PARTNERJI DOGODKA:
PARTNERJI DOGODKA:
PREDAVATELJI
INOVATIVNO MARKETINŠKO RAZMIŠLJANJE ZA USPEH
JOC PEČEČNIK, lastnik ter ustanovitelj skupine Elektronček, predsednik SBC
V 20 letih je tudi zaradi inovativnega marketinškega razmišljanja podjetje Interblock preoblikoval v vrhunsko podjetje za proizvodnjo igralnih avtomatov. Prejemnik številnih nagrad. Ima več kot 200 igralniških licenc po vsem svetu v 169 različnih jurisdikcijah. Leta 2022 je bilo podjetje prodano kanadsko-ameriškemu skladu OAKTREE 9, vrednoteno skoraj 0,5 milijarde evrov bruto.
Kot ustanovni član Slovenskega Poslovnega Kluba (SBC) je tudi odličen primer spodbujanja uspešnega mreženja v poslovnem svetu.
- Kako NE razmišlja Joc Pečečnik in zakaj ne
- Čemu se odpovedujejo podjetniki, ki ciljajo na milijardne posle in čemu ne
- Kdo je Jocu Pečečniku dal nasvet, ki mu je spremenil način delovanja


BLAGOVNA ZNAMKA: PREHOD OD ŠPORTNIKA DO PODJETNIKA
Legenda MARCOS TAVARES, pomočnik športnega direktorja NK Maribor
»V Sloveniji se nič ne splača!«, slišimo večkrat. Da to ne drži, dokazuje »tujec«, ki je k nam priletel z drugega konca sveta. Tolkel je mejnik za mejnikom, v rekordnem času postal športna legenda ter ljubljenec Slovencev, pot pa po končani športni karieri nadaljuje. Trdi, da mu je pri tem pomagalo zavedanje pomembnosti razvoja osebne blagovne znamke.
Izvedeli boste:
- Kdaj je pravi čas za začetek razvoja osebne blagovne znamke
- Kako razširiti prepoznavnost blagovne znamke
- Kakšne so ovire na poti razvoja blagovne znamke
ZAKAJ JE DIGITALNI MARKETING ŠE VEDNO “NAJCENEJŠA” INVESTICIJA?
ROK MAKOVEC, direktor podjetja za digitalni marketing, IT MELONA
Rok Makovec, direktor spletne agencije IT Melona bo skozi predavanje, z naslovom “Kako uspeti v poplavi digitalnih oglaševalskih kampanj?” z vami delil preverjene marketinške strategije, ki jih lahko uporabite v svojih marketinških aktivnostih.
Izvedeli boste:
- Kakšne so taktike agilnega oglaševanja, kjer štejejo zgolj končni rezultati
- Zakaj je digitalni marketing kljub precejšnim podražitvam v zadnjem obdobju še vedno »najcenejša« investicija v povečanje prodaje
- Primere dobre oglaševalske prakse naročnikov IT Melona


DRUŽINSKO PODJETJE: OD PRODAJALNE DO AVTOMOBILSKE DIGITALNE LEGENDE
LUKA PLEŠKO, direktor podjetja Pleško cars d.o.o.
Če ste hčerki pravkar predali vodilno funkcijo, druga je rezervirana za sina, hkrati pa imate še nekaj zaposlenih, potem je to predavanje, ki ga ne smete zamuditi! Če ste otrok staršev, ki sta »nekaj ustvarila«, vi pa čutite, da želite nadaljevati tako uspešno podjetje kot družinsko dinamiko, vam priporočamo, da investirate v svojo prihodnost s prisotnostjo na tem srečanju!
Izvedeli boste:
- Kako so ublažili prenos ključnih odločevalskih pravic in oblasti brez da bi preveč vplivali na obstoječe vodje IN na družinsko dinamiko
- Kakšne mehanizme so uvedli, da so med prehodom generacij ublažili konflikte zaradi različnih pogledov, vrednot in načinov dela med starejšo in mlajšo generacijo
- Kako so ohranili iste, trdne družinske vrednote in kulturo
SKOZI PODATKE O VEDENJU LJUDI DO UČINKOVITEJŠEGA MARKETINGA
GABER MAROLT, poslovni in NLP trener, ustanovitelj NLP centra
V digitalnem marketingu je merjenje zakon in merimo praktično vse – ne samo zato, ker lahko, temveč tudi zato, ker moramo. Merjenje nam ponuja dragocene vpoglede in podatke, ki nam pomagajo optimizirati marketinške strategije in dosegati boljše poslovne rezultate. Predavatelj Gaber Marolt bo s podlago več kot 25 let podjetniških izkušenj iz več dejavnosti predaval na temo “Prednosti psihometričnega orodja MindSonar v digitalnem marketingu”.
Izvedeli boste:
- kako še bolje razumelti vedenje vaših kupcev
- kako svoje (potencialne) kupce ustrezno nagovoriti in jih skozi prodajni proces preoblikovati v zadovoljne stranke
- zakaj začeti z učinkovitejšim razvrščanjem svojih fokusnih skupin
- kako razumeti svoj mindset in se soočiti z miselnimi vzorci in prepričanji, ki jih morate premostiti, da se boste svojim kupcem še bolj približali


SI PREDSTAVLJATE, DA VAŠ E-NEWSLETTER ODPRE KAR 93 % NASLOVNIKOV?
NATAŠA POTOČNIK, Enigmarium® extraordinary experiences
Je ključ za tak rezultat v naslovu? Ključnih besedah? Zvestobi strank? Produktu? Je mogoče, da je krivo igranje? V okviru podjetja ENIGMARIUM je Nataša zasnovala prvo izvirno igrificirano turistično doživetje – igro »escape room« ali »pobeg iz sobe« v Ljubljani. Doslej je z ekipo v Enigmariumu razvila več kot 30 igrivih doživetij, ki jih je moč doživeti v Sloveniji, na Hrvaškem in v ZDA. Projekti se ponašajo z vrsto nagrad in priznanj. Igrifikacijo zelo spretno uvršča tudi v digitalni marketing. Toda – kako?
Izvedeli boste:
- Kako doseči, da e-newsletter odpre 93% naslovnikov?
- Kako igrifikacija ne le pritegne pozornost potencialnih strank temveč tudi povečuje njihovo medsebojno povezanost
- Kako v praksi doseči povečanje vključenosti in aktivnosti strank v digitalnem marketingu
VOYO: KO JE PRVI NA VASI KONKURENČNA PREDNOST!
SARA KINK, vodja projektov trženja VOD na PRO PLUS
Imate produkt, a le plašno opazujete trg: sama močna, globalna, uveljavljena podjetja? Ne izgubite upanja in predvsem – ne izumljajte tople vode! Recept po korakih boste dobili na predavanju Sare Kink! Majhen trg, omejena produkcija avdiovizualnih del ipd., a VOYO kljub temu že leta uspešno konkurira globalnim ponudnikom naročniškega videa na zahtevo!
Izvedeli boste:
- kakšna je strategija, ki jo je VOYO uporabil pri pozicioniranju na domačem trgu
- kako je v strategijo vključil svoje poslovne partnerje
- kako je ustvaril privlačne vsebine, zaradi katerih so mu uporabniki dali prednost pred globalnimi igralci?


IZSTOPITI BREZ FINANC, VEZ IN POZNANSTEV – MIT ALI RESNICA?
JURE PRIBIČEVIČ – alfakan (strokovnjak za pasje vedenje)
Leta 2010 je Jure Pribičevič ustanovil Alfakan in v prej staromodnih kinoloških krogih pričel z novo vejo kinologije – vzgojo psov. Predavanje bo opis njegove poti (tudi digitalne!) in vseh lekcij, ki so se jih na njej naučili.
Izvedeli boste
- Kako oglaševati brez finančnih sredstev.
- Kako pridobiti na prepoznavnosti brez poznanstev.
- Tehnike, za večjo prepoznavnost v Sloveniji.
- Kaj se je potrebno učiti od svoje konkurence
OSEBNE ZGODBE LAHKO KLJUČNO SPREMINJAJO PODJETNIŠKO IGRO
ŽIVA GIA, pripovedovalka zgodb
To, kakšno zgodbo govoriš sebi, bo odločalo tudi o tem, kakšno zgodbo si boš spletel kot brand / freelancer / kreativec / podjetnik. Na predavanju boste skozi osebne kreativne pripetljaje Gie spoznali, kako lahko, ko se vam življenje »zafoclja«, poveste novo zgodbo – vsakič znova! – in z njo potencialno povečate (možnost za) prodajo.
Izvedeli boste:
- Kako svoje osebne zgodbe in pripetljaje ciljno uporabite za pisanje v svetu brandinga in vsebinskega marketinga
- Kaj je v resnici primarni namen blagovnih znamk
- Kako vam lahko zgodbe pomagajo splezati preko ovir in čez previse izzivov


TRG Z BLOKIRANIMI MARKETINŠKIMI KANALI – KAJ PA ZDAJ?
ANJA VRABEC, prokurist pri Varnost Shop
Kaj storiti, ko se ukvarjate z dejavnostjo, v kateri so vsi osnovni marketinški kanali blokirani? Skozi predavanje Anje Vrabec boste spoznali, kako podjetje v orožarski dejavnosti premaguje marketinške izzive ter vse rešitve za dosego prodajnih ciljev. Naučili se boste, kako najti luknje v socialni mreži in zadeti naravnost v tarčo.
Izvedeli boste:
- kako stopiti iz povprečja – tam, kjer je to navidez nemogoče
- s katerimi izzivi se spopadajo pri promociji dejavnosti in kako konkretno jih rešujejo
- kako si marketinško pot utira podjetje, ki (zaradi politike oglaševanja) ne pozna plačljivega marketinga
PRODAJA NA TIKTOKU: USPEŠNE STRATEGIJE ZA RAST – V SLOVENIJI
NIKA & MARK VLAHOVIČ, influencerja
Želite, s čim manjšim denarnim vložkom ali pa na povsem organski način, doseči širšo publiko, vendar niste prepričani, kateri kanal bi uporabili? Potem prisluhnite predavanju Nike in Marka Vlahovič.
Izvedeli boste:
- kako z zanimivo kreativno idejo doseči širšo publiko
- kako se približati publiki na TikToku
- zakaj je potrebno biti prisoten na vseh kanalih


KAKO V 2024 SVOJO SPLETNO TRGOVINO SPRAVITI V VIŠJO PRESTAVO?
ROMAN ČRETNIK, spletni strateg in soustanovitelj agencije IT Melona
Če lahko kupci v vaši spletni trgovini kupijo izdelek, potem lahko z marketinško in email avtomatizacijo ta proces naredite samodejen in prodaja bo tekla sama. Pa je to le mit ali resnica?
Izvedeli boste:
- kako vidite, kaj počnejo potencialni kupci na vaši spletni strani in koliko časa se tam zadržijo,
- kako na podlagi teh podatkov kupce kakovostno nagovarjate,
- 3 konkretne predloge avtomatiziranih scenarijev za povečanje dobička v kratkem času.
IZZIVI 21. STOLETJA: KAKO DRUŽBENE INOVACIJE SPREMINJAJO IGRO?
TADEJ SLAPNIK, direktor Poslovne šole Cotrugli Slovenija
Na prvo žogo prehitre družbene inovacije so lahko strašljive. Predavateloj Tadej Slapnik bo skozi navdihujoče zgodbe inovatorjev z vsega sveta predstavil dokaze, da lahko podjetja s pravim pristopom že danes ustvarimo oprijemljiv in pozitiven družbeni učinek v prihodnosti.
Izvedeli boste:
- kako se tehnološki napredek prepleta z družbenimi inovacijami (ideje za nove priložnosti)
- zakaj je nadvse pomembno povezovati tehnološke in družbene inovacije in kako vam bo to pomagalo v poslu ter življenju
- kakšnih postopkov se loteva svet, da bi dosegli dolgoročne sistemske spremembe (in kakšen je potencial, da se vključite vi)


E-NAKLJUČJE, KI JE SPREMEMNILO PRIHODKE IZ 0 NA 1,2 MIO – V TREH LETIH!
ANDRAŽ GAVEZ, Chocolate lover at BAM
Sanje vsake podjetniške duše: redna 20% letna rast in naključje, ki te iz ničle izstreli na 1,2 milijona prometa letno; iz treh zaposlenih v srečnih 12! Njegova vizija je bila, da se mojacokolada.si prelevi v čokoladni Amazon, kjer bi bile na voljo vse čokolade tega sveta… Zakaj danes pravi, da vidi večjo vrednost v gradnji znamke BAM kot v e-trgovini?
Izvedeli boste:
- Zakaj bi moralo biti »mreženje« poseben predmet na (poslovnih) fakultetah
- Zakaj je tako pomembno nenehno preizkušati kaj novega
- Kaj je e-commerce 20.24
ODZIVI Z 9. MARKETINŠKE KONFERENCE DIGITALNI LABORATORIJ
KAJ PRIČAKOVATI NA 10. MARKETINŠKI KONFERENCI DIGITALNI LABORATORIJ
ODZIVI Z 9. MARKETINŠKE KONFERENCE
DIGITALNI LABORATORIJ
KAJ PRIČAKOVATI NA 10. MARKETINŠKI KONFERENCI
DIGITALNI LABORATORIJ
SODELOVALI SMO ŽE Z:
MNENJA PRETEKLIH UDELEŽENCEV



SODELOVALI SMO ŽE Z: