8. DIGITALNI LABORATORIJ

4. OKTOBER 2022, Ljubljana

Izvedite več

59,00 €

namesto 147 €

IZKORISTITE NIŽJO CENO VSTOPNICE DO 15. 8.

NAKUP VSTOPNICE

Digitalni svet se hitro spreminja in le nenehno izobraževanje in prilagajanje prinese želene rezultate.

8. Digitalni laboratorij je tu zato, da:

  • poglobite nivo svojega znanja,
  • pri svojem delu naredite korak naprej in povečate prodajo,
  • dobite idejo, kako nadgraditi digitalno oglaševanje,
  • povezujete znanja z različnih področij,
  • se tudi mrežite in si izmenjate izkušnje.
SVOJO VSTOPNICO DOBITE TU

PREDAVANJA IN PREDAVATELJI

PREDAVANJA IN PREDAVATELJI

PRODAJA SE ZAČNE …

Predava: Rok Makovec, direktor spletne agencije IT Melona

Uspešnost podjetja je odvisna predvsem od prodaje. Več ljudi kot kupi vaše izdelke ali storitve, boljše rezultate dosega vaše podjetje.

  • Kdaj se prodaja začne?
  • Kje se začne?
  • Kje najdete prave kupce?
  • Kako vzpodbuditi potrošnike, da postanejo vaši kupci?

Na predavanju Prodaja se začne … izveste odgovore na zgornja vprašanja.

Z JAVNIMI RAZPISI DO LAŽJE URESNIČITVE VAŠIH POSLOVNIH IDEJ

Ne porabljajte lastnega kapitala za razvoj podjetja! Republika Slovenija in Evropska Unija razpisuje več milijonov EUR za investicije in obratovanje podjetji v obliki povratnih in nepovratnih sredstev – naučite se jih koristiti!

Skladi Republike Slovenije in Evropske Unije razpisujejo javne razpise za povratna in nepovratna sredstva, ki jih lahko podjetniki koristite za uresničitev vaših poslovnih idej. Ali veste, kakšne vrste javnih razpisov obstajajo? Ali veste, kako se na njih prijaviti in kateri so trenutno najbolj aktualni razpisi za nepovratna in povratna sredstva? Ali izpolnjujete osnovne pogoje? Pridružite se na predavanju in izvedeli boste koristne napotke za koriščenje javnih sredstev.

Podjetniki boste dobili informacijo o:

  • Osnovnih pogojih za koriščenje in prijavo na javne razpise
  • Kakšne vrste javnih razpisov obstajajo
  • Katere stroške lahko uveljavljate za koriščenje javnih sredstev
  • Kako se prijaviti na javni razpis
  • Kateri so najaktualnejši javni razpisi

UPORABLJAJTE SPLET V SVOJ PRID- PREDVSEM VARNO

Na varnost dostikrat pozabimo, ko pa jo potrebujemo, pa je običajno prepozno. Na predavanju boste spoznali, kako nam že manjše spremembe naših navad lahko bistveno olajšajo življenje.

  • Veste, da kar 97 % uporabnikov ne prepozna naprednega phishinga, t.j. poskusa kraje spletnih gesel in osebnih podatkov?
  • Da je 95% vseh napadov, ki ciljajo na omrežja podjetij, posledica uspešnega poskusa kraje spletnih gesel in osebnih podatkov?
  • Veste, da je bilo v 2020 kar 85% podjetij žrtev kibernetskih napadov?

Kako prepoznati, pri čem je potrebno biti previden pri uporabi svetovnega spleta in kaj lahko sami storite, da zmanjšate možnost zlorabe? Predavatelj vam bo podal nekaj zelo uporabnih informacij in napotkov pa tudi praktičnih prikazov uporabe le-teh na področju varnosti in zasebnosti na spletu.

IZVEDELI BOSTE:

  • kakšne nevarnosti nam pretijo na spletu in zakaj moramo o varnosti na spletu razmišljati,
  • kaj so osnovne zakonitosti varnega dostopa do spleta,
  • kakšno je močno geslo in zakaj je to pomembno
  • kako upravljati s svojimi gesli ter
  • zakaj na spletu nismo varni in kako ter s katerimi orodji to spremeniti.

UPORABA VAKOG-A V DIGITALNEM MARKETINGU

VAKOG je okrajšava za zaznavni sistem, preko katerega ljudje zaznavamo, organiziramo, shranimo in damo pomen vhodnim informacijam.

Ko razumemo poznavanje VAKOG-a, to lahko zelo učinkovito vpeljemo v svoje (digitalno) marketinške materiale.

Ni vseeno, kako nekaj napišemo, povemo ali pokažemo. Pravilen izbor vsebine poveča možnosti, da nekdo sploh opazi vaš izdelek in ga nato tudi kupi. Poznavanje VAKOG-a pa ne bo koristil samo vašemu poslu, ampak tudi medosebni komunikaciji.

Naučili se boste:

  • kako prepoznati različne kanale posameznikov
  • kako učinkovito nagovoriti vaše potencialne kupce in
  • kako jih vzpodbuditi k nakupu.

SLEDENJE POTROŠNIKOVI NAKUPNI POTI DVIGUJE PRODAJO

Imate super produkt ali storitev, prodaja pa se ne zgodi tako pogosto, kot bi si želeli. Ko razumemo, kaj potrošnik želi, kaj opazi in potrebuje, prodaja hitreje steče.

Pot vašega potencialnega kupca po vaši spletni strani, po vaših mailingih je sledljiva.Ko enkrat vidite, kaj obiskovalec spletne strani počne, kaj ga zanima in kaj ga zmoti, lahko svoj prodajni nakup prilagodite in optimizirate.

Sledenje koristi le, če potem znate informacije uporabiti v svoj prid.

KIBERNETSKA VARNOST? KAKO VARNI MISLITE, DA STE?

Informacijski varnosti še vedno posvečamo premalo pozornosti, čeprav je le ta ključna predvsem v podjetjih, tudi posamezniki niso izjema.

Dotaknili se bomo tem:

  • zakaj izvesti sistemski varnostni pregled ?
  • primeri iz prakse ki nam dajo misliti
  • kako minimizirati preteče nevarnosti
  • človeški faktor – še vedno najšibkejši člen

Ne zatiskajte si oči pred investicijami v informacijsko varnost ! je naložba v prihranek vašega časa in denarja!

Uspešnost podjetja je odvisna predvsem od prodaje. Več ljudi kot kupi vaše izdelke ali storitve, boljše rezultate dosega vaše podjetje.
  • Kdaj se prodaja začne?
  • Kje se začne?
  • Kje najdete prave kupce?
  • Kako vzpodbuditi potrošnike, da postanejo vaši kupci?

Na predavanju Prodaja se začne… izveste odgovore na zgornja vprašanja.

UPORABLJAJTE SPLET V SVOJ PRID- PREDVSEM VARNO

ROK ŠKET, direktor podjetja U-Centrix

Ne porabljajte lastnega kapitala za razvoj podjetja! Republika Slovenija in Evropska Unija razpisuje več milijonov EUR za investicije in obratovanje podjetji v obliki povratnih in nepovratnih sredstev – naučite se jih koristiti!

Skladi Republike Slovenije in Evropske Unije razpisujejo javne razpise za povratna in nepovratna sredstva, ki jih lahko podjetniki koristite za uresničitev vaših poslovnih idej. Ali veste, kakšne vrste javnih razpisov obstajajo? Ali veste, kako se na njih prijaviti in kateri so trenutno najbolj aktualni razpisi za nepovratna in povratna sredstva? Ali izpolnjujete osnovne pogoje? Pridružite se na predavanju in izvedeli boste koristne napotke za koriščenje javnih sredstev.

Podjetniki boste dobili informacijo o:

  • Osnovnih pogojih za koriščenje in prijavo na javne razpise
  • Kakšne vrste javnih razpisov obstajajo
  • Katere stroške lahko uveljavljate za koriščenje javnih sredstev
  • Kako se prijaviti na javni razpis
  • Kateri so najaktualnejši javni razpisi

Z JAVNIMI RAZPISI DO LAŽJE URESNIČITVE VAŠIH POSLOVNIH IDEJ

MATEJ VORŠNIK, vodja prodaje in marketinga v Eudace d.o.o.

PRODAJA SE ZAČNE…

ROK MAKOVEC, direktor spletne agencije IT Melona

Na varnost dostikrat pozabimo, ko pa jo potrebujemo, pa je običajno prepozno. Na predavanju boste spoznali, kako nam že manjše spremembe naših navad lahko bistveno olajšajo življenje.

  • Veste, da kar 97 % uporabnikov ne prepozna naprednega phishinga, t.j. poskusa kraje spletnih gesel in osebnih podatkov?
  • Da je 95% vseh napadov, ki ciljajo na omrežja podjetij, posledica uspešnega poskusa kraje spletnih gesel in osebnih podatkov?
  • Veste, da je bilo v 2020 kar 85% podjetij žrtev kibernetskih napadov?

Kako prepoznati, pri čem je potrebno biti previden pri uporabi svetovnega spleta in kaj lahko sami storite, da zmanjšate možnost zlorabe? Predavatelj vam bo podal nekaj zelo uporabnih informacij in napotkov pa tudi praktičnih prikazov uporabe le-teh na področju varnosti in zasebnosti na spletu.

IZVEDELI BOSTE:

  • kakšne nevarnosti nam pretijo na spletu in zakaj moramo o varnosti na spletu razmišljati,
  • kaj so osnovne zakonitosti varnega dostopa do spleta,
  • kakšno je močno geslo in zakaj je to pomembno
  • kako upravljati s svojimi gesli ter
  • zakaj na spletu nismo varni in kako ter s katerimi orodji to spremeniti.

UPORABA VAKOG-A V DIGITALNEM MARKETINGU

GABER MAROLT, NLP Master Trainer

VAKOG je okrajšava za zaznavni sistem, preko katerega ljudje zaznavamo, organiziramo, shranimo in damo pomen vhodnim informacijam.

Ko razumemo poznavanje VAKOG-a, to lahko zelo učinkovito vpeljemo v svoje (digitalno) marketinške materiale.

Ni vseeno, kako nekaj napišemo, povemo ali pokažemo. Pravilen izbor vsebine poveča možnosti, da nekdo sploh opazi vaš izdelek in ga nato tudi kupi. Poznavanje VAKOG-a pa ne bo koristil samo vašemu poslu, ampak tudi medosebni komunikaciji.

Naučili se boste:

  • kako prepoznati različne kanale posameznikov
  • kako učinkovito nagovoriti vaše potencialne kupce in
  • kako jih vzpodbuditi k nakupu.

SLEDENJE POTROŠNIKOVI NAKUPNI POTI DVIGUJE PRODAJO

ROMAN ČRETNIK, direktor spletne agencije IT Melona

KIBERNETSKA VARNOST? KAKO VARNI MISLITE, DA STE?

MATEJ PERNEK, produktni vodja oddelka za kibernetsko varnost Anni

Imate super produkt ali storitev, prodaja pa se ne zgodi tako pogosto, kot bi si želeli. Ko razumemo, kaj potrošnik želi, kaj opazi in potrebuje, prodaja hitreje steče.

Pot vašega potencialnega kupca po vaši spletni strani, po vaših mailingih je sledljiva. Ko enkrat vidite, kaj obiskovalec spletne strani počne, kaj ga zanima in kaj ga zmoti, lahko svoj prodajni nakup prilagodite in optimizirate.

Sledenje koristi le, če potem znate informacije uporabiti v svoj prid.

Dobili boste odgovore na vprašanja:

  • načine sledenja vašim potencialnim kupcem,
  • katera orodja so na voljo za sledenje in kako delujejo in
  • kako posredno povečati prodajo.

Informacijski varnosti še vedno posvečamo premalo pozornosti, čeprav je le ta ključna predvsem v podjetjih, tudi posamezniki niso izjema. Dotaknili se bomo tem:

  • zakaj izvesti sistemski varnostni pregled ?
  • primeri iz prakse ki nam dajo misliti
  • kako minimizirati preteče nevarnosti
  • človeški faktor – še vedno najšibkejši člen

Ne zatiskajte si oči pred investicijami v informacijsko varnost ! je naložba v prihranek vašega časa in denarja

NAKUP VSTOPNICE

Ne zamudite pomembnih informacij. Prijavite se na e-novice.

    Strinjam se, da se moji podatki shranijo in obdelujejo za potrebe obveščanja v zvezi z aktivnostmi in ponudbo IT Melona, spletne agencije.