8. MARKETINŠKA KONFERENCA

8. MARKETINŠKA KONFERENCA

Digitalni laboratorij osvaja tudi Ljubljano!

8. Digitalni laboratorij smo namreč izvedli v našem glavnem mestu. Odvijal se je v torek, 4. 10. 2022  v M hotelu. Rdeča nit dogodka je bila prisotnost na spletu in predvsem, kako naj bo naša prisotno varna.

Prisluhnili smo predavanjem 6 predavateljev.

Rok Makovec (IT Melona), strokovnjak na področju digitalnega marketinga, se je v predavanju Prodaja se začne… osredotočil na prodajni lijak in na to, kdaj in kako se prične uspešna prodaja, kje najdemo kupce in kako vzpodbudimo potrošnike, da postanejo naši kupci.

Rok Šket (U-centrix) nam je v predavanju Uporabljajte splet v svoj prid podal dragocene informacije, kako se lahko s pravilno uporabo in generiranjem varnih, močnih gesel zaščitimo pred spletnimi prevarami.

Roman Čretnik (IT Melona), strokovnjak za spletne strani in avtomatizacijo, se je v predavanju osredotočil na sledenje potrošnikovi nakupni poti, s čimer lahko podjetja močno povečajo prodajo in zagotavljajo večjo zadovoljnost kupcev.

Tudi Matej Pernek (Anni d.o.o.) se je osredotočil na varnost podjetij na spletu oziroma kibernetsko varnost.

Aleksandra Denkovski (ad Marketing Vibez) je razkrila vse o ustvarjanju vsebin na TikToku in o samem vodenju TikTok profila.

Gaber Marolt (NLP Center) je predstavil nekaj skrivnosti dobre pisne in ustne komunikacije. Ni vseeno, kako nekaj napišemo, povemo ali pokažemo. Pravilna predstavitev vsebine namreč poveča možnost, da nekdo sploh opazi vaš izdelek in ga nato tudi kupi.

Med prvim odmorom se nam je pridužil tudi Rok Klinc in nas vodil skozi aktivni odmor.

Hvala vsem predavateljem za izvrstne prispevke. Hvala tudi vsem udeležencem, ki ste nam pomagali soustvariti še en odličen dogodek.

Se vidimo na 9. Digitalnem laboratoriju!