Avtomatizacija oglaševalske kampanje za nižje stroške in večjo prodajo
22. februarja, 2023 ob 9:30 - 10:30
Če želite danes uspešno poslovati preko spleta, morate svoje kampanje obvezno prilagoditi svojim uporabnikom, strankam in kupcem. Vedeti morate, kako se premikajo po vaši strani, kaj klikajo, kje se zadržujejo dlje. Katera vaša sporočila berejo in katera ne. Vedeti morate, kaj se zgodi z url povezavami, ki jih dodajate v e-mail sporočila. Predvsem pa morate biti kupcem in strankam na voljo ves čas. Pa je to sploh mogoče? Je. Če si nekatere procese marketinško – prodajnih kampanj avtomatizirate.
Roman Čretnik, spletni strateg pri eni najhitreje rastočih spletnih agencij IT Melona, vam bo v tem webinarju na primeru uspešne marketinško-prodajne kampanje, v kateri smo prodajo v 6 mesecih povečali za 900%, razkril, kaj vse smo ob tem avtomatizirali. Ob tem smo podjetju poleg povečanega prihodka prihranili še pri stroških, času in denarju.
Pridružite se nam in tudi vi dvignite uspešnost svojih kampanj!
Tokratni online dogodek se še posebej osredotoča na praktično uporabnost naslednjih vsebin:
- Kaj vse lahko marketinška avtomatizacija poenostavi?
- Katere oblike avtomatizacije smo uporabili v naši kampanji?
- Katero orodje izbrati za marketinško avtomatizacijo?
Predaval bo Roman Čretnik, spletni strateg IT Melona.
Roman Čretnik je računalniški multipraktik s kilometrino v spletnem novinarstvu, optimizaciji spletnih strani za iskalnike in izboljševanja uporabniške izkušnje. Kot razvijalec je podpisan pod več kot 100 spletnih strani in trgovin.
Njegova posebna strast je poenostavljanje in avtomatizacija procesov.