
Kako doseči prodajne cilje z orodji digitalnega marketinga
6. junija, 2019 ob 9:00 - 14:00
| 39€ – 149€Vam spletni marketing predstavlja izziv?
Si želite novih znanj, da boste enostavneje dosegali zastavljene cilje?
Si želite tudi vi zaslužiti z digitalnimi mediji?
Udeležite se seminarja Digitalni laboratorij: Kako doseči prodajne cilje z orodji digitalnega marketinga
Opremite se z recepti za učinkovito rabo digitalnih orodij in dvignite vašo prodajo.
Prijavite se na seminar, ki bo 6. junija 2019 ob 9:00 v Hotelu City v Mariboru.
Predavatelji in teme
Uroš Kristan
Kaj se kuha na slovenskem spletu? Zakaj prikaz ni enak prikazu in evro ne enak evru.
Uroš Kristan
Uroš Kristan je strokovnjak s področja spletnega oglaševanja, saj se z njim ukvarja že dobrih 12 let. Začel je na slovenskem googlu – Najdi.si – in se, ko se je ponudila priložnost preusmeril v bolj nišne medije. Tako je zadnjih 9 let dela s portali kot so Nepremicnine.net, PodSvojoStreho.net in Slonep.net, največ časa pa posveti portalu Kulinarika.net. Ja, tudi kuha rad. 🙂
Naslov delavnice/predavanja:
Kaj se kuha na slovenskem spletu? Zakaj prikaz ni enak prikazu in evro ne enak evru.
Kratek opis teme:
Na predavanju bomo preleteli obnašanje slovenskega uporabnika na spletu, kaj je pri oblikovanju spletne strani pomembno in zakaj je spletna stran vedno nedokončan projekt. Da pa ne bomo mlatili prazne slame, bomo vse skupaj pregledali na primeru portala Kulinarika.net. Domov boste tako odnesli kup dobrih nasvetov glede vaših spletnih strani, priporočil za oglaševanje in idejo za kosilo.
Koristi, ki jih boste prejeli udeleženci:
- osnovno pozanvanje obnašanja uporabnika na spletu
- prepoznava dobrih in slabih praks pri oblikovanju spletnih strani
- ideje glede izboljšav lastne spletne strani
- nasveti glede oglaševanja
Sporočilo za udeležence:
Predlagam, da si vzamete 10 minut časa in si dobro pogledate svoje spletne strani. Ste z njimi zadovoljni?
Spletna stran:
kulinarika.net
Filip Pesek
Praktičen primer: Kako lahko lansirate nek produkt in iz njega naredite best-seller…
Filip Pesek
Filip Pesek, podjetnik in avtor ene izmed najbolje prodajanih poslovnih knjig pri nas z naslovom Pisma Za Leona.
Naslov delavnice/predavanja:
Praktičen primer: Kako lahko lansirate nek produkt in iz njega naredite best-seller…
Kratek opis teme:
V tem kratkem in praktičnem predavanju vam bom Filip razkril strategije in taktike, ki jih je uporabil za uspešno lansiranje lastnih produktov in storitev…
Koristi, ki jih boste prejeli udeleženci:
- Prikaz še nikoli-prej videnega načrta za uspešno vse-prisotnost s pomočjo kanalov digitalnega oglaševanje (zaradi katerega boste v trenutku dobili pozornost svoje idealne stranke)
- Demonstracija najbolj uspešnih prodajnih sporočil (ki jih lahko v istem trenutku “ukradete” in uporabite v svojem poslu)
Sporočilo za udeležence:
Pridite na predavanje, všeč vam bo.
Spletna stran:
filippesek.com
Meta Grošelj
Ohranjanje fokusa na poti proti ciljem
Meta Grošelj
Meta Grošelj je pisateljica, predavateljica, trenerka mehkih poslovnih veščin in coachinja, specializirana za dvig osebne učinkovitosti in gradnjo osebne blagovne znamke. Njena prva knjiga FOKUS je v Sloveniji dosegla zelo lep uspeh in se že prevaja v angleški jezik. Govori o problemu upravljanja s pozornostjo v današnji družbi pametne tehnologije. Meta se trenutno intenzivno ukvarja s področjem javnega nastopanja in razbijanjem treme na vseh področjih življneja – v prodaji, marketing, socialnih omrežjih, dogodkih, etc – saj piše novo knjigo z delovnim naslovom TREMA, v kateri povezuje marketing v času osebnih blagovnih znamk s pregovornim strahom pred javnim izpostavljanjem v dobi družabnih omrežij. Meta ima z javnim nastopanjem precej izkušenj. Začela je za mikrofonom radia HIT. Nadaljevala z zgodbami blagovnih znamk in korporativnih indentitet, kjer je sodelovala s podjetji kot so Krka, Helios, Danfoss Trata. Zadnjih nekaj let je kot certificirana ACE coachinja trenirala kliente s cele Evrope na Akademiji Profesionalnih govorcev Andyja Harringtona v Veliki Britaniji.
Naslov delavnice/predavanja:
Ohranjanje fokusa na poti proti ciljem
Kratek opis teme:
Na vprašanje, kaj loči uspešne ljudi od neuspešnih, je Warren Buffet, najbogatejši človek na svetu, že dolgo nazaj mirno odgovoril z NE. Vaš uspeh je premosorazmeren s tem, kolikokrat ste v življenju uspeli pogumno (včasih celo brezobzirno) uporabiti to dragoceno kratko besedico. S to besedo namreč postavljamo meje, barikade med tistim, kar je za naš uspeh na vseh področjih življenja najbolj pomembno – in vsem ostalim. V prodaji ena enako pravilo glede besedice NE, le v malce drugačnem kontekstu. Najuspešnejši so tisti, ki si upajo to besedo ne samo velikokrat izgovoriti, temveč tudi velikokrat slišati. Na predavanju boste izvedeli koristne in takoj uporabne tehnike, ki vam bodo pomagale držati fokus na prodajnih ciljih, ne glede na ovire zunanjega in pa tudi notranjega sveta.
Koristi, ki jih boste prejeli udeleženci:
- razumeli boste pomen besede NE
- obvladali boste pozitivno obračati zavrnitve, ki jih dajete
- obvladali boste psihologijo za zavrnitvami, ki jih prejemate
- spremenili boste razumevanje pomena agresivne prodaje
Sporočilo za udeležence:
Prodajni uspeh je zrcalo tega, koliko ljudem ste uspeli pomagali rešiti njihove probleme.
Spletna stran:
metagroselj.com
Irena Grofelnik
Kako s FB messengerjem do novih strank in večje prodaje
Irena Grofelnik
Irena Grofelnik, EMBA, direktorica Spiriton d.o.o. v sodelovanju s Future Marketing Agency Belgija
Izkušena snovalka strategij, prodajna trenerka, srčna voditeljica, z bogatimi mednarodimi izkušnjami iz podjetij kot so Steklarna Hrastnik, Atlantic Grupa, predvsem pa predana prodajnica, ki vedno išče nove poti in načine zadovoljevanja pričakovanj naročnikov. Po izobrazbi univerzitetna diplomirna ekonomistka je svoje šolanje nadaljevala na Pravni fakulteti in mednarodni MBA šoli Cotrugli Business School. Danes pomaga podjetjem pri njihovih preobrazbah, tudi digitalnih.
Naslov delavnice/predavanja:
Digitalizacija prodaje v luči postavljenih prodajnih ciljev – Kako z FB messengerjem do novih strank in večje prodaje
Kratek opis teme:
Pravijo, da je v listi uspeh. Koliko list vaših potencialnih strank in naročnikov imate? Pa veste, kdo je na listi, kakšne so resnične potrebe te osebe in kako jih lahko rešite? Na delavnici bomo predstavili nekaj orodij, s katerimi boste lahko naslovili stranke glede na dejanske potrebe, se izognili hladim klicem in dosegli, da vam bodo stranke vnaprej povedale, kaj potrebujejo kar preko socialnih medijev, ki jih danes uporabljamo vsi.
Koristi, ki jih boste prejeli udeleženci:
Udeleženci bodo na srečanju spoznali, kako pomembno je, da ima podjetje jasno zastavljene prodajne cilje, jasno digitalno strategijo prodaje in kako enostavno do novih prodajnih priložnosti tudi s pomočjo FB Messegerja.
Sporočilo za udeležence:
Selekcija priložosti preko prodajnega lijaka naj ne bo prepuščena vašim prodajnikom. Avtomatizirajte jo in se osredotočite na osebe, ki jih vaša ponudba resnično zanima.
Irena na LinkedInu:
linkedin.com/in/spiritoncoaching
Rok Makovec
Facebook ali LinkedIn – katero platformo izbrati?
Rok Makovec
Rok Makovec je kreativni direktor v podjetju IT Melona. Njegova pot se je pričela pri pripravi grafik za tisk in splet, veliko se je ukvarjal s fotografijo in z video produkcijo. V zadnjem obdobju večino časa in energije namenja oglaševalskim kampanjam na družbenih omrežjih.
Naslov delavnice/predavanja:
Facebook ali LinkedIn – katero platformo izbrati?
Kratek opis teme:
Ni pomembno, ali ste s poslom ravno začeli, ali ga opravljate že več let. Za uspešno delovanje potrebujete stranke. In stranke je treba redno nagovarjati. Toda kako s čimmanj sredstvi nagovoriti čim večjo množico, ki spada v ciljno skupino vaših strank? Je Facebook res tista magična platforma, kjer lahko vsak oglašuje? Kaj pa LinkedIn? Se zavedate njegove moči? Spoznali boste, katero izmed teh dveh orodij vam lahko bolj učinkovito pomaga dosegati zastavljene cilje.
Koristi, ki jih boste prejeli udeleženci:
- Naučili se boste izbrati ustrezni kanal, da ne boste po nepotrebnem izgubljali energije na obeh
- Prejeli boste kopico nasvetov glede ustvarjanja objav na izbranem kanalu
- Spoznali boste primerne kreative in na kaj je potrebno pri njih paziti
Sporočilo za udeležence:
Facebook je orodje oz. družbeno omrežje, ki se ga danes poslužujemo (skoraj) vsi. Kaj pa LinkedIn? V Sloveniji ga še ne koristimo dovolj. Spoznali bomo, da lahko za vsakega podjetnika pomeni velik korak naprej.
Spletna stran:
it-melona.si
Gaber Marolt
Doseganje prodajnih ciljev s pozitivno komunikacjio za motiviranje sodelavcev
Gaber Marolt
Naslov delavnice/predavanja:
Kratek opis teme:
Koristi, ki jih boste prejeli udeleženci:
Sporočilo za udeležence:
Spletna stran:
Roman Čretnik
Od strategije do cilja – kako in katera orodja izbrati za doseganje ciljev v digitalnem marketingu
Roman Čretnik
Roman Čretnik ima splet v krvi. Računalniški multipraktik s kilometrino v spletnem novinarstvu, optimizaciji spletnih strani za iskalnike in izboljševanja uporabniške izkušnje. Je WordPressu lojalen razvijalec spletnih strani in trgovin. V zadnjem obdobju največ časa posveča strateškemu načrtovanju in skrbi, da načrtu sledi tudi izvedba in doseganje ciljev.
Naslov delavnice/predavanja:
Od strategije do cilja – kako in katera orodja izbrati za doseganje ciljev v digitalnem marketingu
Kratek opis teme:
Do zastavljenega cilja navadno lahko pridemo na več načinov. Spoznali boste orodja, ki so se pri meni izkazala za najbolj učinkovita pri zbiranju, urejanju in analiziranju potrebnih podatkov ter kasneje pri sami izvedbi načrtov. Vse z namenom, da bomo hitro in učinkovito dosegali cilje.
Koristi, ki jih boste prejeli udeleženci:
- Dobili boste širšo sliko o tem, kaj naj zajema načrtovanje in strateško razmišljanje
- Spoznali boste načine za zbiranje pravih podatkov
- Bolje boste razumeli orodja, ki jih lahko uporabite pri načrtovanju
Sporočilo za udeležence:
Nobene potrebe ni, da je vaš strateški načrt dolg 96 strani. Naj bo praktično vodilo (lahko na enem samem listu), ki vas bo v vsakem trenutku usmerjalo na poti k višjemu cilju.
Spletna stran:
it-melona.si
Ne zamudite pomembnih informacij. Prijavite se na e-novice.
Urnik
8:30 – 9:00
Prihod in prijava
9:00 – 10:10
Roman Čretnik: Od strategije do cilja – z lahkoto, če uporabljaš prava orodja
Irena Grofelnik: Digitalizacija prodaje v luči postavljenih prodajnih ciljev – Kako s FB messengerjem do novih strank in večje prodaje
Odmor za kavo
10:30- 12:10
Rok Makovec: Facebook ali LinkedIn – katero platformo izbrati?
Uroš Kristan: Kaj se kuha na slovenskem spletu? Zakaj prikaz ni enak prikazu in evro ne enak evru.
Meta Grošelj: Ohranjanje fokusa na poti proti ciljem
Odmor za prigrizek
12:40 – 14:00
Gaber Marolt: Doseganje prodajnih ciljev s pozitivno komunikacjio za motiviranje sodelavcev
Filip Pesek: Praktičen primer: Kako lahko lansirate nek produkt in iz njega naredite best-seller…
Digitalni laboratorij
Kako doseči prodajne cilje z orodji digitalnega marketinga
Hotel City, Maribor | 6. 6. 2019
Podrobnosti
- Datum:
- 6. junija, 2019
- Čas:
-
9:00 - 14:00
- Cena:
- 39€ – 149€
- Dogodek Category:
- Seminar
- Spletna stran:
- https://digitalni-laboratorij.si
Prizorišče
- City hotel Maribor
-
Ulica kneza Koclja 22
Maribor, 2000 Slovenija Google Map - Spletna stran:
- http://www.hotelcitymb.si/
Organizator
- IT Melona, spletna agencija, d.o.o.
- Email:
- dogodki@it-melona.si
- Spletna stran:
- it-melona.si