Dogodek smo ponovno organizirali v živo!

Odvijal se je v četrtek, 9. 6. 2022  v mariborskem Hotelu City. Tokratni, že 7. seminar Digitalni laboratorij smo poimenovali Formule v digitalnem marketingu za povečanje dobička. Udeležilo se ga je več kot 50 udeležencev, ki so jih zanimali recepti, ki v digitalnem marketingu resnično delujejo.

Na tokratnem dogodku smo lahko prisluhnili predavanjem 7 predavateljev.

Jasmina Strašek, strokovnjakinja za oglaševanje na različnih digitalnih platformah je v predavanju Kako pripraviti digitalno strategijo oglaševanja? razkrila kako se lotiti oglaševalskih akcij, da te ne bodo zapravljale nepotrebnega časa in denarja.

Rok Makovec, strokovnjak na področju digitalnega marketinga, se je v predavanju Kako izboljšati proces prodaje na spletu? osredotočil na prodajni lijak in na to, kako potencialne stranke spremenimo v potrošnike.

Roman Čretnik je digitalni strateg, ki v zadnjem obdobju največ časa posveča digitalizaciji in avtomatizaciji procesov. In prav temu je posvetil svoje predavanje Kako izkoristiti mailing bazo za prodajo tudi tokrat.

Nataša Šafhalter Đukić je predstavila uspešno zgodbo blagovne znamke plosca.si. Skozi predavanje Kako z vsebinami biti še boljši se je dotaknila tako dodatnih kampanj, ki se jih v marketingu poslužujejo, kot tudi praktičnih nasvetov, na kaj biti ob izdelavi takšnih kampanj pozoren.

Ana Trampuž, vodja projektov, je v svojem predavanju Pristanek na pristajalno stran razložila razliko med navadnimi spletnimi stranmi in pristajalnimi stranmi. Razkrila je pravila in zakonitosti, ki jih je pred izdelavo in uporabo takšne strani dobro poznati ter vse prednosti, ki jih takšna stran prinaša.

Ste se kdaj vprašali, zakaj se vam nek oglas ali besedilo zdi privlačnejši od nekega drugega? Odgovor se skriva v vsebini, ki jo oglas vsebuje. Zato je izjemno pomembno, kako napišemo, povemo ali pokažemo vsebino naših oglasov prejemniku. Recept za to nam je podal Gaber Marolt v svojem predavanju Kako napisati vsebino, ki kupca pritegne.

Predstavila sta se nam tudi Miloš Ulčar in Jerneja Krapše iz OIKOS Housing. Predstavila sta koncept trajnostnih hišk in nas malce že odpeljala na morje in v poletne dni.

Tekom vseh predavanj so se razvijale živahne debate z udeleženci, ki so s svojimi vprašanji pomagali oblikovati še en izvrsten dogodek. Resnično smo bili veseli vseh pozitivnih odzivov po samem dogodku, ki smo jih prejeli. To nam bo dalo še dodatno motivacijo in energijo za pripravo naslednjega, 8. Digitalnega laboratorija, ki bo v mesecu oktobru 2022. Takrat se selimo v – Ljubljano! Vabljeni.