449 €   229€ + ddv

0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
min
0
0
sek

// DIGITALNI LABORATORIJ

Mednarodni strokovnjaki razkrivajo: “AI vs. Human – kdo zmaguje?” in kako danes v korak s časom?

Boste med njimi ?

//  DIGITALNI LABORATORIJ

Mednarodni strokovnjaki razkrivajo: “AI vs. Human – kdo zmaguje?” in kako danes v korak s časom?

Boste med njimi?

449 €   229€ + ddv

0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
min
0
0
sek

Skrivnosti uporabe družbenih omrežij za gradnjo prepoznavnosti blagovne znamke in prodajo

Družbena omrežja so preoblikovala način, kako podjetja dosegajo svoje stranke in gradijo prepoznavnost blagovne znamke. Z več kot 4 milijardami uporabnikov po vsem svetu nudijo izjemno priložnost za povezovanje in doseganje zavidljivih poslovnih rezultatov. Kljub temu je razvoj učinkovite strategije na družbenih omrežjih ob številnih platformah in nenehnih trendih svojevrsten izziv. Ste se že pripravili nanj?

Umetna inteligenca VS človek: kdo zmaguje (v marketingu)?

Umetna inteligenca z izrednim naskokom preoblikuje obstoječi marketinški prostor. Orodja, ki jih poganja AI, lahko avtomatizirajo številne naloge, analizirajo ogromno količine podatkov in personalizirajo marketinške kampanje. Vendar – ali lahko AI kot orodje popolnoma nadomesti človeka, njegovo razumevanje, kritično in ustvarjalno razmišljanje?

Pomen raziskav za vzpostavitev donosne marketinške strategije

Marketinške raziskave so ključne za podjetja, saj pomagajo razumeti potrebe strank, identificirati prodajne priložnosti ter sprejemati informirane odločitve in zmanjšati tveganje. Že veste, kako z raziskavami ostajati pred konkurenco ter kako jih implementirati v dolgoročno rast in strategijo podjetja?

KONFERENC

UDELEŽENCEV

PREDAVATELJEV

Doživetje. Povezovanje. Učenje.

Z nami bodo …

Zavestno izbiramo predavatelje, ki ne bodo podali le zadnjih trendov, ampak edinstvene informacije iz lastne podjetniške prakse. Zavedamo se, da le-te znajo spremeniti številke na koncu meseca, morda celo rešiti podjetniško kožo.

Peter Mesarec

Kako zaposliti Chat GPT kot uspešnega zaposlenega v vašem podjetju.

Rok Makovec

Kako doseči “nedosegljive” prodajne rezultate na spletu v letu 2024, brez uporabe AI?

Nastja Bratuš

Družbena omrežja: so z uporabo UI še vedno lahko zaupanja vredna?

Mateja Malnar Štembal

Pisalni stroj ostaja v človeških rokah

Gaber Marolt

Trženje vrhunskih izobraževalnih storitev: uporaba UI za strokovne vsebine in problem slovenščine

Simon Krek

Profesor in strokovnjak na področju slovenščine v digitalnem okolju

Janja Božič Marolt

Statistika kot odločilna sila za trženje in prodajo v dvoboju človek vproti UI

Wanderson Scopel (BR)

UI in prihodnost programerskih služb: kdo bo ostal (na vrhu)?

… in mnogi drugi strokovnjaki svojega področja. Razkrijemo vam jih kmalu.

* Pridržujemo si pravico do spremembe programa.

Povečajte svoj marketinški potencial na konferenci, ki razkriva smernice za rast prodaje.

Cenik

ENOJNA VSTOPNICA

Začuti pulz novosti: ekskluzivna vstopnica v svet novih trendov marketinškega horizonta
  • 10+ predavanj
  • 1 okrogla miza
  • 1 vip pogovor
  • Pridobivanje novih znanj na področju marketinga
  • Možnost mreženja in povezovanja z novimi poslovnimi stiki
  • Navdih za razvoj lastnih marketinških idej in strategij
  • Brezplačen prigrizek in kava

SKUPAJ MOČNEJŠI

Ujemite val ugodnosti za skupine: prva vstopnica po polni ceni, vsaka naslednja pa s 33% popusta.

  • 10+ predavanj
  • 1 okrogla miza
  • 1 vip pogovor
  • Ekipna motivacija za spoznavanje najnovejših marketinških trendov
  • Večji izkoristek mreženja in povečanje ugleda vaše organizacije
  • Brezplačen prigrizek in kava

Kaj pridobite z udeležbo?

8+ ur

neprekinjene, sodobne praktične vsebine, ki prinaša rezultate že danes.

8+ ur

druženja in sklepanja novih poznanstev, vključno s prigrizki med odmori

Povečajte svoj marketinški potencial na konferenci, ki razkriva smernice za rast prodaje.

Kaj pridobite z udeležbo?

8+ ur

neprekinjene, sodobne praktične vsebine, ki prinaša rezultate že danes.

8+ ur

druženja in sklepanja novih poznanstev, vključno s prigrizki med odmori

Obilica priložnosti

  • priložnost povezovanja z marketinškimi strokovnjaki;

  • spoznavanje ključnih marketinških vpogledov in navdihov, ki jih prinaša marketing v 2024;

  • možnost interakcije z govorci v času predavanja, v sklopu Q&A opcije

  • odličen program, pripravljen tako, da vam omogoči sklepanje prijateljstev in novih poslovnih vezi;

  • skrbno izbrani predavatelji, za zagotavljanje najvišjega nivoja učenja in znanja.

Ne glede na to, ali iščete najnovejše študije uspešnosti e-mail marketinga, strateško načrtovanje nove Facebook kampanje, znanje o varovanju podatkov in zasebnosti ali taktike zadrževanja strank – na Digitalnem laboratoriju je nekaj za vsakogar.

  • priložnost povezovanja z marketinškimi strokovnjaki;

  • spoznavanje ključnih marketinških vpogledov in navdihov, ki jih prinaša marketing v 2024;

  • možnost interakcije z govorci v času predavanja, v sklopu Q&A opcije

  • odličen program, pripravljen tako, da vam omogoči sklepanje prijateljstev in novih poslovnih vezi;

  • skrbno izbrani predavatelji, za zagotavljanje najvišjega nivoja učenja in znanja.

Ne glede na to, ali iščete najnovejše študije uspešnosti e-mail marketinga, strateško načrtovanje nove Facebook kampanje, znanje o varovanju podatkov in zasebnosti ali taktike zadrževanja strank – na Digitalnem laboratoriju je nekaj za vsakogar.

Do sedaj je svojo zgodbo o uspehu z nami delilo že

več kot 150 predavateljev

Joc Pečečnik

SBC / Elektronček

Manca Šalehar

WOLT

Ivo Boscarol

Pipistrel/Boscarol d.o.o.

Rok Makovec

IT Melona d.o.o.

Michel Gabriel

Grosbasket

Klemen Selakovič

Aidea

Marcos Tavares

MT9

Roman Čretnik

IT Melona d.o.o.

Gaber Marolt

IT Melona d.o.o.

Teodor Štimec

Optics Trade

Miha Deu

SPAR

Simon Terbovšek

CEO DFVU d. o. o.

Luka Pleško

Pleško Cars

Andraž Gavez Digitalni laboratorij

Andraž Gavez

Moja čokolada

Sara Kink

VOYO

Živa Kovačevič

Gia

Jure Pribičevič

Alfakan

Nataša Potočnik

Enigmarium d.o.o.

Nika in Mark Vlahovič

Prodaja na TikToku

Anja Vrabec

Varnost Shop

Tadej Slapnik

Alfakan

Jelena Jeknić

Marketing Director of Affiliater and Emering MarketsOut

Tanja Kocman

Content creator, voditeljica

dr. Džemal Durić

NLP trener in coach

Do sedaj je svojo zgodbo o uspehu z nami delilo že

več kot 150 predavateljev

Joc Pečečnik

SBC / Elektronček

Manca Šalehar

WOLT

Ivo Boscarol

Pipistrel/Boscarol d.o.o.

Rok Makovec

IT Melona d.o.o.

Michel Gabriel

Grosbasket

Klemen Selakovič

Aidea

Marcos Tavares

MT9

Roman Čretnik

IT Melona d.o.o.

Gaber Marolt

IT Melona d.o.o.

Teodor Štimec

Optics Trade

Miha Deu

SPAR

Simon Terbovšek

CEO DFVU d. o. o.

Luka Pleško

Pleško Cars

Andraž Gavez Digitalni laboratorij

Andraž Gavez

Moja čokolada

Sara Kink

VOYO

Živa Kovačevič

Gia

Jure Pribičevič

Alfakan

Nataša Potočnik

Enigmarium d.o.o.

Nika in Mark Vlahovič

Prodaja na TikToku

Anja Vrabec

Varnost Shop

Tadej Slapnik

Alfakan

Jelena Jeknić

Marketing Director
of Affiliater and
Emering MarketsOut

Tanja Kocman

Content creator, voditeljica

dr. Džemal Durić

NLP trener in coach

Izpopolnite svoje marketinške veščine z vrhunskimi strokovnjaki.

Utrinki

Preteklih dogodkov

Naučite se izpiliti svoje marketinške spretnosti od najboljših (mednarodnih) strokovnjakov!