AI vs. Human – kdo zmaguje (v marketingu)?

11. Marketinška
konferenca

// DIGITALNI LABORATORIJ

20+    izkušenih strokovnjakov
250+
podjetnikov

  • poslovnih izkušenj in znanja

Boste med njimi ?

AI vs. Human – kdo zmaguje (v marketingu)?

11. Marketinška
konferenca

//  DIGITALNI LABORATORIJ

20+  izkušenih strokovnjakov
250+
podjetnikov

  • poslovnih izkušenj in znanja

Boste z nami?

Še večja…
Še boljša…
Mednarodna

Še večja…
Še boljša…
Mednarodna

(P)Ostanite del svetle prihodnosti

AI vs. Human – kdo zmaguje?

Vrhunski marketinški in drugi strokovnjaki bodo povedali, kako v podjetja brez strahu implementirati AI in vseeno ostati človeški.

Napovedujemo:

  • Ekskluzivni mednarodni govorec, vrhunski IT programer, ki bo prvič delil svoje znanje na konferenci v Sloveniji

  • VIP gost: večkrat nagrajeni, eden najuspešnejših slovenskih podjetnikov
  • Več kot 20 predavateljev – strokovnjakov na svojem področju
  • 3 okrogle mize
  • Edinstvene izkušnje uspešnih podjetniških praks (ne (le) zadnji trendi)

  • Celodnevni dogodek za resne podjetnice/-ke, ki stopajo v korak s časom

449€ + DDV

259€ + ddv

Akcijska cena za vstopnico!

449€ + DDV

259€ + ddv

Akcijska cena za vstopnico!

Predstavljamo vam 20 strokovnjakov,
ki bodo z nami na 11. Digitalnem laboratoriju

Arhitekt, direktor in ustanovitelj podjetja MIK CELJE, Franci Pliberšek, 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci spregovori o Teslinih humanoidih v svojem podjetju

FRANCI PLIBERŠEK

Eden najuspešnejših slovenskih podjetnikov

JANJA BOŽIČ MAROLT

Vodilna sila analiz in statistik

WANDERSON SCOPEL

Skriti čudež miljonskega IT uspeha, Brazilija

METAOPIS: Peter Mesarec, strokovnjak spletnega marketinga (SEOS), bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci povedal, kako zaposliti Chat GPT kot uspešnega zaposlenega v vašem podjetju.

PETER MESAREC

Top poslušani predavatelj Chat GPT-ja

Ciril Komotar, vloger in avtomobilski novinar bo gost okrogle mize na 11. marketinški konferenci, 26.3. 2024 v Ljubljani.

KOMOTAR MINUTA

Priljubljen vloger in avtomobilski novinar

Ciril Komotar, vloger in avtomobilski novinar bo gost okrogle mize na 11. marketinški konferenci, 26.3. 2024 v Ljubljani.

MATEJA MALNAR ŠTEMBAL

Strokovnjakinja za komuniciranje

MATIJA STEPIŠNIK

Novinarstvo in storytelling v AI

Digitalni kanali bodo »ubili« tisk? Matija Stepišnik, odgovorni urednik Večera, na 11. marketinški konferenci 26. 3. 2024 v Ljubljani
Roman Čretnik, programski strateg in direktor IT MELONE, bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci govoril o tem, kako z umetno inteligenco še povečati prodajne rezultate v spletnih trgovinah

ROMAN ČRETNIK

E-trgovina prihodnosti: bo AI prevzel krmilo?

Rok Makovec, Izvršni direktor in soustanovitelj IT MELONA, bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci razložil, kako doseči “NEDOSEGLJIVE” prodajne rezultate na spletu v letu 2024, BREZ uporabe AI?
Nastja Bratuš, Co-founder & Co-owner @Braincopy, bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci govorila o družbenih omrežjih, in sicer - ali so z uporabo AI še vedno lahko zaupanja vredna?

NASTJA BRATUŠ

Drugačno AI orodje za pisanje besedil

Nastja Bratuš, Co-founder & Co-owner @Braincopy, bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci govorila o družbenih omrežjih, in sicer - ali so z uporabo AI še vedno lahko zaupanja vredna?
Rok Makovec, Izvršni direktor in soustanovitelj IT MELONA, bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci razložil, kako doseči “NEDOSEGLJIVE” prodajne rezultate na spletu v letu 2024, BREZ uporabe AI?

ROK MAKOVEC

Preskoki v rezultatih, digitalni marketing

Rok Makovec, Izvršni direktor in soustanovitelj IT MELONA, bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci razložil, kako doseči “NEDOSEGLJIVE” prodajne rezultate na spletu v letu 2024, BREZ uporabe AI?
Monika Strahovnik, Direktorica marketinga in poslovnega razvoja, Gea College, bo gostja okrogle mize na 11. marketinški konferenci, 26.3. 2024 v Ljubljani.

MONIKA STRAHOVNIK

Je AI generacija res neodgovorno razvajena?

Monika Strahovnik, Direktorica marketinga in poslovnega razvoja, Gea College, bo gostja okrogle mize na 11. marketinški konferenci, 26.3. 2024 v Ljubljani.

SIMON KREK

AI in slovenščina v digitalnem okolju

Gaber Marolt

Trženje vrhunskih izobraževalnih storitev

Poslovni in NLP trener, ustanovitelj NLP Centra, GAber Marolt, bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci govoril o uporabi AI za strokovne vsebine in problem slovenščine
Darja Povšič Peršolja, Certificirana računovodja, specialist, Contall d.o.o. bo gostja okrogle mize na 11. marketinški konferenci, 26.3. 2024 v Ljubljani.

DARJA POVŠIČ PERŠOLJA

AI v računovodstvu in fakturah

Darja Povšič Peršolja, Certificirana računovodja, specialist, Contall d.o.o. bo gostja okrogle mize na 11. marketinški konferenci, 26.3. 2024 v Ljubljani.

MATEJ MARN

AI in varnost spletnih strani/trgovin

Andraž Žurman

Ali in kako AI pomaga pri izumiteljstvu in patentih

In drugi …

In drugi…

*Pridržujemo si pravico do spremembe programa.

Pridržujemo si pravico do spremembe programa

10
KONFERENC

75+
PREDAVATELJEV

1200+
UDELEŽENCEV

Pridružite se nam na konferenci!

Kako AI resnično spreminja igro? Odkrijte na konferenci.

Izberite svojo vstopnico

Enojna
vstopnica

Utrdite zaupanje in moč v lastne nove zmage kljub AI spremembam v digitalnem marketingu.

  • Mednarodni govorec
  • 10+ predavanj

  • 3 okrogle mize
  • 1 vip pogovor

  • Pridobivanje novih znanj na področju marketinga

  • Mreženje in povezovanje

  • Navdih za razvoj lastnih idej in strategij
  • Brezplačen prigrizek in kava

Skupaj
močnejši

 Prva vstopnica po polni ceni, vsaka naslednja pa s 33% popusta.

Ujemite val ugodnosti za skupine: prva vstopnica po polni ceni, vsaka naslednja pa s 33% popusta.

  • Mednardni govorec
  • 10+ predavanj

  • 3 okrogle mize
  • 1 vip pogovor

  • Ekipna motivacija za spoznavanje najnovejših marketinških trendov

  • Mreženje in povezovanje

  • Navdih za razvoj skupnih idej in strategij

  • Brezplačen prigrizek in kava

Študentska
vstopnica

 Prva vstopnica po polni ceni, vsaka naslednja pa s 33% popusta.

Začuti pulz novosti: ekskluzivna vstopnica v svet novih trendov marketinškega horizonta

  • Mednardni govorec
  • 10+ predavanj

  • 3 okrogle mize
  • 1 vip pogovor

  • Pridobivanje novih znanj na področju marketinga

  • Mreženje in povezovanje

  • Navdih za razvoj skupnih idej in strategij

  • Brezplačen prigrizek in kava

*Za nakup študentske vstopnice je obvezno potrdilo o šolanju, ki mora biti veljavno na dan nakupa. Študentska vstopnica NI prenosljiva.

Pridružite se nam na konferenci!
Kako AI resnično spreminja igro? Odkrijte na konferenci

Takšno je vzdušje na konferenci

449€ + DDV

259€ + ddv

Akcijska cena za vstopnico!

449€ + DDV

259€ + ddv

Akcijska cena za vstopnico!

Analiza zadovoljstva gostov konference

Analiza zadovoljstva gostov konference

Pridružite se nam na konferenci!
Izkušnje, ne le besede! Vstopnica za resnično znanje o AI v marketingu!

259€ + ddv

Akcijska cena za vstopnico!

0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
min
0
0
sek
Arhitekt, direktor in ustanovitelj podjetja MIK CELJE, Franci Pliberšek, 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci spregovori o Teslinih humanoidih v svojem podjetju

FRANCI PLIBERŠEK

Arhitekt, direktor in ustanovitelj podjetja MIK CELJE

Kako sestaviti uspešno poslovno zgodbo brez računalnika v dobi AI

Večkrat nagrajen, eden najuspešnejših slovenskih podjetnikov, ki še danes nima računalnika v svoji pisarni je prehodil pot od mladega študenta z velikimi upi do podjetja z danes več kot 180 zaposlenimi in vsaj še 90 pogodbenimi sodelavci. Ustanovitelj Inštituta dr. Petra Novaka, podpornik športnikov, humanitarec.

Izvedeli boste:

  • Kako razmišlja in deluje uspešen poslovnež, da začrta vplivno vizijo za jutri – ne glede na situacijo
  • Kdo je dal Franciju Pliberšku nasvet, ki mu je spremenil način delovanja
  • Kako se z AI dobo spopada poslovnež brez računalnika v pisarni

JANJA BOŽIČ MAROLT

Predsednica uprave Mediane

Statistika kot odločilna sila za trženje in prodajo v dvoboju človek vproti AI

Prva v zgodovini Jugoslavije je transparentno popisala medije. Ustanoviteljca družbe Mediana Slovenija, Hrvaška, Srbija in Makedonija. Redna predavateljica na več fakultetah. Svetovalka pri komunikacijskih strategijah medijev in BZ, predava na konferencah pri nas in v tujini.

Izvedeli boste:

  • Kako hitro je dovolj hitro prilagajanje strategij na podlagi analize trenutnih trendov in podatkov za uspešnost marketinških kampanj?

  • Ali AI agencijam omogoča , da v realnem času analizirajo statistične podatke in prilagajajo marketinške strategije glede na trenutne potrebe ciljnega občinstva?

  • Kdaj lahko pričakujemo, da bo pri zbiranju statističnih podatkov napredek v tehnologijah  omogočal prepoznavanje in interpretacijo čustev?

Janja Božič Marolt, predsednica uprave Mediana, bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci razložila, zakaj je statistika odločilna sila za trženje in prodajo v dvoboju Človek proti AI

JANJA BOŽIČ MAROLT

Predsednica uprave Mediane

Statistika kot odločilna sila za trženje in prodajo v dvoboju človek vproti AI

Prva v zgodovini Jugoslavije je transparentno popisala medije. Ustanoviteljca družbe Mediana Slovenija, Hrvaška, Srbija in Makedonija. Redna predavateljica na več fakultetah. Svetovalka pri komunikacijskih strategijah medijev in BZ, predava na konferencah pri nas in v tujini.

Izvedeli boste:

  • Kako hitro je dovolj hitro prilagajanje strategij na podlagi analize trenutnih trendov in podatkov za uspešnost marketinških kampanj?

  • Ali AI agencijam omogoča , da v realnem času analizirajo statistične podatke in prilagajajo marketinške strategije glede na trenutne potrebe ciljnega občinstva?

  • Kdaj lahko pričakujemo, da bo pri zbiranju statističnih podatkov napredek v tehnologijah omogočal prepoznavanje in interpretacijo čustev?

Janja Božič Marolt, predsednica uprave Mediana, bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci razložila, zakaj je statistika odločilna sila za trženje in prodajo v dvoboju Človek proti AI
Prvič v Sloveniji: brazilski IT fenomen o poslovnem uspehu z večmilijonskimi mesečnimi zaslužki, ki se skoraj ne bi zgodil ... Lastnik Agencije Maxismedia, Brazilija, 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci

WANDERSON SCOPEL

Lastnik in programer, spletna agencija Maxismedia, Brazilija

AI in prihodnost programerskih služb: kdo bo ostal (na vrhu)?

Prvič v Sloveniji bo brazilski IT fenomen, programer, ki je iz 100% “NE” ustvaril poslovni uspeh z večmilijonskimi mesečnimi zaslužki, predstavil svojo zgodbo. Humanitarec, Človek 21. stoletja, ki močno dela na tem, da ostane skrit. Njegova ognjevita a preprosta prezenca vam bo brez dvoma dala krila in neprecenljive insajderske informacije.

Izvedeli boste:

  • Koliko samostojno lahko stroji odločajo o tem, kako bo videti naš digitalni svet v prihodnosti in kaj je dopustno?

  • Ali lahko res zaupamo, da bo avtomatizacija zaznavala in reševala etična vprašanja, ki jih postavljamo?

  • Kako obdržati kreativnost in človeški pristop v času, ko umetna inteligenca postaja vseprisotna v programiranju?

GABER MAROLT

Poslovni in NLP trener, ustanovitelj NLP Centra

Trženje vrhunskih izobraževalnih storitev: uporaba UI za strokovne vsebine in problem slovenščine

Ustanovitelj uspešne blagovne znamke NLP Center in vodja izobraževalnega podjetja bo Gaber predstavil, kako v sklopu IT Melona d.o.o. tržimo vrhunske izobraževalne storitve, ki jih ponujamo.

Izvedeli boste:

  • Kako pripravljamo strategijo, kako nagovarjamo kupce, katera orodja za to uporabljamo,

  • Kje vse uporabljamo AI (ker ga tudi)

  • Kaj lahko počnejo coachi, predavatelji, trenerji in drugi (ki bodisi tržijo izobraževanja bodisi jih uporabljajo drugače pri svojem delu), da bodo pri trženju v digitalnem svetu uspešni.

Poslovni in NLP trener, ustanovitelj NLP Centra, GAber Marolt, bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci govoril o uporabi AI za strokovne vsebine in problem slovenščine

449€ + DDV

259€ + ddv

Akcijska cena za vstopnico!

Ciril Komotar, vloger in avtomobilski novinar bo gost okrogle mize na 11. marketinški konferenci, 26.3. 2024 v Ljubljani.

CIRIL KOMOTAR

Vloger in avtomobilski novinar

Sogovornik na okrogli mizi

Oče, partner, avtomobilski novinar, fotograf, režiser in vloger. “Normalno službo” je obesil na klin in jo zamenjal za vlogerstvo. Poročanju o avtomobilizmu in vse z njimi povezano, je spremenil na svoj način in v nekaj mesecih iz nič ustvaril več tisoč glavo množico zvestih sledilcev.

MATEJA MALNAR – ŠTEMBAL

Podpredsednica Združenja ONA VE

Pisalni stroj ostaja v človeških rokah

Naravno inteligentna zgodovinarka, strokovnjakinja za komuniciranje, podpredsednica Združenja ONA VE in avtorica dnevnega novičnika 1 stran na dan.

Izvedeli boste:

  • Je globina in kompleksnost človeškega izražanja na kocki?

  • Ali bomo v komunikaciji še kdaj 100% pristni?

  • Kako vedeti, kateri komunikaciji ne zaupati?

Mateja Malnar Štembal, podpredsednica Združenja ONA VE, bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci odprla tematiko pristnosti povedanega skozi pisanje v dobi AI
Digitalni kanali bodo »ubili« tisk? Matija Stepišnik, odgovorni urednik Večera, na 11. marketinški konferenci 26. 3. 2024 v Ljubljani

MATIJA STEPIŠNIK

Odgovorni urednik, Večer

Digitalni kanali bodo »ubili« tisk? Novice o naši smrti so močno pretirane! (Mark Twain)

Nekdanji predsednik in nagrajenec Društva novinarjev Slovenije, aktivist, ko gre za obrambo svobode govora, medijev, prostorov svobode, kakovostnega, profesionalnega novinarstva.

Izvedeli boste:

  • Ali spremenjene navade konzumacije medijskih vsebin nevarno vplivajo na prihodnost družbe – mit ali resnica?

  • Kakšna je resnična vrednost novinarja nekoč in novinarja v dobi AI?

  • Kakšne so nove zahteve, potrebe, profili, veščine, ki jih mora imeti novinar danes, da je in dovolj hiter in dovolj zanesljiv?

Pridružite se nam na konferenci!
AI že dolgo ni več skrivnost. Odkrijte, kako je doslej že olajšal delo najuspešnejšim!

Monika Strahovnik, Direktorica marketinga in poslovnega razvoja, Gea College, bo gostja okrogle mize na 11. marketinški konferenci, 26.3. 2024 v Ljubljani.

MONIKA STRAHOVNIK

Direktorica marketinga in poslovnega razvoja, GEA COLLEGE

Sogovornica na okrogli mizi

Izvedeli boste:

  • Je AI generacija res neodgovorno razvajena ali smo jim “prilepili” nepravično “etiketo”?

  • Kako se študenstski kurikulumi (ne) prilagajajo hitrim spremembam (poslovnega) sveta in kako je GEA College tukaj drugačen?

  • Kakšna konkurenca današnjim študentom so Teslini humanoidni roboti?

NASTJA BRATUŠ

Co-founder & Co-owner @Braincopy

Družbena omrežja: so z uporabo AI še vedno lahko zaupanja vredna?

S partnerjem sta brez eksternega vložka razvila (in še razvijata) Braincopy – AI orodje za pisanje besedil. Ustanoviteljica Happy Social by Nastja; izvaja coaching za social media managerje in podjetja, ki je vedno na lovu za nečim novim, njen dom pa je bil že na 3 kontinentih.

Izvedeli boste:

  • AI in copywriting (kako je AI revolucioniziral copywriting in ustvarjanje vsebine)

  • AI in fotografije, glasovi ter videi (izzivi in skrbi, ki se nanašajo na avtentičnost in kredibilnost, uspešna uporaba AI na tem področju)

  • Uravnoteženost umetne inteligence in človeškega pristopa na družbenih omrežjih (pomembnost uravnoteženosti, moči in omejitve tako umetne inteligence kot človeškega doprinosa, strategije za maksimiziranje sinergije med AI in človeško ustvarjalnostjo)

Nastja Bratuš, Co-founder & Co-owner @Braincopy, bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci govorila o družbenih omrežjih, in sicer - ali so z uporabo AI še vedno lahko zaupanja vredna?
Rok Makovec, Izvršni direktor in soustanovitelj IT MELONA, bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci razložil, kako doseči “NEDOSEGLJIVE” prodajne rezultate na spletu v letu 2024, BREZ uporabe AI?

ROK MAKOVEC

Izvršni direktor in soustanovitelj, IT MELONA

Kako doseči “NEDOSEGLJIVE” prodajne rezultate na spletu v letu 2024, BREZ uporabe AI?

Vodja tima, s katerim so: implementirali poslovni model prodaje sončnih elektrarn (v dveh letih do več kot 1000% rasti); dosegli scale up prodaje luksuznih mobilnih hišk (iz 4,8M na 7,5M s kampanjo na Facebooku in Instagramu); dvignili promet iz 1.500/mesečno na 15.000+/mesečno v prodaji glinenih pekovskih plošč.

Izvedeli boste:

  • Kako pomembno je, da sledimo marketinški “modi”?

  • Ali je mogoče, da v času AI obstaja intrigantna možnost, da se “nedosegljivi” rezultati skrivajo v osebni dotiku in pristnem odnosu s strankami?

  • Ali lahko inovacije v prodaji na spletu resnično dosežemo brez pomoči umetne inteligence ali pa je to le mit?

449€ + DDV

259€ + ddv

Akcijska cena za vstopnico!

PETER MESAREC

Strokovnjak spletnega marketinga, SEOS (direktor)

Kako zaposliti Chat GPT kot uspešnega zaposlenega v vašem podjetju.

Strokovnjak SEO optimizacije in spletnega marketinga z več kot 20 letnimi izkušnjami, maratonec, najbolj poslušan predavatelj Chat GPT v Sloveniji.

Izvedeli boste:

  • Pridobili boste konkretne smernice in nasvete za optimalno integracijo umetne inteligence v svoje marketinške strategije.

  • Edinstven način razlage, ki daje enostavno razumevanje vloge SEO optimizacije in Chat GPT-ja v poslovnem okolju – tudi če doslej tega področja niste razumeli

  • Ne glede na to, da je Chat GPT izjemno zmogljiv, boste spoznali nekatere omejitve njegovega delovanja.

METAOPIS: Peter Mesarec, strokovnjak spletnega marketinga (SEOS), bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci povedal, kako zaposliti Chat GPT kot uspešnega zaposlenega v vašem podjetju.

MATEJ MARN

IT prodajni svetovalec, Webtasy d.o.o.

Kako bo integracija AI-ja posegla v varnost spletnih strani kot takih?

Z uvajanjem AI-ja se odpira nova razsežnost varnosti na spletu. Z velikim porastom potreb po e-trgovinah in s tem celovitega digitalnega poslovanja, je z vidika varnosti ključno, da podjetja sprejmejo celostno strategijo varnosti.

Izvedeli boste:

  • Kako bo integracija umetne inteligence (AI) vplivala na varnost spletnih strani.

  • Katere grožnje in pasti se zraven vdorov in programskih “bugov” še pojavljajo kot nevarnosti v digitalnem okolju.

  • Ključne prijeme pri upravljanju z varnostnimi izzivi, ki jih prinaša digitalna doba z integracijo umetne inteligence.

Pridružite se nam na konferenci!
Sprejmite izziv! V 2024 presezite pričakovanja s preverjenimi potezami z AI-jem!

Roman Čretnik, programski strateg in direktor IT MELONE, bo 26.3. 2024 v Ljubljani, na 11. marketinški konferenci govoril o tem, kako z umetno inteligenco še povečati prodajne rezultate v spletnih trgovinah

ROMAN ČRETNIK

So-ustavnovitelj in vodja programerjev, IT MELONA

Spletne trgovine na steroidih: kako z umetno inteligenco še povečati prodajne rezultate v spletnih trgovinah

Se še vedno mučite s pisanjem vsebin in prilagajanjem teh vsebin za SEO? Razmišljate, kako super bi bilo imeti prodajnika, ki bi kupcem svetoval namesto vas in vam s tem prihranil odgovarjanje na vedno ista vprašanja? Pregledujete statistike in ugibate, kakšne akcije bi ponudili kupcem, da bi povečali prodajo?

Kaj če bi za to dobili asistenta, ki nikdar ne zboli, ni nikdar utrujen in je vedno popolnoma fokusiran na svoje delo? To nam obljublja AI. Pa obljube držijo?

Izvedeli boste:

  • Prednosti in slabosti, ki jih prinaša AI v spletne trgovine
  • Na katerih področjih vam lahko AI pomaga v spletni trgovini

  • Kaj potrebujete, da te sodobne rešitve implementirate tudi v vašo trgovino

ANDRAŽ ŽURMAN

Direktor podjetja LabCore, predsednik SBC mladi

Sogovornik na okrogli mizi

Izvedeli boste:

Oče in mož. Ustanovitelj podjetja v letu 2019. Na kratki poti je podjetje skoraj propadlo, ko se je 2023 zgodil nenaden preobrat – s 5.6 mil prihodkov. Finalist mladi manager leta 2023. Vizionar in podjetnik od malega. 
Darja Povšič Peršolja, Certificirana računovodja, specialist, Contall d.o.o. bo gostja okrogle mize na 11. marketinški konferenci, 26.3. 2024 v Ljubljani.

DARJA POVŠIČ PERŠOLJA

Certificirana računovodja, specialist, Contall d.o.o.

Sogovornica na okrogli mizi

Ustavnoviteljica in lastnica podjetja Contall d.o.o., ene največjih in večkrat nagrajenih računovodskih hiš v Sloveniji. Podjetnica z velikm srcem, ustanoviteljica fundacije Vrabček upanja.

449€ + DDV

259€ + ddv

Akcijska cena za vstopnico!

449€ + DDV

259€ + ddv

Akcijska cena za vstopnico!

Predavatelji preteklih konferenc

Joc Pečečnik

SBC / Elektronček

Manca Šalehar

WOLT

Ivo Boscarol

Pipistrel/Boscarol d.o.o.

Rok Makovec

IT Melona d.o.o.

Michel Gabriel

Grosbasket

Klemen Selakovič

Aidea

Marcos Tavares

MT9

Roman Čretnik

IT Melona d.o.o.

Gaber Marolt

IT Melona d.o.o.

Teodor Štimec

Optics Trade

Miha Deu

SPAR

Simon Terbovšek

CEO DFVU d. o. o.

Predavatelji preteklih konferenc

Joc Pečečnik

SBC / Elektronček

Manca Šalehar

WOLT

Ivo Boscarol

Pipistrel/Boscarol d.o.o.

Rok Makovec

IT Melona d.o.o.

Michel Gabriel

Grosbasket

Klemen Selakovič

Aidea

Marcos Tavares

MT9

Roman Čretnik

IT Melona d.o.o.

Gaber Marolt

IT Melona d.o.o.

Teodor Štimec

Optics Trade

Miha Deu

SPAR

Simon Terbovšek

CEO DFVU d. o. o.

Luka Pleško

Pleško Cars

Andraž Gavez Digitalni laboratorij

Andraž Gavez

Moja čokolada

Sara Kink

VOYO

Živa Kovačevič

Gia

Jure Pribičevič

Alfakan

Nataša Potočnik

Enigmarium d.o.o.

Nika in Mark Vlahovič

Prodaja na TikToku

Anja Vrabec

Varnost Shop

Tadej Slapnik

Cotrugli

Luka Pleško

Pleško Cars

Andraž Gavez Digitalni laboratorij

Andraž Gavez

Moja čokolada

Sara Kink

VOYO

Živa Kovačevič

Gia

Jure Pribičevič

Alfakan

Nataša Potočnik

Enigmarium d.o.o.

Nika in Mark Vlahovič

Prodaja na TikToku

Anja Vrabec

Varnost Shop

Tadej Slapnik

Cotrugli