BREZPLAČNI WEBINAR: Spremenite suhoparne številke Google Analyticsa v uporabne podatke

Webinar bo potekal 26. 11. 2020 med 9. in 10. uro.

Predstavljajte si, da imate fizično trgovino in morate prodajati v popolni temi… Verjetno ne gre, kajne?

Tudi pri prodaji v spletni trgovini je tako. Če imate ogromno število podatkov, ki jih ne razumete ali jih ne znate analizirati, ste v temi. A tu vam lahko priskoči na pomoč Google Analitics. Google Analytics je brezplačno orodje, ki nam omogoča spremljanje ogromnega števila parametrov za spremljanje učinkovitosti. Takšno orodje bi moralo biti nameščeno prav na vsaki spletni strani in trgovini. A sama namestitev pa še ni dovolj. Google Analitics nam namreč omogoča spremljanje številnih kazalnikov, vendar moramo znati te podatke pravilno brati in razumeti njihov pomen. Z razumevanjem ključnih podatkov lahko občutno povečamo učinkovitost spletne strani ali trgovine.

Webinar bo vodil spletni strateg IT Melona Roman Čretnik. Na praktičnem primeru vas bo popeljal skozi brezplačno orodje, s katerim boste spoznali učinkovitost spletnih trgovin oziroma strani in obnašanja obiskovalcev na teh straneh (kje in koliko časa se na njih zadržujejo, od kod do strani dostopajo, na kateri točki trgovino ali stran zapustijo…).

Webinar je namenjen:

  • Lastnikom spletnih strani in trgovin, ki si želite spoznati navade vaših obiskovalcev.

  • Vsem, ki želite spoznati Google Analitics in se naučiti brati in razumeti podatke, ki jih lahko z njegovo pomočjo pridobite in uvedete izboljšave pri prodaji.

CILJI WEBINARJA

  • Znali boste analizirati podatke Google Analyticsa in Search Console in si jih spremeniti v podatke, ki bodo imeli za vas uporabno vrednost.

  • Preko dobljenih podatkov boste spoznali navade obiskovalcev vaše spletne strani ali trgovine

  • Glede na analizo si boste lahko organizirali nadaljne prodajne akcije oziroma izvedli izboljšave, s katerimi bo vaša trgovina prodala več.

  • Spoznali boste najpogostejše napake pri razumevanju metrik v Google Analyticsu.

  • Določiti in razumeli boste KPI (kazalnike za določanje učinkovitosti).

  • Naučili se boste, kako v Google Analitics zastaviti cilje, ki merijo vaše poslovne namene.

O Romanu Čretniku

Roman Čretnik je digitalni multipraktik s kilometrino v spletnem novinarstvu, optimizaciji spletnih strani za iskalnike in izboljševanja uporabniške izkušnje. Je WordPressu lojalen razvijalec spletnih strani in trgovin. V zadnjem obdobju največ časa posveča strateškemu načrtovanju in skrbi, da načrtu sledi tudi izvedba in doseganje ciljev.