Znižane vstopnice do 5. 10. 2023
AKCIJA 1+1 GRATIS
0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
minut
0
0
sekund
Znižane vstopnice do 5. 10. 2023
AKCIJA 1+1 GRATIS
0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
minut
0
0
sekund

10. MARKETINŠKA KONFERENCA
DIGITALNI LABORATORIJ

Content marketingOglaševanjeEcommerceAISpletne straniE-mail marketingTikTok

Hotel Mons, Ljubljana, 24. oktober 2023

PARTNERJI DOGODKA:

PARTNERJI DOGODKA:

PREDAVATELJI

Živa Kovačević

Kako osebne zgodbe spreminjajo podjetniško igro.

Jure Pribičevič

Prepoznavnost brez poznanstev: preoblikovanje tradicionalnih pristopov.

Rok Makovec

Agilen digitalni marketing: 7 mio € prodaje v manj kot 1 letu.

Sara Kink

Slovenska moč: Konkuriranje z globalnimi megalomani.

Marcos Tavares

Blagovna znamka: Prehod od športnika do podjetnika.

Luka Pleško

Avtomobilska revolucija: Rast iz prodajalne v digitalno.

Andraž Gavez

E-commerce: kako iz e-trgovine prodreti v trgovine

Nika & Mark
Vlahović

Prodaja na TikToku: Uspešne strategije za rast – v Sloveniji.

Nataša Potočnik

93 % odprtih e-newsletterjev? To ni sanjarjenje.

Anja Vrabec

Kako uspešno oglaševati v panogi z blokiranimi marketinškimi kanali.

Roman Čretnik

Kako v 2024 svojo spletno trgovino spraviti v višjo prestavo?

Tadej Slapnik

Izzivi 21. stoletja: Kako družbene inovacije spreminjajo igro?

Gaber Marolt

Najboljša orodja za izboljšanje klime in uspešnosti.

Joc Pečečnik

Inovativno razmišljanje: ključ do marketinške premoči.

PREDAVATELJI

Inovativno razmišljanje: ključ do marketinške premoči.

Družinsko podjetje: od prodajalne do avtomobilske digitalne legende

Blagovna znamka: prehod od športnika do podjetnika.

Agilen digitalni marketing: 7 mio € prodaje v manj kot 1 letu.

E-commerce: kako iz e-trgovine prodreti v trgovine

Skozi podatke o vedenju ljudi do učinkovitejšega marketinga!

VOYO. Kako lahko slovenska moč konkurira z globalnimi megalomani.

Kako osebne zgodbe spreminjajo podjetniško igro.

Izstopiti brez financ, vez in poznanstev – mit ali resnica?

93 % odprtih e-newsletterjev? To ni sanjarjenje.

Prodaja na TikToku: uspešne strategije za rast – v Sloveniji.

Kako uspešno oglaševati v panogi z blokiranimi marketinškimi kanali

Kako v 2024 svojo spletno trgovino spraviti v višjo prestavo.

Izzivi 21. stoletja: kako družbene inovacije spreminjajo igro?

Povečajte svoj marketinški potencial na konferenci, ki razkriva smernice za rast prodaje.

URNIK

8:00 – 9:00 – REGISTRACIJA UDELEŽENCEV

9:00 – POZDRAV

10:10 – Si predstavljate, da vaš e-newsletter odpre kar 93 % naslovnikov?, Nataša Potočnik, Enigmarium

10:40 – 11:10 – ODMOR

11:10 – TikTok je za vse, Nika & Mark Vlahovič

11:40 – Skozi podatke o vedenju ljudi do učinkovitejšega marketinga, Gaber Marolt, NLP Center

12:10 – Družinsko podjetje: Dinamika in uspeh skozi generacije!, Luka Pleško, Plesko Cars

12:40 – 13:40 : ODMOR ZA KOSILO

13:40 – Spopad z izzivi marketinga, ko “Promoviraj objavo” ne obstaja, Anja Vrabec, Varnost Shop

14:10 – Kako v 2024 svojo spletno trgovino prestaviti v viško prestavo?, Roman Čretnik, IT Melona

14:40 – 15:00: ODMOR

15:00 – Inovativno marketinško razmišljanje za uspeh: Joc Pečečnik kot vodilna sila

15:40 – VOYO: Ko je prvi na vasi konkurenčna prednost! – Sara Kink

16:10 – 16:20: ODMOR

16:20 – OKROGLA MIZA “Blagovna znamka: kako izstopiti iz povprečja”

17:00 – Izstopiti brez financ, vez in poznanstev – Mit ali resnica? – Jure Pribičevič

17:30 – BLAGOVNA ZNAMKA: Prehod od športnika do podjetnika – Marcos Tavares

KONFERENC

PREDAVATELJEV

INOVATIVNO MARKETINŠKO RAZMIŠLJANJE ZA USPEH

JOC PEČEČNIK, lastnik ter ustanovitelj skupine Elektronček, predsednik SBC

V 20 letih je tudi zaradi inovativnega marketinškega razmišljanja podjetje Interblock preoblikoval v vrhunsko podjetje za proizvodnjo igralnih avtomatov. Prejemnik številnih nagrad. Ima več kot 200 igralniških licenc po vsem svetu v 169 različnih jurisdikcijah. Leta 2022 je bilo podjetje prodano kanadsko-ameriškemu skladu OAKTREE 9, vrednoteno skoraj 0,5 milijarde evrov bruto.

Kot ustanovni član Slovenskega Poslovnega Kluba (SBC) je tudi odličen primer spodbujanja uspešnega mreženja v poslovnem svetu.

Izvedeli boste:
  • Kako NE razmišlja Joc Pečečnik in zakaj ne
  • Čemu se odpovedujejo podjetniki, ki ciljajo na milijardne posle in čemu ne
  • Kdo je Jocu Pečečniku dal nasvet, ki mu je spremenil način delovanja

BLAGOVNA ZNAMKA: PREHOD OD ŠPORTNIKA DO PODJETNIKA

 

Legenda MARCOS TAVARES, pomočnik športnega direktorja NK Maribor

»V Sloveniji se nič ne splača!«, slišimo večkrat. Da to ne drži, dokazuje »tujec«, ki je k nam priletel z drugega konca sveta. Tolkel je mejnik za mejnikom, v rekordnem času postal športna legenda ter ljubljenec Slovencev, pot pa po končani športni karieri nadaljuje. Trdi, da mu je pri tem pomagalo zavedanje pomembnosti razvoja osebne blagovne znamke.  

Izvedeli boste:

  • Kdaj je pravi čas za začetek razvoja osebne blagovne znamke
  • Kako razširiti prepoznavnost blagovne znamke
  • Kakšne so ovire na poti razvoja blagovne znamke

ZAKAJ JE DIGITALNI MARKETING ŠE VEDNO “NAJCENEJŠA” INVESTICIJA?

ROK MAKOVEC, direktor podjetja za digitalni marketing, IT MELONA 

Rok Makovec, direktor spletne agencije IT Melona bo skozi predavanje, z naslovom “Kako uspeti v poplavi digitalnih oglaševalskih kampanj?” z vami delil preverjene marketinške strategije, ki jih lahko uporabite v svojih marketinških aktivnostih.

Izvedeli boste: 

  • Kakšne so taktike agilnega oglaševanja, kjer štejejo zgolj končni rezultati
  • Zakaj je digitalni marketing kljub precejšnim podražitvam v zadnjem obdobju še vedno »najcenejša« investicija v povečanje prodaje
  • Primere dobre oglaševalske prakse naročnikov IT Melona

DRUŽINSKO PODJETJE: OD PRODAJALNE DO AVTOMOBILSKE DIGITALNE LEGENDE

LUKA PLEŠKO, direktor podjetja Pleško cars d.o.o.

Če ste hčerki pravkar predali vodilno funkcijo, druga je rezervirana za sina, hkrati pa imate še nekaj zaposlenih, potem je to predavanje, ki ga ne smete zamuditi! Če ste otrok staršev, ki sta »nekaj ustvarila«, vi pa čutite, da želite nadaljevati tako uspešno podjetje kot družinsko dinamiko, vam priporočamo, da investirate v svojo prihodnost s prisotnostjo na tem srečanju!

Izvedeli boste:

  • Kako so ublažili prenos ključnih odločevalskih pravic in oblasti brez da bi preveč vplivali na obstoječe vodje IN na družinsko dinamiko
  • Kakšne mehanizme so uvedli, da so med prehodom generacij ublažili konflikte zaradi različnih pogledov, vrednot in načinov dela med starejšo in mlajšo generacijo
  • Kako so ohranili iste, trdne družinske vrednote in kulturo

Izpopolnite svoje marketinške veščine z 12 vrhunskimi strokovnjaki.

SKOZI PODATKE O VEDENJU LJUDI DO UČINKOVITEJŠEGA MARKETINGA

GABER MAROLT, poslovni in NLP trener, ustanovitelj NLP centra

V digitalnem marketingu je merjenje zakon in merimo praktično vse – ne samo zato, ker lahko, temveč tudi zato, ker moramo. Merjenje nam ponuja dragocene vpoglede in podatke, ki nam pomagajo optimizirati marketinške strategije in dosegati boljše poslovne rezultate. Predavatelj Gaber Marolt bo s podlago več kot 25 let podjetniških izkušenj iz več dejavnosti predaval na temo “Prednosti psihometričnega orodja MindSonar v digitalnem marketingu”.

Izvedeli boste:

  • kako še bolje razumelti vedenje vaših kupcev
  • kako svoje (potencialne) kupce ustrezno nagovoriti in jih skozi prodajni proces preoblikovati v zadovoljne stranke
  • zakaj začeti z učinkovitejšim razvrščanjem svojih fokusnih skupin
  • kako razumeti svoj mindset in se soočiti z miselnimi vzorci in prepričanji, ki jih morate premostiti, da se boste svojim kupcem še bolj približali

SI PREDSTAVLJATE, DA VAŠ E-NEWSLETTER ODPRE KAR 93 % NASLOVNIKOV?

NATAŠA POTOČNIK, Enigmarium® extraordinary experiences

Je ključ za tak rezultat v naslovu? Ključnih besedah? Zvestobi strank? Produktu? Je mogoče, da je krivo igranje? V okviru podjetja ENIGMARIUM je Nataša zasnovala prvo izvirno igrificirano turistično doživetje – igro »escape room« ali »pobeg iz sobe« v Ljubljani. Doslej je z ekipo v Enigmariumu razvila več kot 30 igrivih doživetij, ki jih je moč doživeti v Sloveniji, na Hrvaškem in v ZDA. Projekti se ponašajo z vrsto nagrad in priznanj. Igrifikacijo zelo spretno uvršča tudi v digitalni marketing. Toda – kako?

Izvedeli boste:

  • Kako doseči, da e-newsletter odpre 93% naslovnikov?
  • Kako igrifikacija ne le pritegne pozornost potencialnih strank temveč tudi povečuje njihovo medsebojno povezanost
  • Kako v praksi doseči povečanje vključenosti in aktivnosti strank v digitalnem marketingu

VOYO: KO JE PRVI NA VASI KONKURENČNA PREDNOST!

SARA KINK, vodja projektov trženja VOD na PRO PLUS  

Imate produkt, a le plašno opazujete trg: sama močna, globalna, uveljavljena podjetja? Ne izgubite upanja in predvsem – ne izumljajte tople vode! Recept po korakih boste dobili na predavanju Sare Kink!  Majhen trg, omejena produkcija avdiovizualnih del ipd., a VOYO kljub temu že leta uspešno konkurira globalnim ponudnikom naročniškega videa na zahtevo!

Izvedeli boste:

  • kakšna je strategija, ki jo je VOYO uporabil pri pozicioniranju na domačem trgu
  • kako je v strategijo vključil svoje poslovne partnerje
  • kako je ustvaril privlačne vsebine, zaradi katerih so mu uporabniki dali prednost pred globalnimi igralci?

Spoznajte najnovejše marketinške prijeme za povečanje prodaje.

IZSTOPITI BREZ FINANC, VEZ IN POZNANSTEV – MIT ALI RESNICA?

JURE PRIBIČEVIČ – alfakan (strokovnjak za pasje vedenje)

Leta 2010 je Jure Pribičevič ustanovil Alfakan in v prej staromodnih kinoloških krogih pričel z novo vejo kinologije – vzgojo psov. Predavanje bo opis njegove poti (tudi digitalne!) in vseh lekcij, ki so se jih na njej naučili.

Izvedeli boste

  • Kako oglaševati brez finančnih sredstev.
  • Kako pridobiti na prepoznavnosti brez poznanstev.
  • Tehnike, za večjo prepoznavnost v Sloveniji.
  • Kaj se je potrebno učiti od svoje konkurence

OSEBNE ZGODBE LAHKO KLJUČNO SPREMINJAJO PODJETNIŠKO IGRO

ŽIVA GIA, pripovedovalka zgodb

To, kakšno zgodbo govoriš sebi, bo odločalo tudi o tem, kakšno zgodbo si boš spletel kot brand / freelancer / kreativec / podjetnik. Na predavanju boste skozi osebne kreativne pripetljaje Gie spoznali, kako lahko, ko se vam življenje »zafoclja«, poveste novo zgodbo – vsakič znova! – in z njo potencialno povečate (možnost za) prodajo.

Izvedeli boste:

  • Kako svoje osebne zgodbe in pripetljaje ciljno uporabite za pisanje v svetu brandinga in vsebinskega marketinga
  • Kaj je v resnici primarni namen blagovnih znamk
  • Kako vam lahko zgodbe pomagajo splezati preko ovir in čez previse izzivov

TRG Z BLOKIRANIMI MARKETINŠKIMI KANALI – KAJ PA ZDAJ?

ANJA VRABEC, prokurist pri Varnost Shop

Kaj storiti, ko se ukvarjate z dejavnostjo, v kateri so vsi osnovni marketinški kanali blokirani? Skozi predavanje Anje Vrabec boste spoznali, kako podjetje v orožarski dejavnosti premaguje marketinške izzive ter vse rešitve za dosego prodajnih ciljev. Naučili se boste, kako najti luknje v socialni mreži in zadeti naravnost v tarčo. 

Izvedeli boste:

  • kako stopiti iz povprečja – tam, kjer je to navidez nemogoče
  • s katerimi izzivi se spopadajo pri promociji dejavnosti in kako konkretno jih rešujejo
  • kako si marketinško pot utira podjetje, ki (zaradi politike oglaševanja) ne pozna plačljivega marketinga

Prepoznajte, kako dvigniti svoje marketinške spretnosti in slediti najnovejšim trendom!

PRODAJA NA TIKTOKU: USPEŠNE STRATEGIJE ZA RAST – V SLOVENIJI

NIKA & MARK VLAHOVIČ, influencerja

Želite, s čim manjšim denarnim vložkom ali pa na povsem organski način, doseči širšo publiko, vendar niste prepričani, kateri kanal bi uporabili? Potem prisluhnite predavanju Nike in Marka Vlahovič.

Izvedeli boste:

  • kako z zanimivo kreativno idejo doseči širšo publiko
  • kako se približati publiki na TikToku
  • zakaj je potrebno biti prisoten na vseh kanalih

KAKO V 2024 SVOJO SPLETNO TRGOVINO SPRAVITI V VIŠJO PRESTAVO?

ROMAN ČRETNIK, spletni strateg in soustanovitelj agencije IT Melona

Če lahko kupci v vaši spletni trgovini kupijo izdelek, potem lahko z marketinško in email avtomatizacijo ta proces naredite samodejen in prodaja bo tekla sama. Pa je to le mit ali resnica?

Izvedeli boste:

  • kako vidite, kaj počnejo potencialni kupci na vaši spletni strani in koliko časa se tam zadržijo,
  • kako na podlagi teh podatkov kupce kakovostno nagovarjate,
  • 3 konkretne predloge avtomatiziranih scenarijev za povečanje dobička v kratkem času.

IZZIVI 21. STOLETJA: KAKO DRUŽBENE INOVACIJE SPREMINJAJO IGRO?

TADEJ SLAPNIK, direktor Poslovne šole Cotrugli Slovenija

Na prvo žogo prehitre družbene inovacije so lahko strašljive. Predavateloj Tadej Slapnik bo skozi navdihujoče zgodbe inovatorjev z vsega sveta predstavil dokaze, da lahko podjetja s pravim pristopom že danes ustvarimo oprijemljiv in pozitiven družbeni učinek v prihodnosti.

Izvedeli boste:

  • kako se tehnološki napredek prepleta z družbenimi inovacijami (ideje za nove priložnosti)
  • zakaj je nadvse pomembno povezovati tehnološke in družbene inovacije in kako vam bo to pomagalo v poslu ter življenju
  • kakšnih postopkov se loteva svet, da bi dosegli dolgoročne sistemske spremembe (in kakšen je potencial, da se vključite vi)

E-NAKLJUČJE, KI JE SPREMEMNILO PRIHODKE IZ 0 NA 1,2 MIO – V TREH LETIH!

ANDRAŽ GAVEZ, Chocolate lover at BAM

Sanje vsake podjetniške duše: redna 20% letna rast in naključje, ki  te iz ničle izstreli na 1,2 milijona prometa letno; iz treh zaposlenih v srečnih 12! Njegova vizija je bila, da se mojacokolada.si prelevi v čokoladni Amazon, kjer bi bile na voljo vse čokolade tega sveta… Zakaj danes pravi, da vidi večjo vrednost v gradnji znamke BAM kot v e-trgovini?

Izvedeli boste:

  • Zakaj bi moralo biti »mreženje« poseben predmet na (poslovnih) fakultetah
  • Zakaj je tako pomembno nenehno preizkušati kaj novega 
  • Kaj je e-commerce 20.24

Vstopnice po znižani ceni – le še do 5. oktobra 2023!

Pripelji prijatelja, saj za ceno ene prejmeš dve vstopnici.

ŠTUDENTSKA VSTOPNICA

Namenjena bodočim marketinškim upom
.

  • 10+ predavanj
  • 1 okrogla miza
  • 1 vip pogovor
  • Mreženje in raziskovanje potencialnih možnosti za sodelovanje z različnimi podjetji 
  • Spoznavanje najnovejših marketinških trendov
  • Brezplačen prigrizek in kava

VSTOPNICA ZA RADOVEDNE

Namenjena tistim, ki govorijo marketing


  • 10+ predavanj
  • 1 okrogla miza
  • 1 vip pogovor
  • Pridobivanje novih znanj na področju marketinga
  • Možnost mreženja in povezovanja z novimi poslovnimi stiki
  • Navdih za razvoj lastnih marketinških idej in strategij
  • Brezplačen prigrizek in kava

ODZIVI Z 9. MARKETINŠKE KONFERENCE DIGITALNI LABORATORIJ

KAJ PRIČAKOVATI NA 10. MARKETINŠKI KONFERENCI DIGITALNI LABORATORIJ

SVEŽE IDEJE ZA NOVE POTEZE IN VIDEN NAPREDEK V 2024

Koliko je v resnici vredna prava informacija od pravih ljudi ob pravem času? Za podjetnike dostikrat več, kot podjetje samo. Zavestno izbiramo predavatelje, ki ne bodo podali le zadnjih trendov ampak edinstvene informacije iz lastne podjetniške prakse. Zavedamo se, da le-te znajo spremeniti številke na koncu meseca, morda celo rešiti podjetniško kožo.

  • Možnost Q & A: V okviru prredavanja zavestno puščamo čas za živo interakcijo med obiskovalci in govorci

Z IZKUŠENIMI ZMAGOVALCI DO (ŠE) NEODKRITIH PRILOŽNOSTI

Kakšna je možnost, da (s-)poznate pravo osebo ob pravem času, če si ne namenite časa za spoznavanje?

Predstavljajte si, da ravno na tej konferenci prepoznate osebo, s katero bo tako vaš kot njihov projekt končno dobil tisto nekaj, kar bo naredilo vso razliko. Želimo pripomoči k širjenju mreže pravih poznanstev!

  • 1-na-1 povezovanje: Daljši odmori – več možnosti za spoznavanje in mreženje.

ODZIVI Z 9. MARKETINŠKE KONFERENCE

DIGITALNI LABORATORIJ

KAJ PRIČAKOVATI NA 10. MARKETINŠKI KONFERENCI

DIGITALNI LABORATORIJ

SVEŽE IDEJE ZA NOVE POTEZE IN VIDEN NAPREDEK V 2024

Koliko je v resnici vredna prava informacija od pravih ljudi ob pravem času? Za podjetnike dostikrat več, kot podjetje samo. Zavestno izbiramo predavatelje, ki ne bodo podali le zadnjih trendov ampak edinstvene informacije iz lastne podjetniške prakse. Zavedamo se, da le-te znajo spremeniti številke na koncu meseca, morda celo rešiti podjetniško kožo.

  • Možnost Q & A: V okviru prredavanja vedno puščamo čas za živo interakcijo med vami in govorci. 

Z IZKUŠENIMI ZMAGOVALCI DO (ŠE) NEODKRITIH PRILOŽNOSTI

Kakšna je možnost, da (s-)poznate pravo osebo ob pravem času, če si ne namenite časa za spoznavanje?

Predstavljajte si, da ravno na tej konferenci prepoznate osebo, s katero bo tako vaš kot njegov projekt končno dobil tisto nekaj, kar bo naredilo vso razliko. Želimo pripomoči k širjenju mreže pravih poznanstev!

  • 1-na-1 povezovanje: Daljši odmori – več možnosti za spoznavanje in mreženje

Pripravite se na brezmejne priložnosti za rast v letu 2024!.

SODELOVALI SMO ŽE Z:

MNENJA PRETEKLIH UDELEŽENCEV

SODELOVALI SMO ŽE Z:

Znižane vstopnice do 26. 9. 2023
TRENUTNA CENA 349€ + DDV
0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
minut
0
0
sekund

UDELEŽITE SE KONFERENCE
DIGITALNI LABORATORIJ

Pridružite se več kot 800+ uspešnim podjetnikom, marketingarjem in posameznikom, pri učenju in deljenju znanja ter mreženju.