Živjo,
v vsej tej poplavi objav na družbenih omrežjih smo se pred časom tudi pri marketinškem oddelku naše spletne agencije znašli v manjši godlji, ki pa smo jo elegantno rešili – s sistemom za organizacijo objav na družbenih omrežjih. O tem sem predaval tudi na svojem zadnjem večjem predavanju (pred korono).
Najverjetneje si se tukaj sedaj malo zamislil/a, kaj za vraga sedaj tukaj razlagam o inteligentnemu sistemu, ko pa nam je že tako Facebook omogočil Creator Studio, kjer lahko brezskrbno načrtujem objave na Facebooku in Instagramu za več mesecev naprej.
Da, s to trditvijo se strinjam, pa vendarle pridemo do izziva, kadar smo prisotni še na drugih družbenih omrežjih kot so npr. LinkedIn, Pinterest, Twitter, TikTok…
Glej ga zlomka, kaj pa sedaj?
Skupaj z mojo ekipo smo se znašli pred popolnoma enakim izzivom: kako v vsej poplavi tekočih objav, ki jih želimo objaviti na najrazličnejših omrežjih, najti pravi sistem, ki nam bo zagotovil pripravo objav v naprej za daljša obdobja.
V svojem predavanju na seminarju Digitalni Laboratorij sem predstavil 3 sisteme med katerimi smo izbirali. Pojasnil sem tudi, zakaj smo izbrali ravno ta inteligentni sistem za organizacijo objav na družbenih omrežjih, ki ga uporabljamo sedaj.
Z uporabo tega sistema smo si predvsem prihranili precej časa in na dolgi rok tudi denarja. Hkrati nam omogoča, da smo istočasno prisotni na več kot štirih platformah.
Te zanima, kateri sistem smo izbrali?
Vabim te na brezplačni webinar! Na njem ti bom predstavil, kateri sistem smo izbrali in zakaj prav tega uporablja moje ekipa.
Se vidiva na webinarju,
Rok