Ženske v podjetništvu ne prevzemajo le efektivno primerljive vloge s podjetniki, temveč jo razširjajo v mnogo več, kot bi si znali predstavljati. Vsakodnevno dokazujejo, da v poslu ni pomemben spol poslovnega človeka, temveč njegova ali njena sposobnost, znanje, strokovnost, komunikativnost in predvsem jasna vizija.
Pokukajmo v izjavo ene izmed naših predavateljic: »Podjetništvo zame ni nuja. Ne verjamem v pretirano dokazovanje. Verjamem in počutim se enakopravno mnogim podjetnikom in verjamem v svojo vlogo, ki jo igram pri razširjanju našega marketinškega trga, predvsem na spletu, kjer je središče mojega poslovanja.«
Tretja edicija Digitalnega laboratorija je v seminarju »Dame na spletu« združila ne le pomembnost spletne prisotnosti, ki jo narekuje hiter razvoj svetovnega spleta, temveč tudi moč in enakopravnost nežnejšega spola v stereotipno »moškem« poklicu podjetništva.
Na dogodku smo gostili 12 uspešnih dam, ki na različnih stopnjah poslovnega razvoja beležijo spletne uspehe z osredotočenostjo na pristnost odnosov s strankami in kontinuiran osebni razvoj, na podlagi katerega gradijo svoje znamke.
Predavateljice in naslovi predavanj:
- Nastja Kramer, Malinca: 7 ključnih nasvetov za uspeh na spletu
- Blanka Kroflič, Instructor 112: Kako uspeti v moškem poklicu: zgodba 1. poklicne gasilke
- Eva Jurenec, Behaviour Exchange: Ali se ženske na spletu obnašajo drugače kot moški
- Natalija Cvetko, Mediaspeed: Izgled ali vsebina, roko v roki: Kako izgled vpliva na vsebino, ali pokaži mi fotografijo in povem ti, kaj si mislim
- Irena Grofelnik, Spiriton: Ultimativni recept za povečanje konverzije: koliko zaposlenih lahko nadomesti en chatbot?
- OKROGLA MIZA: Od začetka do uspeha: offline aktivnosti za online uspeh
- Sodelujoče: Nika Regoršek, Patricija Šenekar, Tinkara Fortuna, Irena Jurjevec
- Voditeljica okrogle mize: Tanja Verhovnik, Marketinška agencija Verus
- Lilijana Elšnik, Ograje Guardi: Generiranje leadov za prodajanje izdelkov večje vrednosti
- Saša Jazbec, Hiše Rihter: Kako na spletu prodati izdelek vreden več kot 100.000 €
Organizatorji smo enotnega mnenja, da smo s tokratnim dogodkom poudarili nujnost spletne prisotnosti, ki jo diktirajo potrebe
Digitalni laboratorij omogoča in posreduje motivacijo za spretnejše poslovanje v spletnem svetu, kjer so zahteve porabnikov osredotočene na mnogo več kot vaš izdelek ali storitev.
Le znanje in usposobljenost vas lahko na podjetniški in osebni poti popeljeta korak višje. Prav to in mnogo več dobite z udeležitvijo na naših seminarjih.
Se srečamo na naslednjem seminarju Digitalnega laboratorija?