Ljubljana, 14. november 2024

Kongresna dvorana Smelt

12. Marketinška konferenca

Rast in širitev podjetja
skozi družbeno odgovornost in trajnostni razvoj

Ljubljana, 14. november 2024

Kongresna dvorana Smelt

12. Marketinška konferenca

Rast in širitev podjetja
skozi družbeno odgovornost in trajnostni razvoj

11
KONFERENC

100+
PREDAVATELJEV

1400+
UDELEŽENCEV

11
KONFERENC

100+
PREDAVATELJEV

1400+
UDELEŽENCEV

Konferenca o digitalnem marketingu (in marketingu nasploh)

  • več kot 15 predavateljev – s strokovnimi vsebinami in okroglimi mizami

  • Najnovejši trendi, edinstvene informacije vrhunskih profesionalcev digitalnega markering in podjetnikov

  • Mednarodni govorci iz industrije digitalnega marketinga

  • VIP gost: z nami so bili že g.Ivo Boscarol, g.Joc Pečečnik, g.Franci Pliberšek. Kdo bo VIP gost tokrat?

Konferenca o digitalnem marketingu  (in marketingu nasploh)

  • več kot 15 predavateljev – s strokovnimi vsebinami in okroglimi mizami

  • Najnovejši trendi, edinstvene informacije vrhunskih profesionalcev digitalnega markering in podjetnikov

  • Mednarodni govorci iz industrije digitalnega marketinga

  • VIP gost: z nami so bili že g.Ivo Boscarol, g.Joc Pečečnik, g.Franci Pliberšek. Kdo bo VIP gost tokrat?

169€ + ddv

259€

Znižana vstopnica
do 16.10.2024

0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
min
0
0
sek

259€

169€ + ddv

Znižana vstopnica
do 16.10.2024

0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
min
0
0
sek

Rast in širitev podjetja

skozi družbeno odgovornost in trajnostni razvoj

Rast in širitev podjetja zahtevata strateško načrtovanje in prilagajanje poslovnega modela. Seveda tudi digitalnega marketinga. Prav tako so sinergije družbene odgovornosti ključne za trajnostni razvoj podjetja. Upoštevati morajo tehnološke možnosti in podobo, ki bi jo podjetje, z njenimi storitvami/proizvodi želelo sporočati svojim kupcem. Podjetja, ki uspešno integrirajo oba dejavnika, so lahko že na srednji rok uspešnejša in ustvarjajo večjo vrednost za vse deležnike.

Skaliranje poslovanja omogoča podjetjem, da dosežejo večje tržne deleže in povečajo prihodke. Digitalni marketing je lahko generator teh procesov, ostali pa morajo tesno slediti, da ne pride do problemov rasti, od financiranja do zaposlovanja. Sinergija med rastjo podjetja, družbeno odgovornostjo in digitalnim marketingom torej prinaša dolgoročne koristi. Podjetja, ki vlagajo v družbeno odgovornost, pogosto pridobijo boljšo javno podobo in zaupanje potrošnikov. Trajnostne prakse so temelj za uspešno širitev podjetja na nove trge. Seveda če jih znate sporočati na pravi način in daleč najpogosteje je ravni digitalni marketing tisti, ki to lahko učinkovito sporoča.

PARTNERJI DOGODKA

Ponosni smo, da sodelujemo z

Rast in širitev podjetja

skozi družbeno odgovornost in trajnostni razvoj

Rast in širitev podjetja zahtevata strateško načrtovanje in prilagajanje poslovnega modela. Seveda tudi digitalnega marketinga. Prav tako so sinergije družbene odgovornosti ključne za trajnostni razvoj podjetja. Upoštevati morajo tehnološke možnosti in podobo, ki bi jo podjetje, z njenimi storitvami/proizvodi želelo sporočati svojim kupcem. Podjetja, ki uspešno integrirajo oba dejavnika, so lahko že na srednji rok uspešnejša in ustvarjajo večjo vrednost za vse deležnike.

Skaliranje poslovanja omogoča podjetjem, da dosežejo večje tržne deleže in povečajo prihodke. Digitalni marketing je lahko generator teh procesov, ostali, pa morajo tesno slediti, da ne pride do problemov rasti, od financiranja do zaposlovanja. Sinergija med rastjo podjetja, družbeno odgovornostjo in digitalnim marketingom torej prinaša dolgoročne koristi. Podjetja, ki vlagajo v družbeno odgovornost, pogosto pridobijo boljšo javno podobo in zaupanje potrošnikov. Trajnostne prakse so temelj za uspešno širitev podjetja na nove trge. Seveda če jih znate sporočati na pravi način in daleč najpogosteje je ravni digitalni marketing tisti, ki to lahko učinkovito sporoča.

Z nami bodo

Tanja Skaza

VIP GOST

Peter Slapšak

Elementum

Justus Reid

Amerikanac

Rok Makovec

IT Melona

Gaber Marolt

NLP Center

Anja Bačko

Tiko Pro

Manca Šalehar

Wolt

Miro Mihec

Etika d.o.o.

Urh Kovačič

PsyBite d.o.o.

Tamara Šišič Kramar

nuMe

Marko Plazar

Soltec d.o.o.

Mirko Požar

Soltec d.o.o.

Roman Čretnik

IT Melona

Mitja Simčič

Global.iD

Miha Krapež

Sinter

Aleš Babič

Ekosen

Gregor Zalokar

TrickyDisco! PiArt

Program konference

  • 8.00 – 8.40 : Registracije

  • 8.45 – 9.10 : ROK MAKOVEC

    Koliko investirati v lansiranje izdelka in zakaj je predhodno testiranje trga ključno za uspeh blagovne znamke

  • 9.10 – 9.35 : MANCA ŠALEHAR

    Formula za grajenje zmagovalna blagovne znamke!

  • 9.35 – 10.00 : MIRO MIHEC

    Trajnostno komuniciranje in etično oglaševanje

  • 10.00 – 10.25 : JUSTUS REID

    How TikTok Has Changed Digital Marketing: Strategies for Brand Visibility and Engagement

  • 10.25 – 10.50 : Pavza za kavo
  • 10.50 – 11.30 : OKROGLA MIZA (Miha Krapež, Marko Plazar, Tamara Šišič Kramar)

    Kako uskladiti marketing in prodajo za pospešeno rast in širitev na tuje trge

  • 11.30 – 11.55 : ANJA BAČKO

    Razpisne priložnosti za podjetja: Pot do trajnostne rasti in družbene odgovornosti

  • 11.55 – 12.20 : MIRKO POŽAR

    Kakšno podjetje želimo ustvariti?

  • 12.20 – 12.45 : MITJA SIMČIČ

    Prihodnost marketinga: Kako bo digitalna identiteta oblikovala naslednje desetletje

  • 12.45 – 13.30 : Kosilo

  • 13.30 – 13.55 : GABER MAROLT

    #Leadrship, #Scaling: Strategije internega in eksternega komuniciranja z digitalnimi orodji. Kako zelo pomembno je napredovati v veščinah vodenja kot tudi v uporabi digitalnih orodij, ko podjetje raste?

  • 13.55 – 14.20 : URH KOVAČIČ

    Nova pravila igre: Kako digitalna orodja oblikujejo prihodnost zaposlovanja

  • 14.20 – 15.10 : OKROGLA MIZA
  • 15.10 – 15.35 : Pavza za kavo
  • 15.35 – 16.00 : PETER SLAPŠAK

    Izkušnje podjetja Elementum v digitalnem preoblikovanju prodaje plemenitih kovin

  • 16.00 – 16.25 : ROMAN ČRETNIK

    Ali je vaše email orodje že zrelo za smetišče? Email marketing je nekoč veljal za najbolj učinkovito orodje. Ali to danes še drži? Ali pa je res vse skupaj za v kanto?

  • 16.25 – 16.55 : VIP POGOVOR
  • 17.00 : Druženje

* Pridržujemo si pravico do spremembe urnika.

Program konference

  • 8.00 – 8.40 : Registracije

  • 8.45 – 9.10 : ROK MAKOVEC
  • 9.10 – 9.35 : MANCA ŠALEHAR
  • 9.35 – 10.00 : MIRO MIHEC
  • 10.00 – 10.25 : JUSTUS REID
  • 10.25 – 10.50 : Pavza za kavo
  • 10.50 – 11.30 : OKROGLA MIZA 1
  • 11.30 – 11.55 : ANJA BAČKO
  • 11.55 – 12.20 : MIRKO POŽAR
  • 12.20 – 12.45 : MITJA SIMČIČ
  • 12.45 – 13.30 : Kosilo

  • 13.30 – 13.55 : GABER MAROLT
  • 13.55 – 14.20 : URH KOVAČIČ
  • 14.20 – 15.10 : OKROGLA MIZA 2
  • 15.10 – 15.35 : Pavza za kavo
  • 15.35 – 16.00 : PETER SLAPŠAK
  • 16.00 – 16.25 : ROMAN ČRETNIK
  • 16.25 – 16.55 : VIP POGOVOR
  • 17.00 : Druženje

* Pridržujemo si pravico do spremembe urnika.

259€

169€ + ddv

Znižana vstopnica
do 16.10.2024

0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
min
0
0
sek

Utrinki iz preteklih konferenc

Utrinki iz 9. digitalnega laboratorija

169€ + ddv

259€

Znižana vstopnica
do 16.10.2024

0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
min
0
0
sek

TANJA SKAZA

Solastnica podjetja Skaza in Inštituta Skaza, ustanoviteljica Akademije Skaza in avtorica knjige Spremembe vredna

VIP GOST

Tanja Skaza, s 25 leti izkušenj na vodstvenih položajih, je ena izmed najbolj priznanih slovenskih poslovnih žensk. Njena strast je graditi podjetniško kulturo, ki temelji na rezultatih in trajnostni rasti. Znana je kot vodja s srcem, mentorica, trenerka in motivatorka, ki ljudi spodbuja k temu, da odkrijejo svojo pravo naravo in zaživijo življenje v skladu s svojimi vrednotami – že več kot 400 posameznikov je s pomočjo njenih mentorstev doseglo osebno in poslovno preobrazbo.

Nosilka številnih nagrad, med njimi Mlada Managerka, Evropska Managerka, Naj predavateljica, Fatalna ženska ter lani nagrajena za žensko podjetništvo. Tanja je tudi certificirana za PXT teste, ki pomagajo pri učinkoviti izbiri zaposlenih in razvoju talentov.

Opravila je več masterclassov pri svetovno priznanih mentorjih, kot so Joe Dispenza, Robin Sharma in Bruce Lipton, ter je že pet let predana svetim medicinskim praksam.

Tanja Skaza bo na VIP pogovoru delila svoje bogate izkušnje, uvid v organizacijsko kulturo, trajnostno rast podjetij ter svoj pogled na razvoj zaposlenih in osebno rast – vse to skozi prizmo poguma, pristnosti in vizije, ki spreminja življenja.

PETER SLAPŠAK

Direktor podjetja Elementum

Izkušnje podjetja Elementum v digitalnem preoblikovanju prodaje plemenitih kovin

Na predavanju bomo predstavili 18-letno časovnico digitalizacije poslovnih in marketinških procesov v podjetju Elementum. Spoznali boste glavne motive, ki so nas spodbudili k digitalni transformaciji ter odzive zaposlenih, poslovnih partnerjev in strank na te spremembe. Poleg tega bomo razpravljali o prednostih in izzivih digitalizacije pri širjenju na mednarodne trge.

Izvedeli boste:

  • Digitalno orodje Elementum: Spoznajte Elementum digitalno platformo, ki je plod lastnega znanja in izkušenj na področju prodaje plemenitih kovin, izobraževanja, varčevanja in drugih storitev, ki jih podjetje ponuja na trgu.
  • Izboljšanje prodajnih strategij: Pridobite vpogled v uspešne prodajne strategije podjetja Elementum, še posebej v času pandemije in po njej.
  • Praktične izkušnje z digitalno platformo: Oglejte si konkretne primere uporabe digitalne platforme, kot so varčevalni računi in spletni nakupi, kar omogoča varno uporabo Elementum storitev kadarkoli in kjerkoli na svetu.
  • Aktualni trendi v industriji plemenitih kovin: Spoznajte najnovejše trende in dogajanja v panogi plemenitih kovin.
  • Mreženje z Elementum strokovnjaki: Priložnost za povezovanje z Elementum strokovnjaki, ki bodo prisotni na dogodku, kar lahko vodi do novih poslovnih priložnosti in sodelovanj.

JUSTUS REID

Social media specialist, “Amerikanac”

How TikTok Has Changed Digital Marketing: Strategies for Brand Visibility and Engagement

TikTok je pionir kratkih video vsebin v digitalnem marketingu in je bil tako uspešen, da so vse druge platforme družbenih medijev kopirale njihovo strategijo. Zdaj lahko s pomočjo algoritmov družbenih omrežij kdorkoli postane “slaven” za 15 minut na skoraj kateri koli platformi. Ta slava in prepoznavnost lahko v trenutku spremeni življenje ali poslovanje posameznika. Vendar pa dejstvo, da je to mogoče, ne pomeni, da je enostavno. Postati viralen na družbenih omrežjih je lahko kot igranje loterije – ne moreš zmagati, če ne igraš, a uspeh je večinoma odvisen od sreče. Kako torej okrepiti svoje možnosti za uspeh s stalnimi viralnimi uspešnicami? V predavanju bo Justus predstavil metode ter vam pokazal, kako preiti iz zgolj 15 minut slave do trajnega uspeha in vpliva na spletu.

Izvedeli boste:

  • ⁠⁠Izboljšana prepoznavnost blagovne znamke: Naučite se, kako izkoristiti TikTokove algoritme in strategije za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke ter doseganje širše publike s kratkimi video vsebinami.
  • ⁠⁠Izboljšana vključenost uporabnikov: Pridobite vpogled v metode, ki spodbujajo vključenost uporabnikov na platformah z ustvarjanjem privlačnih in interaktivnih vsebin.
  • ⁠⁠Zmanjšajte odvisnost od sreče za viralnost: Odkrijte, kako zmanjšati odvisnost od sreče in povečati možnosti za viralnost s sistematičnim eksperimentiranjem in optimizacijo vsebin.
  • ⁠⁠Dolgotrajni uspeh: Naučite se, kako zgraditi trajno prisotnost in vpliv na spletu, preseči kratkotrajne viralne trenutke in ustvariti zvestobo občinstva.
  • ⁠⁠Praktična orodja za optimizacijo vsebin: Prejmite praktične nasvete za uporabo znanstvenega pristopa k digitalnemu marketingu, vključno z analizo rezultatov, prilagajanjem strategij in stalnim testiranjem za trajno rast na družbenih omrežjih.

MITJA SIMČIČ

Soustanovitelj in direktor, Global.iD

Prihodnost marketinga: Kako bo digitalna identiteta oblikovala naslednje desetletje

Predstavili vam bomo prelomno vlogo digitalne identitete v spreminjajočem se svetu marketinga. Mitja Simčič bo predstavil, kako decentralizirani identitetni sistemi že danes izboljšujejo personalizacijo, zaupanje in zasebnost v marketinških strategijah. Udeleženci boste dobili vpogled v to, kako lahko digitalne identitete omogočajo blagovnim znamkam ustvarjanje bolj varnih, skladnih in privlačnih izkušenj za stranke. Predavanje bo usmerjeno v prihodnost, kako bo digitalna identiteta še naprej spodbujala inovacije v marketingu, pri čemer bodo pristopi, ki dajejo prednost zasebnosti, postali strateška nujnost.

Izvedeli boste:

  • Osnove digitalne in decentralizirane identitete: Spoznali boste temeljne koncepte digitalnih in decentraliziranih identitet ter njihov vpliv na sodobni marketing.
  • Trenutni primeri uporabe: Odkrili, kako digitalna identiteta že zdaj izboljšuje personalizacijo in skladnost v marketinških strategijah.
  • Prihodnji trendi v marketingu: Raziščite prihodnje trende v marketingu, ki dajejo prednost zasebnosti in etični uporabi podatkov prek rešitev digitalne identitete.
  • Gradnja zaupanja in lojalnosti potrošnikov: Naučite se, kako z vključitvijo strategij, ki dajejo prednost zasebnosti, povečati zaupanje in zvestobo potrošnikov.
  • Praktični vpogledi za prilagoditev marketinških strategij: Pridobite praktične nasvete za prilagoditev marketinških strategij na trg, ki je osredotočen na zasebnost in kjer digitalna identiteta igra ključno vlogo.

ROK MAKOVEC

Soustanovitelj in izvršni direktor, IT Melona, spletna agencija d.o.o.

Koliko investirati v lansiranje izdelka in zakaj je predhodno testiranje trga ključno za uspeh blagovne znamke

Spoznali boste, kako s pomočjo digitalnega marketinga učinkovito testirate trg in na podlagi analize ocenite, ali je vaš izdelek ali storitev primeren za prodajo. Na praktičnem primeru boste spoznali kako skupaj z ekipo pripravijo marketinške raziskave in opravijo teste posameznih kampanj pred lansiranjem.

Izvedeli boste

  • Pomembnost testiranja različnih platform: Pred lansiranjem izdelka je ključno testirti različne spletne platforme. S tem zagotovimo, da se izdelek predstavi pravemu občinstvu na pravi način in ugotovimo ali je trg pripravljen za nakup.
  • Določitev zadostnega proračuna: Za uspešno lansiranje je potrebno nastaviti dovolj visok proračun, ki omogoča učinkovito testiranje in promocijo na vseh izbranih kanalih. S tem zagotovimo optimalno vidnost in doseg našega izdelka.
  • Uporaba ustreznih orodij: Za podporo pri lansiranju uporabljamo vrsto naprednih orodij, ki nam pomagajo pri analizi, optimizaciji in avtomatizaciji procesov, kar poveča učinkovitost in uspešnost nadaljnega lansiranja.

MANCA ŠALEHAR

Regionalna vodja za medijski zakup za centralno Evropo pri Woltu

Formula za grajenje zmagovalna blagovne znamke!

Na predavanju Mance Šalehar, regionalne vodje za medijski zakup pri Woltu, boste odkrili skrivnosti, ki so ključne za uspešno grajenje poslovne in osebne blagovne znamke. Manca bo predstavila najpogostejše neuspehe, male zmage ter kako sprejemati prave odločitve – kje se splača investirati čas in denar ter kje se je bolje umakniti.

Izvedeli boste:

  • Ključne skrivnosti za uspešno grajenje blagovnih znamk na podlagi praktičnih primerov iz industrije.
  • Kako pritegniti pozornost z inovativnimi in cenovno dostopnimi pristopi, kot so kreativne digitalne kampanje, izkustveni marketing in sodelovanje z vplivneži.
  • Kdaj uporabiti dražje marketinške aktivnosti za maksimalni učinek in kako se izogniti najpogostejšim napakam.
  • Strategije za pridobivanje in ohranjanje pozornosti ciljne skupine, s poudarkom na učinkoviti porabi sredstev.

GABER MAROLT

NLP Center, LOGOS IZOBRAŽEVALNI CENTER d.o.o.

#Leadrship, #Scaling: Strategije internega in eksternega komuniciranja z digitalnimi orodji. Kako zelo pomembno je napredovati v veščinah vodenja kot tudi v uporabi digitalnih orodij, ko podjetje raste?

V predavanju bomo raziskali, kako nadgrajevati veščine vodenja v rastočem podjetju. Obravnavali bomo izzive, s katerimi se soočajo vodje, ko podjetje hitro raste, ter kako te izzive uspešno premagati tudi z uporabo ustreznih in učinkovitih digitalnih orodij. Seveda bomo vse skupaj postavili v kontekst interno komunikacije in tudi v svetu digitalnega marketinga. Poudarek bo na praktičnih strategijah, ki omogočajo, da podjetje ohranja usklajenost in povezanost med člani ekipe ter uspešno komunicira s strankami in partnerji.

Izvedeli boste:

  • Ključne strategije komuniciranja: Spoznali boste ključne strategije za učinkovito interno in eksterno komunikacijo v rastočem podjetju.
  • Uporaba digitalnih orodij: Naučili se boste, kako uporabljati digitalna orodja za izboljšanje komunikacije in vodenja.
  • Premagovanje izzivov pri rasti: Pridobili boste vpogled v premagovanje izzivov, s katerimi se podjetje srečuje med rastjo, z uporabo sodobnih pristopov.
  • Ohranjanje povezanosti ekipe: Odkrijte, kako ohraniti povezanost in usklajenost ekipe v času hitre rasti podjetja.
  • Prilagoditev komunikacijskih strategij: Razumeli boste, kako prilagoditi komunikacijske strategije za različne ciljne skupine in tržne segmente.

169€ + ddv

259€

Znižana vstopnica
do 16.10.2024

0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
min
0
0
sek

259€

169€ + ddv

Znižana vstopnica
do 16.10.2024

0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
min
0
0
sek

ANJA BAČKO

Vodja prodaje, Tiko Pro

Razpisne priložnosti za podjetja: Pot do trajnostne rasti in družbene odgovornosti

Se želite naučiti, kako lahko javni razpisi postanejo odskočna deska za trajnostni razvoj in družbeno odgovornost vašega podjetja? Na predavanju bo Anja Bačko, vodja prodaje pri Tiko Pro, predstavila priložnosti, ki jih podjetjem ponuja financiranje s pomočjo javnih razpisov za prehod na trajnostne poslovne modele, zmanjšanje ogljičnega odtisa in ustvarjanje bolj zelene prihodnosti.

Anja bo razkrila, kako Slovenija s svojo ambiciozno strategijo spodbuja nizkoogljično krožno gospodarstvo in trajnostno upravljanje naravnih virov, ter kako lahko s pomočjo razpisov tudi vaše podjetje postane del te spremembe.

Izvedeli boste:

  • Razumevanje državne podpore in financiranja za trajnostne projekte: Kako država spodbuja projekte, ki prispevajo k trajnostnemu razvoju in prehodu v nizkoogljično gospodarstvo.
  • Seznanitev s ključnimi cilji Strategije razvoja Slovenije 2030: Kako lahko podjetja prispevajo k doseganju ciljev, kot sta nizkoogljično krožno gospodarstvo in trajnostno upravljanje naravnih virov.
  • Poglobljen vpogled v javne razpise: Spoznali boste, kako lahko javni razpisi pomagajo pri spodbujanju krožnega gospodarstva, energetske učinkovitosti, razogljičenja in zmanjšanja vplivov na podnebne spremembe, ter kako te priložnosti izkoristiti za rast vašega podjetja.

MIRO MIHEC

Podjetnik in predavatelj etike, družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja na področju trajnostnega komuniciranja in etičnega oglaševanja, Etika d.o.o.

Trajnostno komuniciranje in etično oglaševanje

Vsak od nas je odgovoren za svoj vpliv, podjetja in oglaševalci pa nosijo še posebno odgovornost za vplive na družbo in okolje. Upravljanje in komuniciranje teh vplivov je ključnega pomena, tako pri informiranju kot pri oglaševanju. Nova zakonodaja, vključno z direktivo o trajnostnem poročanju podjetij, vse bolj zahteva celostno poslovanje, kar postaja pomembno tako za vlagatelje kot za kupce.

Izvedeli boste:

  • Razumevanje etike, družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja: Spoznali boste temeljne pojme in njihov pomen v sodobnem poslovnem svetu.
  • Seznanitev z zakonodajo: Pridobili boste vpogled v aktualno zakonodajo, vključno z direktivami o trajnostnem poročanju podjetij.
  • Smernice za komuniciranje in oglaševanje: Naučili se boste, kako učinkovito komunicirati in oglaševati družbeno odgovornost ter trajnostni razvoj podjetja.
  • Primeri iz prakse: Oglejte si konkretne primere uspešnega trajnostnega komuniciranja in etičnega oglaševanja.
  • Usmeritev v izobraževanja: Pridobite informacije o izobraževanjih in usposabljanjih na tem področju, ki vam lahko pomagajo pri implementaciji trajnostnih praks v vašem podjetju.

MIRKO POŽAR

Direktor Soltec d.o.o.

Kakšno podjetje želimo ustvariti?

V predavanju “Kakšno podjetje želimo ustvariti?” bo Mirko Požar osvetlil, kako se je koncept družbene odgovornosti podjetij (CSR) razvil iz finančnega bremena v 70. letih, kot je trdil Friedman, v ključno strateško orodje za dolgoročno ustvarjanje vrednosti. Spoznali boste, kako je CSR iz preprostega izogibanja družbenim in okoljskim pobudam postala odgovornost do zaposlenih, partnerjev in okolja ter pomemben dejavnik konkurenčnosti.

Mirko Požar bo pojasnil, kako sta Porter in Kramer s teorijo delitve vrednosti pokazala, da lahko podjetja hkrati rešujejo družbene probleme in krepijo svojo konkurenčnost. Predavanje bo raziskovalo, kako lahko podjetja v praksi vključijo družbeno odgovornost kot ključno strategijo za rast in uspeh.

Izvedeli boste:

  • Kako se je koncept družbene odgovornosti podjetij razvil in preoblikoval skozi desetletja.
  • Kako lahko podjetja učinkovito vključijo družbeno odgovornost v svojo poslovno strategijo in odnos do deležnikov.
  • Primeri, kako lahko podjetja s trajnostnimi praksami rešujejo družbene probleme in hkrati povečujejo svojo konkurenčnost.

URH KOVAČIČ

Solastnik in direktor podjetja PsyBite d.o.o.

Nova pravila igre: Kako digitalna orodja oblikujejo prihodnost zaposlovanja

Predavanje “Nova pravila igre: Kako digitalna orodja oblikujejo prihodnost zaposlovanja” bo osvetlilo, kako digitalizacija spreminja načine iskanja in izbire kadrov. Poudarili bomo vlogo sodobnih orodij in družbenih omrežij pri učinkovitem pridobivanju talentov ter predstavili inovativne pristope, ki poenostavljajo kadrovske procese.

Izvedeli boste:

  • Digitalna orodja v zaposlovanju: Razumeli boste, kako digitalna orodja in platforme pospešujejo in poenostavljajo procese zaposlovanja.
  • Inovativni pristopi k iskanju kadrov: Spoznali boste inovativne pristope, ki omogočajo učinkovitejše privabljanje in ocenjevanje kandidatov.
  • Praktični nasveti za uporabo digitalnih strategij: Pridobili boste praktične nasvete za uporabo digitalnih strategij pri iskanju talentov v svojem podjetju.

ROMAN ČRETNIK

Soustanovitelj in spletni strateg, IT Melona, spletna agencija d.o.o.

Ali je vaše email orodje že zrelo za smetišče? Email marketing je nekoč veljal za najbolj učinkovito orodje. Ali to danes še drži? Ali pa je res vse skupaj za v kanto?

V času, ko je e-mail marketing veljal za kralja digitalnega marketinga, so podjetja množično vlagala v orodja za pošiljanje masovnih sporočil. A svet se hitro spreminja. Skupaj bomo pregledali, kakšna prepričanja so vladala na področju e-mail marketinga pred 10 leti in kakšno je stanje danes. Pogledali bomo, ali e-mail marketing še vedno opravičuje svoj sloves ali pa je postal zastarel in neučinkovit.

Izvedeli boste:

  • Uvid v preteklost in sedanjost e-mail marketinga: Raziskali boste razvoj e-mail marketinga skozi čas ter spoznali, kako se je spreminjal do danes.
  • Razumevanje evolucije marketinških orodij: Spoznali boste, zakaj se nekatera orodja niso obnesla in zakaj je stalna evolucija potrebna za uspeh.
  • Prednosti sodobne marketinške avtomatizacije: Odkrijte, kako lahko sodobna orodja za avtomatizacijo izboljšajo vaše marketinške strategije.
  • Konkretni primeri za izboljšanje kampanj: Pridobili boste praktične primere in nasvete, kako povečati učinkovitost vaših e-mail kampanj.

TAMARA ŠIŠIČ KRAMAR

Kreatorica nuMe koncepta, osebna fitnes trenerka, integrative health coach

OKROGLA MIZA

Tamara Šišić Kramer je že več kot 16 let podjetnica, prejemnica nagrade IAMPRO, strastna športnica, certificirana AFP osebna trenerka ter life in integrative health coachinja. Je kreatorka inovativnega koncepta nuMe, ki ženskam pomaga na poti do celovite preobrazbe – tako fizične kot psihične. nuMe slim prehrana, ki vključuje slim napitke, juhice, kaše in ploščice s kolagenom, v kombinaciji s podpornimi programi treningov in coachinga, izboljšuje kakovost življenja že več kot 60.000 žensk. Za oblikovanje pakiranja nuMe blagovne znamke je poskrbel priznani industrijski oblikovalec Karim Rashid.

Tamarinih 20 let dela v fitnes industriji ter 14 let izkušenj na področju farmacije in nutricionistike jo je pripeljalo do njenega poslanstva – pomagati ženskam pri doseganju optimalnega zdravja, večje samozavesti in boljšega življenjskega sloga. Z inovativnim konceptom preobrazbe, ki temelji na celovitem pristopu k zdravju in življenjskim spremembam, Tamara inspirira ženske, da postavijo sebe na prvo mesto.

Zavzema se za postavljanje “nemogočih” ciljev, osebno rast in hitro prilagajanje spremembam na trgu. Na okrogli mizi bo Tamara Šišić Kramer delila svojo zgodbo o ustvarjanju nuMe koncepta, spoznanja o pomenu celovite preobrazbe ter izzive podjetništva na področju zdravja in dobrega počutja.

MARKO PLAZAR

Direktor prodaje in marketinga, SOLTEC D.O.O.

OKROGLA MIZA

Marko Plazar ima dolgoletne izkušnje iz področja mednarodne prodaje, marketinga in managementa. V svoji karieri je deloval tako doma kot tudi v tujini. V podjetju Soltec je odgovoren za prodajo in marketing ter strateško preusmeritev podjetja z jasnim fokusom na B2C prodajni koncept.

MIHA KRAPEŽ

Direktor in solastnik podjetja Sinter

OKROGLA MIZA

Miha Krapež je direktor in solastnik podjetja Sinter, specializiranega za proizvodnjo visoko zmogljivih zavornih ploščic za kolesa, motocikle, avtomobile in karting. Pod njegovim vodstvom podjetje z ekipo 45 zaposlenih uspešno razvija inovativne rešitve na področju materialov trenja, kar omogoča sodelovanje z vodilnimi svetovnimi proizvajalci v industriji.

Podjetje Sinter, pod Miho Krapezom, stremi k nenehnim izboljšavam in prebojnim tehnologijam, kar jim omogoča, da postajajo pomemben igralec na globalnem trgu visoko zmogljivih zavornih ploščic. Na okrogli mizi bo Miha delil vpogled v svoje izkušnje z vodenjem podjetja na konkurenčnem trgu ter razvojno strategijo, ki stavi na inovacije in kakovost izdelkov.

GREGOR ZALOKAR

Direktor TrickyDisco! PiArt

OKROGLA MIZA

Gregor Zalokar je ljubitelj popkulture, še posebej pa vsega, kar ga sili k plesu in smehu. Četrt stoletja je deloval kot novinar in urednik različnih domačih, regionalnih in globalnih medijev, v zadnjih letih pa se je uveljavil predvsem kot piarovec in brand manager. Na regioalni festivalski sceni je znan kot ‘PR zvjerka’, Joker Out so mu nadeli naziv ‘Propagandminister’, tesno sodeluje tudi z Nino Pušlar, Žanom Serčičem in Juretom Godlerjem pa tudi celim kupom drugih glasbenikov, komikov in organizatorjev najrazličnejših prireditev. Gradnje znamke in komunikacije v glasbi se je med drugim skoraj dve desetletji učil tudi kot sodelavec DJ Umeka.

ALEŠ BABIČ

Ustanovitelj in direktor podjetja Ekosen

OKROGLA MIZA

Aleš Babič je uspešen slovenski podjetnik, ki je s svojim podjetjem Ekosen prinesel inovacije na področje ogrevalnih sistemov. Ekosen je specializirano za proizvodnjo in distribucijo IR-ogrevalnih sistemov (infrardeče ogrevanje), ki temeljijo na energetski učinkovitosti in ekološki prijaznosti. Njihovi infrardeči sistemi zagotavljajo enakomerno in varčno ogrevanje prostorov ter postajajo vse bolj priljubljeni tako v gospodinjstvih kot podjetjih.

Podjetje Ekosen deluje po franšiznem modelu in je prisotno v več državah, vključno s Slovenijo, Hrvaško, Bosno, Avstrijo, Italijo, Švico, Francijo, Anglijo, Irsko, Nizozemsko in Bolgarijo. S tem je Aleš Babič pionir v industriji IR-ogrevanja, tako v Sloveniji kot širše v regiji.

Poleg vodenja podjetja je Aleš tudi avtor knjige “Zakaj sem brez denarja,” ki je dosegla širok krog bralcev in pritegnila pozornost več kot 20.000 bralcev.

Na okrogli mizi bo Aleš Babič delil svoje izkušnje z inovacijami v ogrevalnih sistemih, poslovnimi strategijami na mednarodnih trgih in izzivi, s katerimi se sooča podjetnik, ki želi prinašati trajnostne in učinkovite rešitve.

259€

169€ + ddv

Znižana vstopnica
do 16.10.2024

0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
min
0
0
sek

Utrinki preteklih dogodkov

169€ + ddv

259€

Znižana vstopnica
do 16.10.2024

0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
min
0
0
sek

169€ + ddv

259€

Znižana vstopnica
do 16.10.2024

0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
min
0
0
sek

Predavatelji preteklih konferenc

Simon Terbovšek

CEO DFVU d. o. o.

Rok Makovec

IT Melona d.o.o.

Jože Pečečnik

SBC / Elektronček

Manca Šalehar

Wolt

Ivo Boscarol

Pipistrel/Boscarol d.o.o.

Michel Gabriel

Grosbasket

Klemen Selakovič

Aidea

Markos Tavares

MT9

Roman Čretnik

IT Melona d.o.o

Gaber Marolt

IT Melona d.o.o

Teodor Štimec

Optics Trade

Miha Deu

Spar

259€

169€ + ddv

Znižana vstopnica
do 16.10.2024

0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
min
0
0
sek

Predavatelji preteklih konferenc

Joc Pečečnik

SBC / Elektronček

Manca Šalehar

WOLT

Ivo Boscarol

Pipistrel/Boscarol d.o.o.

Rok Makovec

IT Melona d.o.o.

Michel Gabriel

Grosbasket

Klemen Selakovič

Aidea

Marcos Tavares

MT9

Roman Čretnik

IT Melona d.o.o.

Gaber Marolt

IT Melona d.o.o.

Teodor Štimec

Optics Trade

Miha Deu

SPAR

Simon Terbovšek

CEO DFVU d. o. o.

259€

169€ + ddv

Znižana vstopnica
do 16.10.2024

0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
min
0
0
sek