
Dame na spletu
22. oktobra, 2019 ob 9:00 - 15:00
| 39.00€ – 99.00€Udeležite se strokovnega seminarja s poučnimi predavanji. Nekateri pomembni naslovi:
- 7 ključnih nasvetov za uspeh na spletu
- Ultimativni recept za povečanje konverzije: koliko zaposlenih lahko nadomesti en chatbot?
- Generiranje leadov za prodajanje izdelkov večje vrednosti
- Kako na spletu prodati izdelek vreden več kot 100.000 €?
Blanka Kroflič - Instructor112
Dipl. marketing, PR in družbenimi mediji
Žena in mati dveh fantkov, ki je svoj primarni poklic aranžerke zamenjala za poklic gasilke, svoje prihodke nato obesila na bremena fotografije ter ob tem z enoletnim sinom in kasneje dojenčkom diplomirala iz področja marketinga, odnosov z javnostjo in družbenimi mediji.
Prva slovenska poklicna gasilka, fotografinja, lastnica podjetja, ki se ukvarja s fotografijo in marketingom, ter solastnica start-upa Instructor112, ki na trg vstopa s svežo izobraževalno vsebino s področja gasilstva.
Naslov delavnice/predavanja:
Kako uspeti v moškem poklicu: zgodba 1. poklicne gasilke
Kratek opis teme:
Odgovorila bom na vprašanja, ki so meni pomenila večje izzive v preteklosti:
- Kako se v želji po doseganju lastnih sanj uspešno spopasti z nasprotujočo okolico in lastnim egom.
- Je pomoč pri doseganju teh sanj »botrstvo« ali zgolj zgrabljena ponujena priložnost?
- Kaj storiti, ko nastopi čas za odhod iz »sanj«?
- Kako najti harmonijo med tako različnimi poklici in jih uspešno voditi skupaj?
Koristi, ki jih boste prejeli udeleženci:
Vpogled v drobovje gasilstva.
Zgodbo, ki je ne pozna nihče drug.
Premierna predstavitev Instructor112.
Dokaz, da tudi ženske zmoremo veliko več, kot si pripisujemo same.
Sporočilo za udeležence:
- Nikdar, ampak res nikdar v življenju ne poslušaj nikogar, ki stoji nasproti tvojim sanjam, četudi so njegove besede zavite v zlate niti. NIKDAR!
- Splet je najcenejši, najdostopnejši in najbolj enostaven vir zaslužka.
- Znanje rešuje življenja.
Spletna stran:
Eva Jurenec - BehaviourExchange
Eva Jurenec, Cmo @ BehaviourExchange
Prve izkušnje je pridobila z delom v večjem medijskem podjetju in večinoma z opazovanjem uspešnem ljudi, nato pa je skozi različne vloge v marketingu in preko lastnih projektov pridobila izkušnje z digitalnimi mediji, vodenjem blagovnih znamk, delovanjem v ekipi, trženjem vsebin, neposredni prodaji in mentorstvom. Danes je pri projektu BehaviouExchange odgovorna za marketing in razvoj spletne prodaje storitev.
Naslov delavnice/predavanja:
So moški res z Marsa in ženske z Venere?
Se ženske na spletu obnašajo drugače kot moški’ oziroma kako vam takšen podatek lahko pomaga zgraditi uspešno zgodbo na spletu.
Kratek opis teme:
Vedeti KDO so obiskovalci in kupci na spletnih straneh je bila vedno uganka za vsako podjetje ali poslovneža. Razumeti njihovo vedenje ali interese torej še večja! Da bi bilo mogoče na spletu prilagoditi komunikacijo in ponudbo vsakemu obiskovalcu v danem trenutku pa se je zdelo popolnoma nemogoče. To so bile lahko le sanje vsakega podjetja, ki je na spletu ponujalo produkte ali storitve.
Danes lahko z BEX tehnologijo razkrijemo ozadje: kako se na spletu obnašajo ženske, ali se obnašajo drugače kot moški, kaj ima rada mlada mamica in kaj si želi uspešen poslovnež. Podatke lahko za svoje obiskovalce dobi prav vsak, ki ima spletno stran. V kolikor jih pametno uporabi, je to lahko velik preskok za uspešnost poslovanja.
Izzivi ki jih bomo pomagali reševati:
- Kako vedeti KDO je TA TRENUTEK na vaši spletni strani
- KAKO takšnemu obiskovalcu prilagoditi spletno ponudbo, da bo zanimiva zanj/zanjo
- Kako povečati učinkovitost spletnega oglaševanja in kako prilagoditi oglase tako, da jih bodo vaši obiskovalci ŽELELI VIDETI
- Kam SHRANITI vso to goro podatkov (tako imenovani Big Data) in kako jih nato izkoristiti v prihodnosti za povečanje uspeha poslovanja
Koristi, ki jih boste prejeli udeleženci:
- Kako povečati uspešnost poslovanja na lastni spletni strani
- Kako komunicirati s svojimi spletnimi obiskovalci na način, da jim boste všeč
- Kako vedeti kaj ponuditi vsakemu posamezniku na vaši spletni strani
- Kako povečati efektivnost in rezultate spletnega oglaševanja
- Kako za oglaševanje zapraviti manj in imeti od tega maksimalno korist
Sporočilo za udeležence:
Ključ do uspeha na internetu danes se je maksimalno približati svojim strankam. Tako blizu pravzaprav, da jim vi poveste, kaj potrebujejo še preden se sami tega zavedo.
Spletna stran:
behaviour.exchange
Natalija Cvetko - Mediaspeed
Natalija Cvetko, vodja projektov in multipraktik @mediaspeed.net, medijska agencija in veliko več.
Ko ekipa potrebuje organizatorja, hišnika, oblikovalca, kuharja, nekaj sarkazma ali morda samo dobro družbo ob kavi, pokliče mene. Na funkciji vodja projektov se srečujem s številnimi izzivi: organizacijo in vodenjem ekipe, dogodkov, projektov in predvsem z upravljanjem časa in idej. Delo mi ne predstavlja zgolj 8-urnega delavnika ampak življenje, saj verjamem, da moremo živeti to kar delamo in delati tisto za kar živimo.
Projekti na katere sem izjemno ponosna so: Salon Traminec, Pubec – Štajersko mlado vino, Fotobox, Mačje mesto.
Naslov delavnice/predavanja:
Izgled in vsebina, z roko v roki
Kako izgled vpliva na vsebino, ali pokaži mi fotografijo in povem ti, kaj si mislim
Kratek opis teme:
Vsi preživimo veliko svojega časa na Instagramu in Facebooku, kjer nas infulencerji zasipajo s lepimi fotografijami. Rada bi vam predstavila kaj je pomembno, da fotografije vaše produkta, vas ali vašega dogodka v medijih, publiki in na socialnih medijih požanjejo primerno pozornost.
- Kakšne fotografije so primerne za Sporočila za javnost
- Kakšne fotografije zažgejo pri bodočih delodajalcih
Zakaj so slike za osebno izkaznico passe na CV-ju? Kako pozirati da izgledam primerno? Kako se obleči, naličiti da izgledam pristno in naravno? Ali na CV sodi fotografija z Instagram filtri?
Zakaj ne bi v CV pripel svoje video predstavitve? Sem dovolj samozavesten, da se ne bojim izstopati? Stopi s svojo sliko iz cone udobja.
Koristi, ki jih boste prejeli udeleženci:
- Kakšna navodila dati fotografom in video snemalcem, da nam prinesejo čim boljše vsebine
- Kakšne fotografije objaviti po dogodku
- Kakšnih fotografij ne objavljamo po dogodku
- Kaj je dobra fotografija za CV, predstavitev podjetja in kaj tja ne sodi
- Kam po dobro fotografijo?
Sporočilo za udeležence:
Fotografije v letnem proračunu podjetja predstavljajo manj kot 1% sredstev, hkrati pa so 100% tistega, kar o vas vidijo vaše stranke.
Spletna stran:
mediaspeed.net
Nastja Kramer - Malinca
Nastja Kramer, uni. dipl. ekonomije
Solastnica podjetja Malinca d.o.o., ki se ukvarja s spletno prodajo in razvojem izdelkov za zdrav življenjski slog (zdrava prehrana in naravna kozmetika). Rada eksperimentira v kuhinji, še raje pa se prepusti izbrani hrani kakšnega kuharskega mojstra. Njena strast je redna telovadba, saj je to njen način za sproščanje in premagovanje stresa. Svoje baterije polni na potovanjih, od koder vedno pride z novimi in svežimi idejami. Svoja znanja iz spletnega marketinga rada deli med številne podjetnike, ki z veseljem prisluhnejo njenim predavanjem.
Naslov delavnice/predavanja:
7 ključnih nasvetov za uspeh na spletu
Kratek opis teme:
Za uspeh ne spletu je pomembnih več različnih dejavnikov. Nastja se je odločila, da vam bo na podlagi lastnih 7-letnih izkušenj iz spletne prodaje in spletne komunikacije predala 7 ključnih nasvetov, ki so pomembni za uspeh na spletu. Govorila bo o pridobivanju potencialnih strank, komunikaciji na družabnih omrežjih, pomenu e-mail marketinga in spletnega oglaševanja. Prav tako se bo med nasveti dotaknila teme grajenja prave ekipe in povezovanja z drugimi podjetji, posamezniki.
Poudarek bo na pridobivanju in iskanju potencialnih strank na spletu, ter sami komunikaciji in grajenju odnosov z le-temi. Kako določiti kdo so naše cilje stranke, kje na spletu jih najti in stopiti v stik z njimi, na kakšen način jih segmentirati in kako sploh oceniti tržni potencial našega izdelka ali storitve.
Koristi, ki jih boste prejeli udeleženci:
Na podlagi več letnih izkušenj v podjetništvu in uspešni zgodbi Malince bi rada z udeleženci delali moje izkušnje in znanja. Delavnica bo praktično usmerjena, vsebovala bo veliko koristnih nasvetov s področja spletne komunikacije in iskanja potencialnih strank.
Sporočilo za udeležence:
Najdite spletne kanale, kjer se nahajajo vaše potencialne stranke in začnite na njih komunicirati že danes. Svet se prehitro vrti, da bi čakali, da se bo kaj zgodilo samo od sebe.
Spletna stran:
malinca.si
Irena Grofelnik - Spiriton
Irena Grofelnik, EMBA
Kot direktorica je vodila ekipe v podjetjih kot so Atlantic Grupa, Steklarna Hrastnik, Hotel Mons, nato pa ustanovila svoje podjetje za pomoč podjetjem pri oblikovanju trženjskih strategij. Diplomirala je na Poslovno-ekonomski fakulteti v Mariboru in nadaljevala mednarodni študij EMBA na Cotrugli Business School v Zagrebu. Večino časa sedaj namenja vodstvenim delavnicam, coachingu in prodajnim treningom, podjetjem pa svetuje na področju optimizacije poslovnih procesov in digitalizacije. Svoja razmišljanja in znanje deli v obliki člankov na večih portalih. Prav tako je članica upravnega odbora Women Professional Business Inteligence Centra in alumni mentorica Charie Blair Foundation iz Londona.
Naslov delavnice/predavanja:
Ultimativni recept za povečanje konverzije
Koliko zaposlenih lahko nadomesti en chatbot?
Kratek opis teme:
Kaj je za vas pomembneje, vedeti zakaj je nekdo kupil vaš izdelek ali zakaj ga ni?
Na delavnici se bomo lotili izziva, kako strankam zagotoviti svojo 24/7 razpoložljivost, izboljšati uporabniško izkušnjo pri komuniciranju z nami in vzpostaviti nenehen pritok novih prodajnih priložnosti.
Koristi, ki jih boste prejeli udeleženci:
- Zakaj je analitika pomembna v poslovnem okolju in kako nagovarjati kupce, ki se za nakup niso odločili?
- Praktični primer vzpostavitve komunikacijskega toka na družabnem omrežju FB?
- Kako 24/7 polniti prodajni lijak na primeru FB?
- Zakaj in v katerih primerih je chatbot boljši od vašega zaposlenega?
Sporočilo za udeležence:
Selekcija priložnosti preko prodajnega lijaka naj ne bo prepuščena vašim prodajnikom. Avtomatizirajte jo in se osredotočite na osebe, ki jih vaša ponudba resnično zanima.
Spletna stran:
spiriton.si
Lilijana Elšnik - Alu ograje
Lilijana Elšnik, ekonomski tehnik
Lastnica podjetja ALU OGRAJE Elšnik Lilijana s. p., žena in mama treh otrok. Finalistka v izboru Podjetnica leta 2019.
Naslov delavnice/predavanja:
Kako mi je na začetku moje poslovne poti pred 12 leti pomagal splet in kaj vse se je do danes spremenilo
Kratek opis teme:
Kako pridobit stranko s pomočjo spleta? Svojo samostojno pot sem začela zraven svoje redne zaposlitve. V branži, ki ni imela nič skupnega z mojo tedanjo službo ( razen tega, da je šlo za prodajo). Stopila sem na trg na katerem so že bili veliki in uveljavljeni igralci, imeli so ime, veliko referenc, veliko produktov in večletno tradicijo. Jaz sem imela produkt,idejo,vizijo nisem imela pa kapitala. Že v začetku sem prepoznala splet kot glavno orodje, ki mi bo lahko pomagalo stopiti na trg, pomagalo pridobiti stranke in pomagalo izgraditi našo prepoznavnost podjetja.
Splet se je skozi leta zelo spremenil. Bistvo je, da smo se tudi mi morali spletu prilagoditi. Že dolgo ni več pomembno, da si na spletu samo prisoten, ampak da znaš učinkovito uporabit orodja in kanale, ki jih splet ponuja (Google oglaševanje, družbena omrežja, Facebook, Instagram, Linkedin). Če samo omenim, da smo v 12 letih petkrat spremenili našo spletno stran…
Koristi, ki jih boste prejeli udeleženci:
Kako stranko pridobiti in z njo komunicirati preko spleta, da kupi izdelek višje kakovosti vreden več tisoč evrov.
Sporočilo za udeležence:
Udeležence vabim na seminar digitalnega marketinga, saj jim bom predstavila, kako preko spleta prodam izdelek vreden več tisoč €, ter kako sem predvsem s pomočjo spleta v 12 letih zgradila uspešen posel.
Spletna stran:
alu-ograje.com
Saša Jazbec - Hiše Rihter
Vodja marketinga v podjetju Rihter
V 11-ih letih delovanja v podjetju Rihter sem dodobra spoznala področje montažnih hiš, kjer sem v zadnjih letih aktivna predvsem na področju marketinga. Večino časa se ukvarjam z trženjem Rihter hiš na spletni strani, socialnih omrežjih, sejmih, dnevih odprtih vrat … Trenutno sem odgovorna tudi za digitalizacijo procesov v podjetju, ker razvijamo novo močno podporno orodje za naše stranke, kjer bo izvajanje določenih opravil še bolj avtomatizirano, saj bodo imele stranke boljši in lažji pregled nad vsem, enostavnejšo komunikacijo, predvsem pa jim bo prihranjena marsikatera odvečna pot v današnjem tempu življenja.
Naslov delavnice/predavanja:
Kako na spletu prodati izdelek vreden več kot 100.000 EUR?
Kratek opis teme:
Na predavanju vam bomo predstavili kako se v podjetju Rihter lotevamo politike oglaševanja, na kakšen način poteka običajna prodajna pot od marketinških aktivnosti do prejetja povpraševanja in na koncu najpomembnejše, do podpisa pogodbe. Pokazali vam bomo kateri so naši najbolj pomembni oglaševalski kanali in kako lahko tudi z nizkimi marketinškimi stroški dosežemo zelo dobre rezultate.
Koristi, ki jih boste prejeli udeleženci:
- Ideje za najpomembnejše marketinške aktivnosti na spletu
- Nasveti za prodajo izdelkov prilagojenih vsakemu posameznemu kupcu
- Nasveti za ohranitev položaja na trgu
Sporočilo za udeležence:
Z veseljem bomo z vami delili našo izkušnjo kako prodajati izdelke, ki so povsem individualni in prilagojeni posameznemu kupcu ter kako nam uspeva ohraniti položaj med vodilnimi proizvajalci montažnih hiš na trgu.
Spletna stran:
rihter.si
Tanja Verhovnik
Tanja Verhovnik je lastnica marketinške agencije in klicnega centra Verus. Na dogodku bo vodila okroglo mizo z naslovom Od začetka do uspeha: offline aktivnosti za online uspeh.
Sodelovale bodo:
- Nika Regoršek – CWG
- Patricija Šenekar – hiskazelisc.com
- Tinkara Fortuna – planetfortuna.com
- Irena Jurjevec – papina.si
Si želite spoznati skrivnosti uspeha žensk, ki prevzemajo vajeti v digitalnem svetu?
Želite prepoznati svoje podjetniške potenciale in izpiliti svoje znanje na področju digitalnega marketinga?
Imate željo spoznati vidne osebnosti z različnih področij, ki bi vam zaupale svoje strategije pri uveljavljanju podjetniške vloge?
Udeležite se delavnice
Digitalni laboratorij: Dame na spletu,
ki se bo odvila 22. 10. 2019 v Mariboru
in prisluhnite nasvetom podjetnic,
ki so pripravljene z vami deliti
svoje zgodbe o uspehu.
URNIK
8:00 – 8:30 prihod
1. SKLOP (8:30 – 10:00)
Nastja Kramer, Malinca: 7 ključnih nasvetov za uspeh na spletu
Blanka Kroflič, Instructor 112: Kako uspeti v moškem poklicu: zgodba 1. poklicne gasilke
Eva Jurenec, Behaviour Exchange: Ali se ženske na spletu obnašajo drugače kot moški
2. SKLOP (10:30 – 12:00)
Natalija Cvetko, Mediaspeed: Izgled ali vsebina, roko v roki: Kako izgled vpliva na vsebino, ali pokaži mi fotografijo in povem ti, kaj si mislim
Irena Grofelnik, Spiriton: Ultimativni recept za povečanje konverzije: koliko zaposlenih lahko nadomesti en chatbot?
OKROGLA MIZA: Od začetka do uspeha: offline aktivnosti za online uspeh
Sodelujejo: Nika Regoršek, Patricija Šenekar, Tinkara Fortuna, Irena Jurjevec
Vodi: Tanja Verhovnik, Marketinška agencija Verus
3. SKLOP (13:15 – 15:00)
Lilijana Elšnik, Ograje Guardi: Generiranje leadov za prodajanje izdelkov večje vrednosti
Saša Jazbec, Hiše Rihter: Kako na spletu prodati izdelek vreden več kot 100.000 €?
Oglejte si utrinke s prejšnjega dogodka Digitalni laboratorij
Dame, o čem boste govorile na Digitalnem laboratoriju 22. 10. 2019?
Fotografije v letnem proračunu podjetja predstavljajo manj kot 1% sredstev, hkrati pa so 100% tistega, kar o vas vidijo vaše stranke.
Udeležence vabim na seminar digitalnega marketinga, saj jim bom predstavila, kako preko spleta prodam izdelek vreden več tisoč €, ter kako sem predvsem s pomočjo spleta v 12 letih zgradila uspešen posel.
Ključ do uspeha na internetu danes se je maksimalno približati svojim strankam. Tako blizu pravzaprav, da jim vi poveste, kaj potrebujejo še preden se sami tega zavedo.
Z veseljem bomo z vami delili našo izkušnjo kako prodajati izdelke, ki so povsem individualni in prilagojeni posameznemu kupcu ter kako nam uspeva ohraniti položaj med vodilnimi proizvajalci montažnih hiš na trgu.
Selekcija priložnosti preko prodajnega lijaka naj ne bo prepuščena vašim prodajnikom. Avtomatizirajte jo in se osredotočite na osebe, ki jih vaša ponudba resnično zanima.
Najdite spletne kanale, kjer se nahajajo vaše potencilane stranke in začnite na njih komunicirati že danes. Svet se prehitro vrti, da bi čakali, da se bo kaj zgodilo samo od sebe.
Ne oklevajte, razlogov za udeležbo je veliko
dostop do vsaj 12 uspešnih poslovnih žensk
novi poslovni recepti
odlična priložnost za mreženje
nove ideje za vaš posel
smernice za on-line in off-line poslovanje
praktične smernice za spletno poslovanje
odgovori na marketinška vprašanja, ki si jih sami ne znate odgovoriti
brezplačen parkirni prostor