V torek, 11.2.2020 se je v mariborskem Hotelu City odvijal že 4. seminar Digitalni laboratorij. Poimenovali smo ga Uporabni recepti za večjo prodajo na spletu. Udeležilo se ga je več kot 60 udeležencev, ki jih je zanimalo, kako si lahko izboljšajo svoj nastop na spletu.

Prvi predavatelj, Roman Čretnik, spletni strateg iz spletne agencije IT Melona, je predstavil orodje Google Analytics. Udeležence je na praktičnem primeru popeljal skozi brezplačno orodje, ki ga ponuja Google, in s katerim lahko spremljamo ogromno število parametrov glede učinkovitosti spletnih trgovin oziroma strani in obnašanja obiskovalcev na teh straneh (kje in koliko časa se na njih zadržujejo, od kod do strani dostopajo, na kateri točki trgovino ali stran zapustijo…).

Rok Makovec, kreativni direktor v podjetju IT Melona, je predstavil več družbenih platform, na katerih lahko promoviramo svoje storitve in produkte. Podal je nekaj načinov, kako z inteligentnim sistemom za organizacijo objav na družbenih omrežjih dosežemo svoje potencialne stranke na večih omrežjih hkrati. Obstaja več orodij (brezplačnih in plačljivih), s katerimi lahko dosežemo prihranek časa in denarja in prisotnost na več kot štirih platformah hkrati.

Tim Zupančič, direktor in video producent podjetja Zupančič DESIGN video, je predstavil nekaj drobcev iz svoje bogate kariere. Udeležencem je podal nekaj praktičnih nasvetov in trikov, kako lahko sami izdelajo kakovosten video, ki bo pustil vtis. Pomembnost videa v digitalnem marketingu se v zadnjih letih namreč drastično povečuje.

Za udeležence smo imeli pripravljeno tudi presenečenje, skritega gosta. Iz Belgije se nam je pridružil strokovnjak za Chatbote, Dominique Hoogsteder, direktor podjetja Future Marketing Agency in programer marketinške avtomatizacije. Predstavil je, kaj so Chatboti, na kakšen način delujejo in kako so lahko podjetjem v pomoč. Ob tej priložnosti smo udeležence tudi povabili na dvodnevno delavnico, ki jo organiziramo 14. in 15. maja v Ljubljani in na kateri bodo udeleženci spoznali Chatbote še podrobneje in si tudi sami ustvarili svoj Chatbot.

Na oder je še enkrat stopil Roman Čretnik in v predavanju o top spletnih trgovinah predstavil primer uspešnega sodelovanja IT Melona  z Ireno Jurjevec iz podjetja Papina.si. Njihova spletna trgovina je že nekajkrat prišla v finale tekmovanja za naj spletnega trgovca, ki ga prireja Shopper’s mind, in prejela tudi njihov certifikat. Irena je preko video posnetka sama predstavila pot do nastanka spletne trgovine, Roman pa je podal nekaj nasvetov, kaj so ključni elementi, ki jih mora vsebovati uspešna spletna trgovina.

Gaber Marolt jev svojem seminarju predstavil možnosti za pridobitev sredstev za sofinanciranje spletnih strani, trgovin ali izvedbo celotne digitalne strategije, ki so trenutno na voljo preko sistema vovčerstva, ki ga ponujata Digitalno inovacijsko središče (DIH) in Slovenski podjetniški sklado.  Udeležence je na praktičnem primeru popeljal tudi skozi faze prijav na posamezne razpise.

Med odmori so imeli udeleženci priložnost, da ob okrepčilu izkoristijo priložnosti za druženje in ustvarjanje novih osebnih in poslovnih vezi. Prosili smo jih, da so podali tudi svoje mnenje o dogodku, in strinjali so se, da so dobili mnogo koristnih informacij, ki jim bodo v izjemno pomoč.