Loading Dogodki

5 odličnih predavanj

2 primera dobre prakse

Mreženje

GRATIS vstopnica “Tvoja pot do uspeha”

DOBRODOŠLI NA 7. DIGITALNI LABORATORIJ 

Končno se spet vidimo v živo. Verjamemo v to, da se v živo znanje pretaka hitreje, da je pristen stik z ljudmi na izobraževanjih pomemben in da je vsak dogodek odličen tudi za vzpostavljanje novih poznanstev. Dogodek pa je v prvi vrsti seveda pridobivanje ZNANJA.

Na 7. Digitalnem laboratoriju vam bomo predstavili Formule v digitalnem marketing za povečanje dobička. Dobili boste znanje, ki ga lahko takoj naslednji dan uporabite v praksi.

Znanje s področja učinkovite uporabe spletnih orodij nam daje v poslu prednost:

  • hitreje se lahko odzivamo na razmere na trgu,
  • bolj učinkovito lahko promoviramo svoje produkte in storitve,
  • zvišuje se nam prodaja,
  • tisto, kar pa si v poslu vsi želimo je pa to, da vsaka investicija prinese tudi dobiček.

Dobil boš odgovore na naslednja vprašanja:

Kako pripraviti strategijo oglaševanja?

Jasmina Strašek

Spoznali boste:

Kako preprečiti nepotrebno zapravljanje časa in denarja pri oglaševanju…

Kako izboljšati proces prodaje na spletu?

Rok Makovec

Spoznali boste:

Kako pridobiti nove kontakte potencialnih strank in kako si hkrati zagotoviti n-kratno vračilo investicije…

Kako izkoristiti mailing bazo za prodajo?

Roman Čretnik

Spoznali boste:

kako prihraniti svoj čas pri vzpostavljanju digitalnih kampanj

Kako pripraviti pristajalno stran?

Ana Trampuž

Spoznali boste:

kako prihraniti svoj čas pri vzpostavljanju digitalnih kampanj…

Kako napisati vsebino, ki pritegne?

Gaber Marolt

Spoznali boste:

po čem hrepenijo vaši kupci in kaj jih nagovori k nakupu…

Kako z vsebinami biti še boljši?

Nataša Šafhalter Đukić

Spoznali boste:

Skozi nekaj praktičnih primerov bomo predstavili kako izstopati s vsebino…

Kako prodati hišo in po tem še služiti?

Miloš Ulčar

Spoznali boste:

Kot CEO OI Concept bo predstavil kako prodati hišo in po prodaji še služiti..

Ne zamudi te priložnosti.

Zagotovi si vstopnico po znižani ceni
podaljšano do 31. maja.

Privarčuješ kar 150 evrov.

Namesto 279 €.

Do 15. maja plačaš le 147 €. 

Kupi vstopnico zdaj

Kupi vstopnico

 Ne zamudi te priložnosti in si zagotovi vstopnico po znižani ceni (samo do 15. 5.). Privarčuješ kar 150 evrov.

Namesto 397 €, plačaš do 15. maja le 147 €.

Za to ceno dobiš:

  • 5 odličnih predavanj s predavatelji, ki z vami želijo deliti formule za uspeh,

  • 2 primera dobre prakse (preprosto uporabite recepte, ki so jih drugi že preizkusili in ustvarite uspeh),

  • dobro energijo na dogodku,

  • priložnost za mreženje in vzpostavitev novih kontaktov,

  • BONUS 1: Video posnetek preteklega Digitalnega Laboratorija
  • BONUS 2: Gratis vstopnica za konferenco “Tvoja pot do uspeha”
  • BRCO V RIT, da že naslednji dan uporabiš pridobljeno znanje.

Žal ti bo, če zamudiš.

Kupi vstopnico zdaj

Kupi vstopnico

 Ne zamudi te priložnosti in si zagotovi vstopnico po znižani ceni (samo do 15. 5.). Privarčuješ kar 150 evrov.

Namesto 397 €, plačaš do 15. maja le 147 €.

POTEK PROGRAMA:

08:30    Prihod

09:00    Uvodni nagovor

09:05    Hudič je v detajlih, še posebej pri načrtovanju oglaševanja

09:35    Izboljšaj proces prodaje na spletu

10:10    Kako uspešno izkoristiti svojo mailing bazo za prodajo?

10:45    Primer dobre prakse – Plosca.si

11:15    Čas za kavo, rogljičke, WC in sproščeno kramljanje

11:45    Pristani na pristajalno stran

12:20    Napiši vsebino, ki kupca takoj pritegne

12:55    Primer dobre prakse – OI Concept

13:30    Zaključek

Več o strokovnjakih in predavanjih

Jasmina Strašek je strokovnjakinja za oglaševanje na različnih digitalnih platformah. Večletne izkušnje je pridobivala na strani naročnika storitev, zato pozna potrebe tako naročnika kot trga. Na IT melona skrbi za osvajanje obstoječih in novih digitalnih platform in storitev.

Jasmina Strašek

Marketing Manager

O PREDAVANJU – Hudič je v detajlih, še posebej pri načrtovanju oglaševanja

Izvajanje oglaševalskih akcij je podobno gradnji hiše – če nimamo arhitekturnega načrta, bomo stežka zgradili vrtno lopo, kaj šele hišo. V našem primeru bo arhitekturni načrt predstavljala strategija za zmago na spletu. Z njo bomo postavili »zidake«, ki bodo poskrbeli, da bo naša oglaševalska akcija prikazana pravemu (potencialnemu) kupcu, ob pravem času, na pravem kanalu. Vsi »zidaki«, postavljeni v »enotno hiško«, pa bodo poskrbeli za uresničitev citata: »Marketing ne zapravlja denarja, ampak ga ustvarja.«.

Dobili boste:

  • odgovore zakaj je digitalna strategija pomembna,
  • odgovore na vprašanja, kaj je pomembno, da oglaševalske akcije ne bodo zapravljale nepotrebnega časa in denarja,
  • orodja, ki vam pomagajo pri pripravi strategije.

Jasmina Strašek je strokovnjakinja za oglaševanje na različnih digitalnih platformah. Večletne izkušnje je pridobivala na strani naročnika storitev, zato pozna potrebe tako naročnika kot trga. Na IT melona je skrbi za osvajanje obstoječih in novih digitalnih platform in storitev.

Jasmina Strašek

Marketing Manager

O PREDAVANJU- Hudič je v detajlih, še posebej pri načrtovanju oglaševanja

Izvajanje oglaševalskih akcij je podobno gradnji hiše – če nimamo arhitekturnega načrta, bomo stežka zgradili vrtno lopo, kaj šele hišo. V našem primeru bo arhitekturni načrt predstavljala strategija za zmago na spletu. Z njo bomo postavili »zidake«, ki bodo poskrbeli, da bo naša oglaševalska akcija prikazana pravemu (potencialnemu) kupcu, ob pravem času, na pravem kanalu. Vsi »zidaki«, postavljeni v »enotno hiško«, pa bodo poskrbeli za uresničitev citata: »Marketing ne zapravlja denarja, ampak ga ustvarja.«.

Dobili boste:

  • odgovore zakaj je digitalna strategija pomembna,
  • odgovore na vprašanja, kaj je pomembno, da oglaševalske akcije ne bodo zapravljale nepotrebnega časa in denarja,
  • orodja, ki vam pomagajo pri pripravi strategije.

Rok Makovec

Direktor IT Melona

O PREDAVANJU- Izboljšaj proces prodaje na spletu

Prodaja je odvisna od tega, koliko potencialnih strank smo uspeli spremeniti v potrošnike. Ti kupci pogosto kupujejo preko spleta, preko različnih družbenih omrežij. Prodaja mora upoštevati najpomembnejše kanale, kjer se kupci radi zadržujejo.

To storimo na preprost način in sicer s prodajnim lijakom– vzpostavitvijo zamišljenega prodajnega scenarija, ki bo deloval za našo ponudbo in naše stranke.

Dobro zasnovan digitalni marketinško-prodajni lijak zagotavlja, da se naša investicija v marketing n-krat povrne.

Izvedeli boste:

  • kako pridobiti nove kontakte potencialnih strank;
  • proces priprave digitalnega prodajnega lijaka;
  • kako zagotoviti n-kratno vračilo investicije;
  • proces spremembe potencialnih kupcev v končne potrošnike;
  • kako pridobiti še več podatkov o strankah.

Rok Makovec je soustanovitelj in direktor IT Melona, ene izmed najhitreje rastočih spletnih marketinških agencij v Sloveniji. Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo pomaga številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje.

Rok Makovec je soustanovitelj in direktor IT Melona, ene izmed najhitreje rastočih spletnih marketinških agencij v Sloveniji. Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo je v preteklih letih pomagal že številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje.

Rok Makovec

Direktor IT Melone

O PREDAVANJU- Izboljšaj proces prodaje na spletu

Prodaja je odvisna od tega, koliko potencialnih strank smo uspeli spremeniti v potrošnike. Ti kupci pogosto kupujejo preko spleta, preko različnih družbenih omrežij. Prodaja mora upoštevati najpomembnejše kanale, kjer se kupci radi zadržujejo.

To storimo na preprost način in sicer s prodajnim lijakom– vzpostavitvijo zamišljenega prodajnega scenarija, ki bo deloval za našo ponudbo in naše stranke.

Dobro zasnovan digitalni marketinško-prodajni lijak zagotavlja, da se naša investicija v marketing n-krat povrne.

Izvedeli boste:

  • kako pridobiti nove kontakte potencialnih strank;
  • proces priprave digitalnega prodajnega lijaka;
  • kako zagotoviti n-kratno vračilo investicije;
  • proces spremembe potencialnih kupcev v končne potrošnike;
  • kako pridobiti še več podatkov o strankah.
Roman Čretnik

Roman Čretnik je digitalni multipraktik s kilometrino v postavljanju spletnih strani in trgovin, optimizaciji spletnih strani za iskalnike in izboljševanja uporabniške izkušnje. V zadnjem obdobju največ časa posveča digitalizaciji in avtomatizaciji procesov, ki prinašajo prihranek časa in povečujejo dobiček.

Roman Čretnik

Digitalni multipraktik

O PREDAVANJU- Kako uspešno izkoristiti svojo mailing bazo za prodajo?

Če želite uspešno poslovati preko spleta, morate svoje kampanje obvezno prilagoditi svojim uporabnikom, strankam in kupcem. Vedeti morate, kako se premikajo po vaši strani, kaj klikajo, kje se najdlje zadržujejo. Katera vaša sporočila berejo in katerih ne. Vedeti morate, kaj se zgodi z URL povezavami, ki jih dodajate v e-mail sporočila. Predvsem pa morate biti kupcem in strankam na voljo ves čas. Pa je to sploh mogoče?

Je. Če si nekatere procese marketinško – prodajnih kampanj avtomatizirate.

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki bi želeli prihraniti svoj čas, vsem, ki vas zanima, kako je možno avtomatizirati oglaševalsko kampanjo.

Dobili boste odgovore na vprašanja:

  • kako prihraniti svoj čas pri vzpostavljanju digitalnih kampanj,
  • kako zmanjšati stroške z avtomatizacijo
  • in povečati prodajo svojih izdelkov ali storitev.
Roman Čretnik

Roman Čretnik je digitalni multipraktik s kilometrino v postavljanju spletnih strani in trgovin, optimizaciji spletnih strani za iskalnike in izboljševanja uporabniške izkušnje. V zadnjem obdobju največ časa posveča digitalizaciji in avtomatizaciji procesov, ki prinašajo prihranek časa in povečujejo dobiček.

Roman Čretnik

digitalni multipraktik

O PREDAVANJU- Kako uspešno izkoristiti svojo mailing bazo za prodajo?

Če želite uspešno poslovati preko spleta, morate svoje kampanje obvezno prilagoditi svojim uporabnikom, strankam in kupcem. Vedeti morate, kako se premikajo po vaši strani, kaj klikajo, kje se najdlje zadržujejo. Katera vaša sporočila berejo in katerih ne. Vedeti morate, kaj se zgodi z URL povezavami, ki jih dodajate v e-mail sporočila. Predvsem pa morate biti kupcem in strankam na voljo ves čas. Pa je to sploh mogoče?

Je. Če si nekatere procese marketinško – prodajnih kampanj avtomatizirate.

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki bi želeli prihraniti svoj čas, vsem, ki vas zanima, kako je možno avtomatizirati oglaševalsko kampanjo.

Dobili boste odgovore na vprašanja:

  • kako prihraniti svoj čas pri vzpostavljanju digitalnih kampanj,
  • kako zmanjšati stroške z avtomatizacijo
  • in povečati prodajo svojih izdelkov ali storitev.

Ana Trampuž

Vodja projektov

O PREDAVANJU Prileti na pristajalno stran in kupi

Glavni cilj pristajalne spletne strani je prepričati potencialnega kupca v določeno akcijo. Želimo, da kupec naredi tisto, kar si mi želimo (prodaja, zbiranje e-kontaktov, …).

Tako kot vse stvari imajo tudi pristajalne spletne strani svoje zakonitosti. Kaj napisati in kako prepričati kupce, da nekaj naredijo.

Spoznali boste:

  • na katere elemente pristajalne strani ne smete pozabiti
  • kako jih privabiti na pristajalno stran
  • zakaj je klic k akciji pomemben.

Ana Trampuž pri IT Meloni pomaga s svojimi marketinškimi znanji (pisanje digitalnih vsebin, postavljanje pristajalnih strani, grafičnega oblikovanja, …), ki jih je pridobila iz agencij, na strani naročnika in medija.

Ana Trampuž

Vodja projektov

O PREDAVANJU Prileti na pristajalno stran in kupi

Glavni cilj pristajalne spletne strani je prepričati potencialnega kupca v določeno akcijo. Želimo, da kupec naredi tisto, kar si mi želimo (prodaja, zbiranje e-kontaktov, …).

Tako kot vse stvari imajo tudi pristajalne spletne strani svoje zakonitosti. Kaj napisati in kako prepričati kupce, da nekaj naredijo.

Spoznali boste:

  • na katere elemente pristajalne strani ne smete pozabiti
  • kako jih privabiti na pristajalno stran
  • zakaj je klic k akciji pomemben.

Ana Trampuž pri IT Meloni pomaga s svojimi marketinškimi znanji (pisanje digitalnih vsebin, postavljanje pristajalnih strani, grafičnega oblikovanja, …), ki jih je pridobila iz agencij, na strani naročnika in medija.

Kupi vstopnico zdaj
Gaber Marolt

Gaber Marolt je poslovni coach in trener za osebno rast ter diplomiran ekonomist. Je iskriv in zabaven predavatelj ter eden izmed najstrokovnejših NLP (nevrolingvistično programiranje) trenerjev pri nas. Je ustanovitelj NLP Centra. Predava tako v Sloveniji kot tudi tujini in sodeluje s številnimi domačimi in tujimi strokovnjaki.

Gaber Marolt

NLP Master Trainer

O PREDAVANJU Napiši vsebino, ki kupca pritegne

Svet zaznavamo prek naših čutil in vsak izmed nas ima svoj priljubljeni »kanal« sprejemanja informacij (česar se po navadi niti ne zavedamo). Pomembno je, kako napišemo, povemo ali pokažemo vsebino naših oglasov kupcu in povečamo možnosti, da oglas najprej sploh pogleda in nato tudi kupi. Nimajo vse besede v digitalnem svetu enake teže.

Spoznali boste:

  • po čem hrepenijo vaši kupci,
  • kaj jih nagovori k nakupu,
  • kako sprejemajo vaše oglase.
Gaber Marolt

Gaber Marolt je poslovni coach in trener za osebno rast ter diplomiran ekonomist. Je iskriv in zabaven predavatelj ter eden izmed najstrokovnejših NLP (nevrolingvistično programiranje) trenerjev pri nas. Je ustanovitelj NLP Centra. Predava tako v Sloveniji kot tudi tujini in sodeluje s številnimi domačimi in tujimi strokovnjaki.

Gaber Marolt

NLP Master Trainer

O PREDAVANJU Napiši vsebino, ki kupca pritegne

Svet zaznavamo prek naših čutil in vsak izmed nas ima svoj priljubljeni »kanal« sprejemanja informacij (česar se po navadi niti ne zavedamo). Pomembno je, kako napišemo, povemo ali pokažemo vsebino naših oglasov kupcu in povečamo možnosti, da oglas najprej sploh pogleda in nato tudi kupi. Nimajo vse besede v digitalnem svetu enake teže.

Spoznali boste:

  • po čem hrepenijo vaši kupci,
  • kaj jih nagovori k nakupu,
  • kako sprejemajo vaše oglase.

Nataša Šafhalter Đukić je referent za trženje pri IT Melona. Pripravlja digitalne vsebine in kampanje vsebinskega marketinga za večje slovenske in regijske naročnike. Pri svojem delu izhaja tudi iz modalitet NLP (NLP Trener, Mojster Praktik, Praktik) ter znanj fotografije in kreativnega razmišljanja.

Nataša Šafhalter Đukić

Referent za trženje

O PREDAVANJU Kako biti pri ustvarjanju digitalnih vsebin še boljši, drugačen?

V vseh poplavi digitalnih vsebin in kampanj je dandanes ijemno težko izstopati, doseči svoje ciljne skupine in ne nazadnje doseči, da se kupci in stranke vračajo k nam. Na tokratnem predavanju boste spoznali načine, kako pri digitalnih aktivnostih izstopate od konkurence.

Nekaj možnih načinov bomo predstavili skozi primer našega naročnika plosca.si, za katerega smo skozi najrazličnejše akcije povečali prodajo za kar 10-krat v le nekaj mesecih.

Nataša Šafhalter Đukić je referent za trženje pri IT Melona. Pripravlja digitalne vsebine in kampanje vsebinskega marketinga za večje slovenske in regijske naročnike. Pri svojem delu izhaja tudi iz modalitet NLP (NLP Trener, Mojster Praktik, Praktik) ter znanj fotografije in kreativnega razmišljanja.

Nataša Šafhalter Đukić

Referent za trženje

O PREDAVANJU Napiši vsebino, ki kupca pritegne

V vseh poplavi digitalnih vsebin in kampanj je dandanes ijemno težko izstopati, doseči svoje ciljne skupine in ne nazadnje doseči, da se kupci in stranke vračajo k nam. Na tokratnem predavanju boste spoznali načine, kako pri digitalnih aktivnostih izstopate od konkurence. Nekaj možnih načinov bomo predstavili skozi primer našega naročnika plosca.si, za katerega smo skozi najrazličnejše akcije povečali prodajo za kar 10-krat v le nekaj mesecih.

Miloš Ulčar

CEO OI Concept brand (by OIKOS Housing d.o.o.)

O PREDAVANJU – Kako prodati hišo in tudi po zaključeni prodaji še naprej služiti z njo? Zakaj Oikos Housing in kakšni so naši cilji?

V okolju kjer poslovno delujete, se morda soočate s pomanjkanjem visoko kakovostnega kadrovskega potenciala, ne morete pa si privoščiti dolgoročne zaposlitve strokovnjaka z visoko plačo in vsemi bonitetami – tega vam tudi ni treba.

Šele ko bomo končnim kupcem s svojimi produkti oz. storitvami dajali večjo vrednost kot je cena, ki jo plačajo, bomo dobili zveste partnerje, ki nam bodo nenehno prinašali nove in nove idealne želene stranke.

  • Izvedeli boste, kako vam storitve Interim Managementa lahko pomagajo pri razvoju vašega podjetja
  • Dobili boste konkretno idejo, kako nadgraditi vaš poslovni model, zato da vam bo en produkt dolgoročno prinašal prihodke
  • Naučili se boste prepoznati skrite vidike vašega produkta, zato da boste z manj dela in produkti lahko zaslužili več

Ustanovni član in vodilni partner v Adria Managementu, platformi, ki v Adria Regiji ponuja edinstveno storitev Interim Managementa in CEO v Oikos Housing d.o.o. Izkušen, karizmatičen vodja z več kot 20 letno uspešno kariero na vodilnih položajih v različnih industrijskih panogah. Ima praktične izkušnje z različnih nivojev vodstvenih položajev, kjer je s celovitim uravnoteženjem razpoložljivih sredstev dosegal merljive rezultate. Osredotočen  na strateški razvoj poslovanja, krizni management, finančni kontroling, zniževanje stroškov in kadrovsko ter organizacijsko prestrukturiranje podjetij.

Miloš Ulčar

CEO OI Concept brand (by OIKOS Housing d.o.o.)

O PREDAVANJU – Kako prodati hišo in tudi po zaključeni prodaji še naprej služiti z njo? Zakaj Oikos Housing in kakšni so naši cilji?

V okolju kjer poslovno delujete se morda soočate s pomanjkanjem visoko kakovostnega kadrovskega potenciala  ne morete pa si privoščiti dolgoročne zaposlitve strokovnjaka z visoko plačo in vsemi bonitetami – Tega vam tudi ni treba.

Šele ko bomo končnim kupcem s svojimi produkti oz. storitvami dajali večjo vrednost, kot je cena, ki jo plačajo, bomo dobili zveste partnerje, ki nam bodo nenehno prinašali nove in nove idealne želene stranke.

  • Izvedeli boste kako vam storitve Interim Managementa lahko pomagajo pri razvoju vašega podjetja
  • Dobili boste konkretno idejo, kako nadgraditi vaš poslovni model, zato da vam bo en produkt dolgoročno prinašal prihodke
  • Naučili se boste prepoznati skrite vidike vašega produkta, zato da boste z manj dela in produkti lahko zaslužili več

Ustanovni član in vodilni partner v Adria Managementu, platformi, ki v Adria Regiji ponuja edinstveno storitev Interim Managementa in CEO v Oikos Housing d.o.o. Izkušen, karizmatičen vodja z več kot 20 letno uspešno kariero na vodilnih položajih v različnih industrijskih panogah. Ima praktične izkušnje z različnih nivojev vodstvenih položajev, kjer je s celovitim uravnoteženjem razpoložljivih sredstev dosegal merljive rezultate. Osredotočen je na strateški razvoj poslovanja, krizni management, finančni kontroling, zniževanje stroškov in kadrovsko ter organizacijsko prestrukturiranje podjetij.

O nas

Digitalni laboratorij ponuja izobraževalne vsebine spletne agencije IT Melona. Vsa izobraževanja slonijo na izkušnjah, znanju in strokovnih prijemih, ki jih redno uporabljamo v praksi.

Naš cilj je, da udeleženci izobraževanj lahko pridobljeno znanje takoj  naslednji dan že uporabijo v praksi.

Poglej si slike preteklih Digitalnih Laboratorijev:

Dogodek so omogočili:

Vstopnice

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Formule v digitalnem marketingu za povečanje dobička
Na 7. Digitalnem laboratoriju vam bomo predstavili Formule v digitalnem marketing za povečanje dobička. Dobili boste znanje, ki ga lahko takoj naslednji dan uporabite v praksi.
120.49 + DDV
Neomejeno