V četrtek, 6.6.2019, se je ob 9.00 v mariborskem hotelu City odvil seminar Digitalni Laboratorij 2.0, ki se ga je udeležilo približno 40 ljudi. Zbrali so se podjetniki, ki jih zanima, kako doseči prodajne cilje z orodji digitalnega marketinga. Med drugim so udeleženci izvedeli več o strategijah in ciljih, ki si jih podjetja morajo zastaviti za optimalne rezultate, kako s Facebook Messengerjem doseči nove stranke in izboljšati prodajo, na katerih spletnih platformah biti aktiven, kako ohranjati fokus na poti do zastavljenih ciljev, kako komunicirati s sodelavci, nadrejenimi in strankami, da bi dosegli prodajne cilje, za konec pa še, kako izdelati produkt in iz njega narediti best-seller.
Prvi predavatelj, Roman Čretnik, spletni strateg iz spletne agencije IT Melona, je spregovoril o orodjih, s katerimi pridemo od strategije do cilja. Poslušalci so izvedeli, zakaj je smiselno zastaviti si cilj, ustvariti strategijo itd. Podjetnikom je predlagal tudi nekaj digitalnih orodij, s katerimi si lahko olajšajo svoje delo.
Naslednja predavateljica je bila Irena Grofelnik, ki ima zelo bogato kariero in veliko izkušenj na področju marketinga. Spregovorila oziroma predstavila je novejšo strategijo, ki se na slovenskem še razvija in sicer Facebook Messenger aplikacijo, s katero lahko podjetniki iščejo nove stranke in večajo prodajo.
Rok Makovec, kreativni direktor agencije IT Melona, je spregovoril o platformah, na katerih lahko promoviramo svoje storitve in produkte.
Uroš Kristan je govoril o svoji izkušnjah o spletnih straneh, o takšnih, ki imajo različice za mobilne telefone. Poudaril je, da je pri prodaji nujno, da vemo, kdo so naši kupci, komu prodajamo, da lahko prilagodimo prodajo in jo s tem izboljšamo.
Meta Grošelj je spregovorila o tematiki svoje knjige Fokus, kako ohraniti fokus na naši poslovni poti. Nanizala je nekaj nasvetov, eden izmed njih je bil na primer »sell them what they want – then give them what they need«, drugi pa, da mora biti prodaja agresivna, konsistentna, kontinuirana in fokusirana.
Gaber Marolt je v svojem seminarju spregovoril o komunikaciji. Delavnica je bila bolj aktivne narave, saj so se udeleženci aktivno spoznavali med seboj, razmišljali o stvareh, ki jim gredo dobro pri komunikaciji in tistih, pri katerih še imajo manevrski prostor za izboljšanje. Glavno spročilo, ki ga je predal, je, da je komunikacija ključna pri prodaji, pri doseganju prodajnih ciljev in pri odnosih s sodelavci.
Nazadnje je Filip Pesek spregovoril o lastni izkušnji. O tem, kako je izdelal natančen načrt, kako bo v prihodnosti izdal best-seller produkt in kako mu je to uspelo. Izdal je tri glavne »skrivnosti« oziroma točke, ki se jih moramo držati, če želimo uspeti.
Med odmori so udeleženci podali svoje mnenje o dogodku. Po tem, kar so povedali, lahko sklepamo, da so najraje poslušali predavanje Mete Grošelj, izkušene govornice in zadnje predavanje, ki ga je izvedel Filip Pesek. Zaželeli so si, da bi se podoben dogodek kmalu ponovil, saj so željni novih znanj na področju digitalnega marketinga.
Organizatorji so poslušalce ob koncu povabili na prihajajoče dogodke, ki se bodo odvijali v prihodnosti.