeni prodaji še naprej služiti z njo? Zakaj Oikos Housing in kakšni so naši cilji?
V okolju kjer poslovno delujete, se morda soočate s pomanjkanjem visoko kakovostnega kadrovskega potenciala, ne morete pa si privoščiti dolgoročne zaposlitve strokovnjaka z visoko plačo in vsemi bonitetami – tega vam tudi ni treba.
Šele ko bomo končnim kupcem s svojimi produkti oz. storitvami dajali večjo vrednost kot je cena, ki jo plačajo, bomo dobili zveste partnerje, ki nam bodo nenehno prinašali nove in nove idealne želene stranke.
- Izvedeli boste, kako vam storitve Interim Managementa lahko pomagajo pri razvoju vašega podjetja
- Dobili boste konkretno idejo, kako nadgraditi vaš poslovni model, zato da vam bo en produkt dolgoročno prinašal prihodke
- Naučili se boste prepoznati skrite vidike vašega produkta, zato da boste z manj dela in produkti lahko zaslužili več
Ustanovni član in vodilni partner v Adria Managementu, platformi, ki v Adria Regiji ponuja edinstveno storitev Interim Managementa in CEO v Oikos Housing d.o.o. Izkušen, karizmatičen vodja z več kot 20 letno uspešno kariero na vodilnih položajih v različnih industrijskih panogah. Ima praktične izkušnje z različnih nivojev vodstvenih položajev, kjer je s celovitim uravnoteženjem razpoložljivih sredstev dosegal merljive rezultate. Osredotočen na strateški razvoj poslovanja, krizni management, finančni kontroling, zniževanje stroškov in kadrovsko ter organizacijsko prestrukturiranje podjetij.
Miloš Ulčar
CEO OI Concept brand (by OIKOS Housing d.o.o.)
O PREDAVANJU – Kako prodati hišo in tudi po zaključeni prodaji še naprej služiti z njo? Zakaj Oikos Housing in kakšni so naši cilji?
V okolju kjer poslovno delujete se morda soočate s pomanjkanjem visoko kakovostnega kadrovskega potenciala ne morete pa si privoščiti dolgoročne zaposlitve strokovnjaka z visoko plačo in vsemi bonitetami – Tega vam tudi ni treba.
Šele ko bomo končnim kupcem s svojimi produkti oz. storitvami dajali večjo vrednost, kot je cena, ki jo plačajo, bomo dobili zveste partnerje, ki nam bodo nenehno prinašali nove in nove idealne želene stranke.
- Izvedeli boste kako vam storitve Interim Managementa lahko pomagajo pri razvoju vašega podjetja
- Dobili boste konkretno idejo, kako nadgraditi vaš poslovni model, zato da vam bo en produkt dolgoročno prinašal prihodke
- Naučili se boste prepoznati skrite vidike vašega produkta, zato da boste z manj dela in produkti lahko zaslužili več
Ustanovni član in vodilni partner v Adria Managementu, platformi, ki v Adria Regiji ponuja edinstveno storitev Interim Managementa in CEO v Oikos Housing d.o.o. Izkušen, karizmatičen vodja z več kot 20 letno uspešno kariero na vodilnih položajih v različnih industrijskih panogah. Ima praktične izkušnje z različnih nivojev vodstvenih položajev, kjer je s celovitim uravnoteženjem razpoložljivih sredstev dosegal merljive rezultate. Osredotočen je na strateški razvoj poslovanja, krizni management, finančni kontroling, zniževanje stroškov in kadrovsko ter organizacijsko prestrukturiranje podjetij.
O nas
Digitalni laboratorij ponuja izobraževalne vsebine spletne agencije IT Melona. Vsa izobraževanja slonijo na izkušnjah, znanju in strokovnih prijemih, ki jih redno uporabljamo v praksi.
Naš cilj je, da udeleženci izobraževanj lahko pridobljeno znanje takoj naslednji dan že uporabijo v praksi.