Če nimate videa, vas praktično ni
6. decembra, 2021 ob 9:30 - 10:30
V današnji hitro spreminjajoči se dobi interneta in digitalnega marketinga je potrebno slediti aktualnim smernicam, ki uporabnikom družbenih omrežij narekujejo kaj je trenutno »in«. Trenutni trend je zanimiva in atraktivna video vsebina, s katero podjetja, posamezniki in pa seveda influencerji najlažje komunicirajo s svojo ciljno publiko. To je recimo live video, kjer lahko podjetja v živo snemajo in oddajajo vsebino, pa seveda personalizirana vsebina, ki znamko, podjetje ali posameznika predstavi na bolj človeški način, morda s kakšnimi nepravilnostmi in nepopolnostmi, s katerimi se ljudje lahko povežejo. In če slika pove tisoč besed, jih video še toliko več.
Video mora seveda biti primerno zasnovan, da bo pritegnil pozornost gledalca na tiste detajle, ki jih sami želimo izpostaviti. Ker je z natančnim načrtovanjem in video montažo to precej enostavno, moramo samo poskrbeti, da ustvarimo takšne posnetke, ki bodo gledalce popolnoma očarale.
Pridružite se nam na webinarju in pritegnite potencialne stranke na enostavnejši način!
Predaval bo Tim Zupančič, videograf in direktor podjetja Zupančič design, ki je eno izmed uspešnejših podjetij za videoprodukcijo.
Tim je svojemu delu predan že precej časa. Čeprav je študiral arhitekturo, je svojo strast našel v oblikovanju video vsebin in ravno zato posnetki nepremičnin igrajo veliko vlogo v njegovih stvaritvah. Do sedaj je sodeloval s številnimi lokalnimi in večjimi podjetji v Angliji, na Kitajskem in Združenih državah Amerike. Svojim strankam se posveti v celoti, skupaj raziščejo kaj bi podjetje rado predstavilo in nato v kreativnih posnetkih ustvari željeno vizijo.
V webinarju boste izvedeli praktične in zelo uporabne nasvete:
- 5 skrivnosti za oblikovanje atraktivnejšega videa, s katerim boste navdušili gledalce
- Kakšne vsebine morate izbirati, če želite imeti številčnejše ogledov in več dosega ciljne publike
- Kater oblike videa so trenutno najbolj priljubljene in zakaj si boste z njimi povečali prodajo
- Zakaj morate začeti vlagati več finančnih sredstev v video promocijo in kako se vam bo to obrestovalo
- Kako z videom pritegniti obiskovalce spletne strani, da bodo na njej ostali dalj časa in nadaljevali z nakupnim procesom na spletni trgovini.