11
KONFERENC
100+
PREDAVATELJEV
1400+
UDELEŽENCEV
11
KONFERENC
100+
PREDAVATELJEV
1400+
UDELEŽENCEV
169€ + ddv
259€
Znižana vstopnica
do 16.10.2024
259€
169€ + ddv
Znižana vstopnica
do 16.10.2024
Rast in širitev podjetja
skozi družbeno odgovornost in trajnostni razvoj
Rast in širitev podjetja zahtevata strateško načrtovanje in prilagajanje poslovnega modela. Seveda tudi digitalnega marketinga. Prav tako so sinergije družbene odgovornosti ključne za trajnostni razvoj podjetja. Upoštevati morajo tehnološke možnosti in podobo, ki bi jo podjetje, z njenimi storitvami/proizvodi želelo sporočati svojim kupcem. Podjetja, ki uspešno integrirajo oba dejavnika, so lahko že na srednji rok uspešnejša in ustvarjajo večjo vrednost za vse deležnike.
Skaliranje poslovanja omogoča podjetjem, da dosežejo večje tržne deleže in povečajo prihodke. Digitalni marketing je lahko generator teh procesov, ostali pa morajo tesno slediti, da ne pride do problemov rasti, od financiranja do zaposlovanja. Sinergija med rastjo podjetja, družbeno odgovornostjo in digitalnim marketingom torej prinaša dolgoročne koristi. Podjetja, ki vlagajo v družbeno odgovornost, pogosto pridobijo boljšo javno podobo in zaupanje potrošnikov. Trajnostne prakse so temelj za uspešno širitev podjetja na nove trge. Seveda če jih znate sporočati na pravi način in daleč najpogosteje je ravni digitalni marketing tisti, ki to lahko učinkovito sporoča.
Rast in širitev podjetja
skozi družbeno odgovornost in trajnostni razvoj
Rast in širitev podjetja zahtevata strateško načrtovanje in prilagajanje poslovnega modela. Seveda tudi digitalnega marketinga. Prav tako so sinergije družbene odgovornosti ključne za trajnostni razvoj podjetja. Upoštevati morajo tehnološke možnosti in podobo, ki bi jo podjetje, z njenimi storitvami/proizvodi želelo sporočati svojim kupcem. Podjetja, ki uspešno integrirajo oba dejavnika, so lahko že na srednji rok uspešnejša in ustvarjajo večjo vrednost za vse deležnike.
Skaliranje poslovanja omogoča podjetjem, da dosežejo večje tržne deleže in povečajo prihodke. Digitalni marketing je lahko generator teh procesov, ostali, pa morajo tesno slediti, da ne pride do problemov rasti, od financiranja do zaposlovanja. Sinergija med rastjo podjetja, družbeno odgovornostjo in digitalnim marketingom torej prinaša dolgoročne koristi. Podjetja, ki vlagajo v družbeno odgovornost, pogosto pridobijo boljšo javno podobo in zaupanje potrošnikov. Trajnostne prakse so temelj za uspešno širitev podjetja na nove trge. Seveda če jih znate sporočati na pravi način in daleč najpogosteje je ravni digitalni marketing tisti, ki to lahko učinkovito sporoča.
Program konference
* Pridržujemo si pravico do spremembe urnika.
Program konference
* Pridržujemo si pravico do spremembe urnika.
259€
169€ + ddv
Znižana vstopnica
do 16.10.2024
Utrinki iz preteklih konferenc
Utrinki iz 9. digitalnega laboratorija
169€ + ddv
259€
Znižana vstopnica
do 16.10.2024
TANJA SKAZA
Solastnica podjetja Skaza in Inštituta Skaza, ustanoviteljica Akademije Skaza in avtorica knjige Spremembe vredna
VIP GOST
Tanja Skaza, s 25 leti izkušenj na vodstvenih položajih, je ena izmed najbolj priznanih slovenskih poslovnih žensk. Njena strast je graditi podjetniško kulturo, ki temelji na rezultatih in trajnostni rasti. Znana je kot vodja s srcem, mentorica, trenerka in motivatorka, ki ljudi spodbuja k temu, da odkrijejo svojo pravo naravo in zaživijo življenje v skladu s svojimi vrednotami – že več kot 400 posameznikov je s pomočjo njenih mentorstev doseglo osebno in poslovno preobrazbo.
Nosilka številnih nagrad, med njimi Mlada Managerka, Evropska Managerka, Naj predavateljica, Fatalna ženska ter lani nagrajena za žensko podjetništvo. Tanja je tudi certificirana za PXT teste, ki pomagajo pri učinkoviti izbiri zaposlenih in razvoju talentov.
Opravila je več masterclassov pri svetovno priznanih mentorjih, kot so Joe Dispenza, Robin Sharma in Bruce Lipton, ter je že pet let predana svetim medicinskim praksam.
Tanja Skaza bo na VIP pogovoru delila svoje bogate izkušnje, uvid v organizacijsko kulturo, trajnostno rast podjetij ter svoj pogled na razvoj zaposlenih in osebno rast – vse to skozi prizmo poguma, pristnosti in vizije, ki spreminja življenja.
PETER SLAPŠAK
Direktor podjetja Elementum
Izkušnje podjetja Elementum v digitalnem preoblikovanju prodaje plemenitih kovin
Na predavanju bomo predstavili 18-letno časovnico digitalizacije poslovnih in marketinških procesov v podjetju Elementum. Spoznali boste glavne motive, ki so nas spodbudili k digitalni transformaciji ter odzive zaposlenih, poslovnih partnerjev in strank na te spremembe. Poleg tega bomo razpravljali o prednostih in izzivih digitalizacije pri širjenju na mednarodne trge.
Izvedeli boste:
JUSTUS REID
Social media specialist, “Amerikanac”
How TikTok Has Changed Digital Marketing: Strategies for Brand Visibility and Engagement
TikTok je pionir kratkih video vsebin v digitalnem marketingu in je bil tako uspešen, da so vse druge platforme družbenih medijev kopirale njihovo strategijo. Zdaj lahko s pomočjo algoritmov družbenih omrežij kdorkoli postane “slaven” za 15 minut na skoraj kateri koli platformi. Ta slava in prepoznavnost lahko v trenutku spremeni življenje ali poslovanje posameznika. Vendar pa dejstvo, da je to mogoče, ne pomeni, da je enostavno. Postati viralen na družbenih omrežjih je lahko kot igranje loterije – ne moreš zmagati, če ne igraš, a uspeh je večinoma odvisen od sreče. Kako torej okrepiti svoje možnosti za uspeh s stalnimi viralnimi uspešnicami? V predavanju bo Justus predstavil metode ter vam pokazal, kako preiti iz zgolj 15 minut slave do trajnega uspeha in vpliva na spletu.
Izvedeli boste:
MITJA SIMČIČ
Soustanovitelj in direktor, Global.iD
Prihodnost marketinga: Kako bo digitalna identiteta oblikovala naslednje desetletje
Predstavili vam bomo prelomno vlogo digitalne identitete v spreminjajočem se svetu marketinga. Mitja Simčič bo predstavil, kako decentralizirani identitetni sistemi že danes izboljšujejo personalizacijo, zaupanje in zasebnost v marketinških strategijah. Udeleženci boste dobili vpogled v to, kako lahko digitalne identitete omogočajo blagovnim znamkam ustvarjanje bolj varnih, skladnih in privlačnih izkušenj za stranke. Predavanje bo usmerjeno v prihodnost, kako bo digitalna identiteta še naprej spodbujala inovacije v marketingu, pri čemer bodo pristopi, ki dajejo prednost zasebnosti, postali strateška nujnost.
Izvedeli boste:
ROK MAKOVEC
Soustanovitelj in izvršni direktor, IT Melona, spletna agencija d.o.o.
Koliko investirati v lansiranje izdelka in zakaj je predhodno testiranje trga ključno za uspeh blagovne znamke
Spoznali boste, kako s pomočjo digitalnega marketinga učinkovito testirate trg in na podlagi analize ocenite, ali je vaš izdelek ali storitev primeren za prodajo. Na praktičnem primeru boste spoznali kako skupaj z ekipo pripravijo marketinške raziskave in opravijo teste posameznih kampanj pred lansiranjem.
Izvedeli boste
MANCA ŠALEHAR
Regionalna vodja za medijski zakup za centralno Evropo pri Woltu
Formula za grajenje zmagovalna blagovne znamke!
Na predavanju Mance Šalehar, regionalne vodje za medijski zakup pri Woltu, boste odkrili skrivnosti, ki so ključne za uspešno grajenje poslovne in osebne blagovne znamke. Manca bo predstavila najpogostejše neuspehe, male zmage ter kako sprejemati prave odločitve – kje se splača investirati čas in denar ter kje se je bolje umakniti.
Izvedeli boste:
GABER MAROLT
NLP Center, LOGOS IZOBRAŽEVALNI CENTER d.o.o.
#Leadrship, #Scaling: Strategije internega in eksternega komuniciranja z digitalnimi orodji. Kako zelo pomembno je napredovati v veščinah vodenja kot tudi v uporabi digitalnih orodij, ko podjetje raste?
V predavanju bomo raziskali, kako nadgrajevati veščine vodenja v rastočem podjetju. Obravnavali bomo izzive, s katerimi se soočajo vodje, ko podjetje hitro raste, ter kako te izzive uspešno premagati tudi z uporabo ustreznih in učinkovitih digitalnih orodij. Seveda bomo vse skupaj postavili v kontekst interno komunikacije in tudi v svetu digitalnega marketinga. Poudarek bo na praktičnih strategijah, ki omogočajo, da podjetje ohranja usklajenost in povezanost med člani ekipe ter uspešno komunicira s strankami in partnerji.
Izvedeli boste:
169€ + ddv
259€
Znižana vstopnica
do 16.10.2024
259€
169€ + ddv
Znižana vstopnica
do 16.10.2024
ANJA BAČKO
Vodja prodaje, Tiko Pro
Razpisne priložnosti za podjetja: Pot do trajnostne rasti in družbene odgovornosti
Se želite naučiti, kako lahko javni razpisi postanejo odskočna deska za trajnostni razvoj in družbeno odgovornost vašega podjetja? Na predavanju bo Anja Bačko, vodja prodaje pri Tiko Pro, predstavila priložnosti, ki jih podjetjem ponuja financiranje s pomočjo javnih razpisov za prehod na trajnostne poslovne modele, zmanjšanje ogljičnega odtisa in ustvarjanje bolj zelene prihodnosti.
Anja bo razkrila, kako Slovenija s svojo ambiciozno strategijo spodbuja nizkoogljično krožno gospodarstvo in trajnostno upravljanje naravnih virov, ter kako lahko s pomočjo razpisov tudi vaše podjetje postane del te spremembe.
Izvedeli boste:
MIRO MIHEC
Podjetnik in predavatelj etike, družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja na področju trajnostnega komuniciranja in etičnega oglaševanja, Etika d.o.o.
Trajnostno komuniciranje in etično oglaševanje
Vsak od nas je odgovoren za svoj vpliv, podjetja in oglaševalci pa nosijo še posebno odgovornost za vplive na družbo in okolje. Upravljanje in komuniciranje teh vplivov je ključnega pomena, tako pri informiranju kot pri oglaševanju. Nova zakonodaja, vključno z direktivo o trajnostnem poročanju podjetij, vse bolj zahteva celostno poslovanje, kar postaja pomembno tako za vlagatelje kot za kupce.
Izvedeli boste:
MIRKO POŽAR
Direktor Soltec d.o.o.
Kakšno podjetje želimo ustvariti?
V predavanju “Kakšno podjetje želimo ustvariti?” bo Mirko Požar osvetlil, kako se je koncept družbene odgovornosti podjetij (CSR) razvil iz finančnega bremena v 70. letih, kot je trdil Friedman, v ključno strateško orodje za dolgoročno ustvarjanje vrednosti. Spoznali boste, kako je CSR iz preprostega izogibanja družbenim in okoljskim pobudam postala odgovornost do zaposlenih, partnerjev in okolja ter pomemben dejavnik konkurenčnosti.
Mirko Požar bo pojasnil, kako sta Porter in Kramer s teorijo delitve vrednosti pokazala, da lahko podjetja hkrati rešujejo družbene probleme in krepijo svojo konkurenčnost. Predavanje bo raziskovalo, kako lahko podjetja v praksi vključijo družbeno odgovornost kot ključno strategijo za rast in uspeh.
Izvedeli boste:
URH KOVAČIČ
Solastnik in direktor podjetja PsyBite d.o.o.
Nova pravila igre: Kako digitalna orodja oblikujejo prihodnost zaposlovanja
Predavanje “Nova pravila igre: Kako digitalna orodja oblikujejo prihodnost zaposlovanja” bo osvetlilo, kako digitalizacija spreminja načine iskanja in izbire kadrov. Poudarili bomo vlogo sodobnih orodij in družbenih omrežij pri učinkovitem pridobivanju talentov ter predstavili inovativne pristope, ki poenostavljajo kadrovske procese.
Izvedeli boste:
ROMAN ČRETNIK
Soustanovitelj in spletni strateg, IT Melona, spletna agencija d.o.o.
Ali je vaše email orodje že zrelo za smetišče? Email marketing je nekoč veljal za najbolj učinkovito orodje. Ali to danes še drži? Ali pa je res vse skupaj za v kanto?
V času, ko je e-mail marketing veljal za kralja digitalnega marketinga, so podjetja množično vlagala v orodja za pošiljanje masovnih sporočil. A svet se hitro spreminja. Skupaj bomo pregledali, kakšna prepričanja so vladala na področju e-mail marketinga pred 10 leti in kakšno je stanje danes. Pogledali bomo, ali e-mail marketing še vedno opravičuje svoj sloves ali pa je postal zastarel in neučinkovit.
Izvedeli boste:
TAMARA ŠIŠIČ KRAMAR
Kreatorica nuMe koncepta, osebna fitnes trenerka, integrative health coach
OKROGLA MIZA
Tamara Šišić Kramer je že več kot 16 let podjetnica, prejemnica nagrade IAMPRO, strastna športnica, certificirana AFP osebna trenerka ter life in integrative health coachinja. Je kreatorka inovativnega koncepta nuMe, ki ženskam pomaga na poti do celovite preobrazbe – tako fizične kot psihične. nuMe slim prehrana, ki vključuje slim napitke, juhice, kaše in ploščice s kolagenom, v kombinaciji s podpornimi programi treningov in coachinga, izboljšuje kakovost življenja že več kot 60.000 žensk. Za oblikovanje pakiranja nuMe blagovne znamke je poskrbel priznani industrijski oblikovalec Karim Rashid.
Tamarinih 20 let dela v fitnes industriji ter 14 let izkušenj na področju farmacije in nutricionistike jo je pripeljalo do njenega poslanstva – pomagati ženskam pri doseganju optimalnega zdravja, večje samozavesti in boljšega življenjskega sloga. Z inovativnim konceptom preobrazbe, ki temelji na celovitem pristopu k zdravju in življenjskim spremembam, Tamara inspirira ženske, da postavijo sebe na prvo mesto.
Zavzema se za postavljanje “nemogočih” ciljev, osebno rast in hitro prilagajanje spremembam na trgu. Na okrogli mizi bo Tamara Šišić Kramer delila svojo zgodbo o ustvarjanju nuMe koncepta, spoznanja o pomenu celovite preobrazbe ter izzive podjetništva na področju zdravja in dobrega počutja.
MARKO PLAZAR
Direktor prodaje in marketinga, SOLTEC D.O.O.
OKROGLA MIZA
Marko Plazar ima dolgoletne izkušnje iz področja mednarodne prodaje, marketinga in managementa. V svoji karieri je deloval tako doma kot tudi v tujini. V podjetju Soltec je odgovoren za prodajo in marketing ter strateško preusmeritev podjetja z jasnim fokusom na B2C prodajni koncept.
MIHA KRAPEŽ
Direktor in solastnik podjetja Sinter
OKROGLA MIZA
Miha Krapež je direktor in solastnik podjetja Sinter, specializiranega za proizvodnjo visoko zmogljivih zavornih ploščic za kolesa, motocikle, avtomobile in karting. Pod njegovim vodstvom podjetje z ekipo 45 zaposlenih uspešno razvija inovativne rešitve na področju materialov trenja, kar omogoča sodelovanje z vodilnimi svetovnimi proizvajalci v industriji.
Podjetje Sinter, pod Miho Krapezom, stremi k nenehnim izboljšavam in prebojnim tehnologijam, kar jim omogoča, da postajajo pomemben igralec na globalnem trgu visoko zmogljivih zavornih ploščic. Na okrogli mizi bo Miha delil vpogled v svoje izkušnje z vodenjem podjetja na konkurenčnem trgu ter razvojno strategijo, ki stavi na inovacije in kakovost izdelkov.
GREGOR ZALOKAR
Direktor TrickyDisco! PiArt
OKROGLA MIZA
Gregor Zalokar je ljubitelj popkulture, še posebej pa vsega, kar ga sili k plesu in smehu. Četrt stoletja je deloval kot novinar in urednik različnih domačih, regionalnih in globalnih medijev, v zadnjih letih pa se je uveljavil predvsem kot piarovec in brand manager. Na regioalni festivalski sceni je znan kot ‘PR zvjerka’, Joker Out so mu nadeli naziv ‘Propagandminister’, tesno sodeluje tudi z Nino Pušlar, Žanom Serčičem in Juretom Godlerjem pa tudi celim kupom drugih glasbenikov, komikov in organizatorjev najrazličnejših prireditev. Gradnje znamke in komunikacije v glasbi se je med drugim skoraj dve desetletji učil tudi kot sodelavec DJ Umeka.
ALEŠ BABIČ
Ustanovitelj in direktor podjetja Ekosen
OKROGLA MIZA
Aleš Babič je uspešen slovenski podjetnik, ki je s svojim podjetjem Ekosen prinesel inovacije na področje ogrevalnih sistemov. Ekosen je specializirano za proizvodnjo in distribucijo IR-ogrevalnih sistemov (infrardeče ogrevanje), ki temeljijo na energetski učinkovitosti in ekološki prijaznosti. Njihovi infrardeči sistemi zagotavljajo enakomerno in varčno ogrevanje prostorov ter postajajo vse bolj priljubljeni tako v gospodinjstvih kot podjetjih.
Podjetje Ekosen deluje po franšiznem modelu in je prisotno v več državah, vključno s Slovenijo, Hrvaško, Bosno, Avstrijo, Italijo, Švico, Francijo, Anglijo, Irsko, Nizozemsko in Bolgarijo. S tem je Aleš Babič pionir v industriji IR-ogrevanja, tako v Sloveniji kot širše v regiji.
Poleg vodenja podjetja je Aleš tudi avtor knjige “Zakaj sem brez denarja,” ki je dosegla širok krog bralcev in pritegnila pozornost več kot 20.000 bralcev.
Na okrogli mizi bo Aleš Babič delil svoje izkušnje z inovacijami v ogrevalnih sistemih, poslovnimi strategijami na mednarodnih trgih in izzivi, s katerimi se sooča podjetnik, ki želi prinašati trajnostne in učinkovite rešitve.